2024-09-27, 16:19
Medlem
Nn som har provat katthjul till sina katter? Det r som ett stort hamsterhjul som en katt kan springa i. Funderar lite p att kpa det till min tokiskatt men r rdd att han inte kommer att bry sig om det eller trttna p det.
Citera
2024-09-27, 16:22
Medlem
Loreias avatar
Har haft det p ett katthem dr jag jobbat och en del katter lskar det men mnga r frvirrade och rdda fr hjulet. Har funderat lite p det men d det tar upp ganska mycket plats och r dyrt att kpa s har det inte blivit av
Citera
2024-09-27, 16:27
N har inte provat men sg ngot snt klipp p youtube. Ser kul ut. Sn skulle jag haft sjlv fr att f springa bort lite energi 😅
Citera
2024-09-27, 16:32
Avstngd
FarliKorvs avatar
Vi har tv katthjul hr och katterna lskar dom.
Citera
2024-09-27, 16:39
Medlem
kan vi f bevis fr att det finns katter som springer sjlvmant i hjul, tack.
Citera
2024-09-27, 20:33
Medlem
olasvenssons avatar
Lt katten f springa ute istllet. En katt ska inte ha ett katthjul, det r onormalt fr dem.
Citera
2024-09-28, 01:16
Medlem
WitchcultTodays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justformybaby
kan vi f bevis fr att det finns katter som springer sjlvmant i hjul, tack.

Googla!

Sett en hel del p Instagram, men minns inte exakta konton. Specifikt bengaler, de verkar tokiga i dessa om mjlighet ges. Men de r vl lite livligare n mnga raser med.

Men hur r det fr dem rent fysiskt? Vet att det egentligen r otroligt kasst fr hamstrar och inte bra fr ryggen/kroppen? Men nu r vl katter betydligt mer bjliga och smidiga s 😀
Citera
2024-09-28, 01:19
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Lt katten f springa ute istllet. En katt ska inte ha ett katthjul, det r onormalt fr dem.

Men vi som har mycket hgre begvning ska g p gym?
Citera
2024-09-28, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitchcultToday
Googla!

Sett en hel del p Instagram, men minns inte exakta konton. Specifikt bengaler, de verkar tokiga i dessa om mjlighet ges. Men de r vl lite livligare n mnga raser med.

Men hur r det fr dem rent fysiskt? Vet att det egentligen r otroligt kasst fr hamstrar och inte bra fr ryggen/kroppen? Men nu r vl katter betydligt mer bjliga och smidiga s 😀

jag googlar inte.

hmm, det lter som kattplgeri ja.
Citera
2024-09-30, 18:48
Bannlyst
Kan man kpa ett sdant hjul fr mnniskor?
Citera
2024-10-01, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Kan man kpa ett sdant hjul fr mnniskor?