Citat:
Ursprungligen postat av
emmizen32
Har du något bevis för att det INTE finns filmer?
Du var ju lite hysterisk över att just DU inte fick se skärmdumpar som flera av oss sitter på när det gäller vad dom personliga assistenterna skrev under sitt egna namn...
Det kanske är samma med filmer? Eller så är det sekretess.
Och har du bevis för att Hundhjälpen INTE gjorde någon polisanmälan?
Det finns ju återigen något som heter sekretess.
Hur kan det komma sig att du så radikalt ändrat åsikt om hur Essie blev behandlad och mådde?
Det finns ingen film. Det finns inga sådana skärmdumpar.
Visst kan jag bevisa att de inte finns. De finns inte. Att något inte existerar bevisas av dess icke-existens!
Jag har också kontrollerat med Länsstyrelsen. De delar min uppfattning. Det finns inga sådana bilder och filmer.
Vill du påstå motsatsen så är det bara att du presenterar dessa bilder och filmer, och skärmdumpar.
Men det kan du inte. För det finns inga.
Det finns inga bevis för någon misshandel av Essie. Ingenting. Inga bilder. Inga filmer. Inga rapporter. Ingenting. Zero. Zip. Zilch. Nada.
Tvärtom dräller det av bevis för motsatsen, att Essie hade det bra hos sin familj. Vi har sett många bilder och filmer som visar en frisk och hälsosam hund. Vi har filmen på dottern och Essie tagen bara några dagar innan Essie stals, där Essie är ute i trädgården och leker med dottern. Frisk, hälsosam och vid god vigör! Vi ser också på filmerna från försvinnandet att Essie ser fullt frisk och hälsosam ut, springer och viftar på svansen.
Det är tydligt att det sprids massvis med lögner riktade mot familjen, och vi vet att det är så, för många av lögnerna har avslöjats som just det, lögner.