2024-10-01, 13:53
Medlem
Titsdontlies avatar
Så de santt eller rykten nedan
Saker diddy / beyonce ligger bakom
Aaliyahs död - beyonce avundsjuk
michael jacksons död
2pac
Finns väl många fler?

Kanye räddade taylor dagen han sa att beyonces video va bäst of all time för att beyonce ej skulle bli avis och taylor bli ett offer - det spekuleras i det

Adele delade sin grammy med beyonce utav rädsla att beyonce skulle bli avis och hon sluta som aaliyah.

Varför folk tror det är då kanye hela tiden yttrat sig om att de e sånna saker som händer men folk påstod att han va knäpp.

Mj i en intervju när de frågade honom om sexual assault så sa MJ ”maybe u should ask the guy down the street” troligen syftat på diddy då de bodde på samma gata.

Ryktas om att tunneln hos diddy ledde till MJs hus.

Hoppas de alla ryker med!!!!!
Citera
2024-10-02, 00:07
Medlem
Andy Frains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titsdontlie
Så de santt eller rykten nedan
Saker diddy / beyonce ligger bakom
Aaliyahs död - beyonce avundsjuk
michael jacksons död
2pac
Finns väl många fler?

Kanye räddade taylor dagen han sa att beyonces video va bäst of all time för att beyonce ej skulle bli avis och taylor bli ett offer - det spekuleras i det

Adele delade sin grammy med beyonce utav rädsla att beyonce skulle bli avis och hon sluta som aaliyah.

Varför folk tror det är då kanye hela tiden yttrat sig om att de e sånna saker som händer men folk påstod att han va knäpp.

Mj i en intervju när de frågade honom om sexual assault så sa MJ ”maybe u should ask the guy down the street” troligen syftat på diddy då de bodde på samma gata.

Ryktas om att tunneln hos diddy ledde till MJs hus.

Hoppas de alla ryker med!!!!!

Och foliehatten sitter bra?

Inte för att Pappa Diddy har rent mjöl i påsen men någon måtta på konspirationsteorierna får det väl ändå lov att vara?
Citera
2024-10-02, 00:15
Bannlyst
Snubben har inte varit aktuell sen han sprang o gömde sig på 90talet. Så helt ärligt vem bryr sig, en neger som våldtar brudar. Låter som vardagsmat i Sverige 2024.
Citera
2024-10-02, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Frain
Och foliehatten sitter bra?

Inte för att Pappa Diddy har rent mjöl i påsen men någon måtta på konspirationsteorierna får det väl ändå lov att vara?

Ja precis.
Känns som att det spekuleras hejvilt just nu i denna tråden med många mindre genomtänkta inlägg.

Jag såg ett färskt NBC-klipp på Youtube nyss. Där nämndes att 62% av de som anklagar P Diddy och hans anhang för att ha förgripit sig på dem på de här festerna är svarta.
Citera
2024-10-02, 00:19
Medlem
NorthSNKRs avatar
Alltså alla dessa rykten och påståenden som sprids, är ju inte nådiga. Beyond sensationellt om det stämmer i nån mån.

Hur kan det isåfall förändra och /eller få för konsekvenser för tok-sekten som är den amerikanska musikindustrin
Citera
2024-10-02, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CP-Fisk
Snubben har inte varit aktuell sen han sprang o gömde sig på 90talet. Så helt ärligt vem bryr sig, en neger som våldtar brudar. Låter som vardagsmat i Sverige 2024.

Han är en av de mest framgångsrika musik-profilerna nånsin och vare sig du eller jag vill det omsätter musiken han gjort eller är inblandad i en jävla massa pengar varje dag.
Den här härvan ÄR väldigt stora nyheter och det ska bli mycket intressant att få se hur det här utvecklar sig.
Citera
2024-10-02, 00:30
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoneForever
Han är en av de mest framgångsrika musik-profilerna nånsin och vare sig du eller jag vill det omsätter musiken han gjort eller är inblandad i en jävla massa pengar varje dag.
Den här härvan ÄR väldigt stora nyheter och det ska bli mycket intressant att få se hur det här utvecklar sig.
Troligtvis har han en hållhake på många. Säkert filmbevis som en slags försäkring han kan använda om det behövs.

Som jag förstått det så är det många högt uppsatta som deltagit i hans "freak offs", stämmer det så kommer det knappast att hända något, det kommer inte tillåtas att så många mäktiga åker dit, precis som i Epstein fallet.

