2024-10-02, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Riktigt fet gris, han saknade uppenbart impulskontroll. Levde ut sina sjuka fantasier och tryckte i sig hamburgare och chips i överflöd.

Kanske en efterhandskonstruktion, men han ser inte ut att må särskilt bra psykiskt.
Citera
2024-10-02, 20:27
Medlem
mrmiltons avatar
Bra att han är död men synd att han inte först kunde utredas ordentligt så allt kommer fram i ljuset. Man lider med barn och föräldrar det gör man. Jag har alltid och kommer alltid hysa en hälsosam skepsis mot vuxna män som söker sig till barn oavsett om det är i yrket eller på fritiden. Det vore direkt oansvarigt att inte göra det.
Citera
2024-10-02, 20:29
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Pratade just med en person inom skolan som fått info igår, och det är grövre än bara naken bilder/filmer, får mer info imorgon då personen inte orkade prata mer om detta just nu

Äckligt
Kräket tog den lättaste vägen, hoppa framför tåget. Det indikerar att brottet är riktigt grovt.
Hade det "bara varit" foton på nakna babystjärtar hade han troligen tagit strid och urskultat sig i rätten,
Nu visste att det var kört, på alla sätt. Då fanns endast en utväg för sådana som CW. Döden.
I fängelset skulle han bli måltavla och fått så mycket stryk, det klarar inte fegisen av.
Citera
2024-10-02, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Jag har ingen anti-män agenda. Barn behöver manliga förebilder. Men de behöver strikt taget inte manliga barnskötare som hjälper dem med toalettbesök. Det klarar man sig utan.

Dina och andra kränkta mäns känslor är inte prio här, utan prio är att barn ska ha en trygg miljö. Nu har jag skrivit det tre gånger och du fattar fortfarande inte. Du verkar tro att förskoleverksamhet handlar om vuxna mäns känslor. Ring psykakuten eller nåt.

Undrar hur stor riskfaktor toabesök och blöjbyten är när det gäller pedofiler? Fattar att de enkelt kommer åt barnens kön där, men för normala människor är det ju långt ifrån upphetsande med bajs och kiss, men som sagt, pedofiler kan fungera annorlunda.
Citera
2024-10-02, 20:33
Medlem
Tycker synd om de män som jobbar med små barn och nu kommer mötas med skepsis. Män är ofta både bättre och piggare på lek än trötta lattemammorna som jobbar på mina barns skola. Övervakningen måste bli bättre på skolorna. Både i avseende psykiskt störda vuxna men även elaka mobbande ungjävlar som alltid kommer undan.
Citera
2024-10-02, 20:34
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Jag hatar feminister och pedofiler. Ingen av dem har på förskolor att göra.. Enklast då att inte låta män jobba på förskolor - för barnens trygghet. Tyvärr trist för de män som vill göra gott och som är bra med barn.. men man ska tänka på barnen i första hand, inte vuxna..
Jag tror nog vi kunde låta HA jobba där, för all del. Dom har samma inställning som jag till pedofiler, eller för den delen våldtäktsmän. Eller män som misshandlar kvinnor men där börjar det bli luddigt - för dom.

Min inställning är dock att det vore bäst att barn får se kvinnor och män, och kanske få en rimlig insikt om livet innan specialintressena börjar bearbeta dom - som vänster, rabiata feminister, mögelaktivister, you name it.

Om dom bara kunde få lite normaltid - som vi fick 100 år sedan. Pappa arg, mamma försöka försvara, /me ute i naturen, etc. Ett normalt liv.

Inte ett där feminister driver upp dig i nåt slags manshat - försök försvara att dom inte gör det, I dare you - redan i tidig ålder, för det är vad som sker. Kollegans 8-åring har sagt en del intressanta saker till pappa från både skola och dagis.

Så självklart finns nån slags agenda - ALLA har en - men min inkräktar inte på er. Feministers gör.
Citera
2024-10-02, 20:34
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Är förvisso ingen pedofilexpert, men det är nog inte jättemånga pedofiler som dras till blöjbarn, eller vad säger ni pedofiler i tråden om det? 🤔 Har fått intrycket av att det vanliga är att de dras till flickor runt 4-5-år som har långt hår osv.

Det är lite lustigt, den fildelning Dumpen administrerar är väldigt ungt och perverst.

Men på de stora ställena där vanliga pedofiler hänger på inne på darknet så är blöjbarn och våldsporr bannlyst. Det är vanlig porr där den populäraste åldern är 7-11 år.

