Citat:
Det är rykten. Han ska ha överdoserats och man drar även upp namn som Britney och även MJ. Ingen aning om var du hört dessa rykten men Lithium är ett grundämne som bla folk som fått diagnosen bipolär sjukdom använder. Den ska stabilisera så man inte hamnar i ett maniskt skov. Det är ju snällt av Kim att se till att Kanye får sin medicin. Jag tror nämligen att han inte sköter den särskilt bra.
Citat:
Jag såg precis presskonferensen. De kommer pröva alla rättsfallen separat, one by one och efterhand som de lämnar in stämningsansökningarna kommer namn komma ut. Många kända namn, även bolag kommer stämmas, allt från hotell, banker etc. Om jag uppfattat det rätt så är alla dessa civila stämningsansökningar."Bom".. Kayne påstår de överdoserat honom. Men det är bara rykten. Jag tittar på mycket videos just nu gällande fallet och skulle gissa att 70% är bs.
120 nya anklagelser om sexuella övergrepp. 62 % är "African americans".., och det är 50/50 på könet. Ifrån 25 delstater. Den yngsta skall ha varit 9 år. Totalt 25 som skall ha varit underåriga. Detta är separat om jag förstår det rätt, dvs inte kopplat med det federala åtalet i NY. Skall även finnas med kända "household names" som dras in som förgripare.
120 nya anklagelser om sexuella övergrepp. 62 % är "African americans".., och det är 50/50 på könet. Ifrån 25 delstater. Den yngsta skall ha varit 9 år. Totalt 25 som skall ha varit underåriga. Detta är separat om jag förstår det rätt, dvs inte kopplat med det federala åtalet i NY. Skall även finnas med kända "household names" som dras in som förgripare.
https://www.youtube.com/watch?v=N5qt-O0SveU&ab_channel=NBCNews
Citat:
Tror han är alldeles för narcissistisk för det. Risken är att han tystas förr eller senare.
Diddy är färdig, tror nog han drar till med ett självmord så fort han också inser detta. Inte en snöbolls chans i h-lvete att han får borgen när detta når domstolen i NY.