Citat:
Ursprungligen postat av
SthlmHolmes
Jag hatar feminister och pedofiler. Ingen av dem har på förskolor att göra.. Enklast då att inte låta män jobba på förskolor - för barnens trygghet. Tyvärr trist för de män som vill göra gott och som är bra med barn.. men man ska tänka på barnen i första hand, inte vuxna..
Jag tror nog vi kunde låta HA jobba där, för all del. Dom har samma inställning som jag till pedofiler, eller för den delen våldtäktsmän. Eller män som misshandlar kvinnor men där börjar det bli luddigt - för dom.
Min inställning är dock att det vore bäst att barn får se kvinnor och män, och kanske få en rimlig insikt om livet innan specialintressena börjar bearbeta dom - som vänster, rabiata feminister, mögelaktivister, you name it.
Om dom bara kunde få lite normaltid - som vi fick 100 år sedan. Pappa arg, mamma försöka försvara, /me ute i naturen, etc. Ett normalt liv.
Inte ett där feminister driver upp dig i nåt slags manshat - försök försvara att dom inte gör det, I dare you - redan i tidig ålder, för det är vad som sker. Kollegans 8-åring har sagt en del intressanta saker till pappa från både skola och dagis.
Så självklart finns nån slags agenda - ALLA har en - men min inkräktar inte på er. Feministers gör.