Allt enligt rykten. Men jag litar på källan.

Tja... Tjejer som är söta som vuxna var ännu sötare som barn. Typ samma fast olika ålder.
Citera
2024-10-02, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Var har du fått den siffran ifrån?
Googla så får du se hur många fall det kommer upp där manligt anställda förgripit sig på barn på förskolor.

Jag hatar feminister och pedofiler. Ingen av dem har på förskolor att göra.. Enklast då att inte låta män jobba på förskolor - för barnens trygghet. Tyvärr trist för de män som vill göra gott och som är bra med barn.. men man ska tänka på barnen i första hand, inte vuxna..

Alla kvinnor som vill tillskrivas fullgott människovärde, vara lika inför lagen och vara myndiga är de facto feminister. Så om du hatar feminister hatar du typ alla kvinnor i hela Sverige.

Även kvinnor som svär dyrt och heligt att de inte är feminister använder sig dagligen av rättigheter som kvinnorättsrörelsen skaffat åt dem. De jobbar, utbildar sig, röstar, har ett bankkonto, har rätt att skilja sig, osv osv osv. Så de är också feminister i praktiken.

Det är ett stort missförstånd att feminism skulle handla om någon slags hatkampanj mot män. Det gör den verkligen inte. Ni är för självcentrerade om ni tror det. Feminism handlar om att kvinnor ska ha fullgoda rättigheter och behandlas jämställt på ett mänskligt plan. Det finns ingen agenda att frånta män några som helst rättigheter eller människovärde, det handlar inte överhuvudtaget om män.
Citera
2024-10-02, 20:37
Medlem
Naknekejsarens avatar
Jag anser tyvärr att män ej bör arbeta med småbarn pga pedofiljävlar.

Vad är risk-reward att ha män i förskolan? Liberala ideal om alla människors rätt att bedömmas vara individer fungerar tyvärr inte här. Barn måste ha en trygg snitt-omhändetagare, vi kan inte leva med 1% chans att detvär en pedofil.
Citera
2024-10-02, 20:39
Medlem
Citat:
Alla kvinnor som vill tillskrivas fullgott människovärde, vara lika inför lagen och vara myndiga är de facto feminister. Så om du hatar feminister hatar du typ alla kvinnor i hela Sverige.

Även kvinnor som svär dyrt och heligt att de inte är feminister använder sig dagligen av rättigheter som kvinnorättsrörelsen skaffat åt dem. De jobbar, utbildar sig, röstar, har ett bankkonto, har rätt att skilja sig, osv osv osv. Så de är också feminister i praktiken.

Det är ett stort missförstånd att feminism skulle handla om någon slags hatkampanj mot män. Det gör den verkligen inte. Ni är för självcentrerade om ni tror det. Feminism handlar om att kvinnor ska ha fullgoda rättigheter och behandlas jämställt på ett mänskligt plan. Det finns ingen agenda att frånta män några som helst rättigheter eller människovärde, det handlar inte överhuvudtaget om män.

Att kvinnor ska ha "fullgoda" rättigheter kallas jämställdhet och modern feminism handlar om kvinnor som vill köra över män.

Vilka "ni" du menar har jag ingen aning om.
Citera
2024-10-02, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forbjudenmark
Tycker synd om de män som jobbar med små barn och nu kommer mötas med skepsis. Män är ofta både bättre och piggare på lek än trötta lattemammorna som jobbar på mina barns skola. Övervakningen måste bli bättre på skolorna. Både i avseende psykiskt störda vuxna men även elaka mobbande ungjävlar som alltid kommer undan.

Jag tycker synd om barnen som blev utsatta för sexuella övergrepp av en pedofil.

Alla ni som känner er så jävla kränkta å gärningsmannens vägnar: ingen man som har ett rent samvete behöver känna sig träffad. Det gäller både er och de som jobbar ute i verksamheten. Ni känner er väl inte kollektivt skyldiga för alla mord som begås heller, trots att de begås till allra största delen av män.
Citera
2024-10-02, 20:40
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Det finns ingen agenda att frånta män några som helst rättigheter eller människovärde, det handlar inte överhuvudtaget om män.
Einstein, den smartaste på länge kanske med undantag för Hawking, sa att allt är relativt.

Allt är relativt. Så jo, din rörelse gör exakt det. Man kunde tänka sig en "humanism"-rörelse men den är inte alls i ditt intresse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in