2024-08-15, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RalphCifaretto
Det är en rådman vid förvaltningsrätten i Stockholm. Dömdes av Stockholms tingsrätt.
Och han heter?
Citera
2024-10-02, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
En domare som begår brott har förbrukat sitt förtroende. Ska han sitta och döma andra när han är en brottsling själv?

Ja, det är väl bra med en domare som har verklighetsuppfattning även från andra sidan...
Citera
2024-10-02, 17:40
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggastefittan
Ja, det är väl bra med en domare som har verklighetsuppfattning även från andra sidan...

Jag kallar det hyckleri, men ok.
Citera
2024-10-02, 17:42
Medlem
Citat:
Jag kallar det hyckleri, men ok.

Finns inga fullt felfria människor, annat än möjligen i din föreställningsvärld. Även solen har sina fläckar.
Citera
2024-10-02, 17:51
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggastefittan
Finns inga fullt felfria människor, annat än möjligen i din föreställningsvärld. Även solen har sina fläckar.

Ingen som sagt att man måste vara felfri. Det räcker att inte vara kriminell. Speciellt när man har det yrke som han har.
Citera
2024-10-02, 17:58
Citat:
Ingen som sagt att man måste vara felfri. Det räcker att inte vara kriminell. Speciellt när man har det yrke som han har.

Kalla honom kriminell är väl lite att ta i va.
Citera
2024-10-02, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmaemmalarsson
Och han heter?

Vet du namnet??
Citera
2024-10-02, 18:09
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjottaplingplong
Kalla honom kriminell är väl lite att ta i va.

Begår man kriminella handlingar och blir dömd för dem så är man kriminell.
Citera
2024-10-02, 18:16
Citat:
Begår man kriminella handlingar och blir dömd för dem så är man kriminell.

Så du som sitter och ägnar dig åt grovt förtal, ärekränkningsbrott är inte kriminell eftersom du gör det anonymt och klarar dig kanske från att inte bli dömd?
Citera
2024-10-02, 20:20
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Så du som sitter och ägnar dig åt grovt förtal, ärekränkningsbrott är inte kriminell eftersom du gör det anonymt och klarar dig kanske från att inte bli dömd?

Eftersom jag inte nämnt något namn i mina inlägg så är det inte förtal eller ärekränkning.
Citera
2024-10-02, 20:29
Citat:
Eftersom jag inte nämnt något namn i mina inlägg så är det inte förtal eller ärekränkning.

Så bland dina drygt 18K inlägg så finns det inget som är brottsligt i det avseendet? Då är jag imponerad och tycker det är bra, jag menar det.
Citera
2024-10-02, 21:35
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Så bland dina drygt 18K inlägg så finns det inget som är brottsligt i det avseendet? Då är jag imponerad och tycker det är bra, jag menar det.

Inte vad jag kan minnas, men å andra sidan minns jag inte allt jag har skrivit. Trodde du syftade på specifikt den här tråden.

Men du är välkommen att leta och se om du hittar något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in