Att Diddy har "clap his cheeks" på Meek råder det nog inga tvivel om
Citera
2024-10-02, 00:34
Medlem
nullbytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewpew
Det finns så mycket mycket mer. Senaste dagarna har exploderat. Det sägs att det läckts några filmer och klipp på darknet. En som är illa för Kim K. De ska ha stoppat i Kayne W Lithium för att ta hans pengar bland annat. Men det är ju rykten.
Ingen aning om var du hört dessa rykten men Lithium är ett grundämne som bla folk som fått diagnosen bipolär sjukdom använder. Den ska stabilisera så man inte hamnar i ett maniskt skov. Det är ju snällt av Kim att se till att Kanye får sin medicin. Jag tror nämligen att han inte sköter den särskilt bra.
Citera
2024-10-02, 01:02
Medlem
Snapcounts avatar
"Bom"..

120 nya anklagelser om sexuella övergrepp. 62 % är "African americans".., och det är 50/50 på könet. Ifrån 25 delstater. Den yngsta skall ha varit 9 år. Totalt 25 som skall ha varit underåriga. Detta är separat om jag förstår det rätt, dvs inte kopplat med det federala åtalet i NY. Skall även finnas med kända "household names" som dras in som förgripare.

https://www.youtube.com/watch?v=N5qt...hannel=NBCNews

Diddy är färdig, tror nog han drar till med ett självmord så fort han också inser detta. Inte en snöbolls chans i h-lvete att han får borgen när detta når domstolen i NY.
Senast redigerad av Snapcount 2024-10-02 kl. 01:08.
Citera
2024-10-02, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Troligtvis har han en hållhake på många. Säkert filmbevis som en slags försäkring han kan använda om det behövs.

Som jag förstått det så är det många högt uppsatta som deltagit i hans "freak offs", stämmer det så kommer det knappast att hända något, det kommer inte tillåtas att så många mäktiga åker dit, precis som i Epstein fallet.

Att Diddy har "clap his cheeks" på Meek råder det nog inga tvivel om

Om jag inte hörde fel i det där NBC-klippet förut så handlar det om händelser som ägt rum under "more than two decades" så det är ju en väldig massa fester och personer som myndigheterna just nu sitter och försöker kartlägga och sammanfatta.
Det kommer säkert att komma fram saker om många av artisterna P Diddy jobbat med förutom det som nämnts redan.

Nån som har koll på ungefär hur många fester det är P Diddy har hållt under de här över 20 åren?
Citera
2024-10-02, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
"Bom"..

120 nya anklagelser om sexuella övergrepp. 62 % är "African americans".., och det är 50/50 på könet. Ifrån 25 delstater. Den yngsta skall ha varit 9 år. Totalt 25 som skall ha varit underåriga. Detta är separat om jag förstår det rätt, dvs inte kopplat med det federala åtalet i NY. Skall även finnas med kända "household names" som dras in som förgripare.

https://www.youtube.com/watch?v=N5qt...hannel=NBCNews

Diddy är färdig, tror nog han drar till med ett självmord så fort han också inser detta. Inte en snöbolls chans i h-lvete att han får borgen när detta når domstolen i NY.

Ja, klart att alla vill ha en del av hans hundratals miljoner dollar nu. Gäller att passa på. Kanske själv ska skicka en stämning.

------------------

Legit är ju att allt inte verkar stå rätt till och att han bör straffas för bevisade olagligheter. Men herregud vilka konspirationsteorier detta föder om allt och alla, man blir ju fan förundrad att folk har så jävla kass källkritik och går på precis allt bara för att de vill vara del i en sensation. Det som faktiskt är fakta än så länge är väl faan illa nog.

Med det sagt så lär det vara KAOS på alla håll och kanter i Hollywood nu. Panik hos många stora stjärnor och deras crew. Alla lär misstänka alla, vem kan man lita på? Sin partner, vänner? Kan jag på något sätt förknippas med detta? Misstänksamma blickar och avståndstagande.
Citera
2024-10-02, 04:59
Citat:
Ursprungligen postat av VizslaSilver
Cuba Gooding ligger illa till läste jag. Kanske Jay Z också

Kanske Jay Z? 😂
Han är såååå körd 🤷‍♀️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto