2024-10-01, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Tja du kan kolla själv vad du skriver om andra kreatörer som inte är Chrippa.
Du är mycket dömande och har extremt många starka åsikter om dom precis som andra har om Chrippa.

Du kan väl ändå inte förneka de brott han begår och orerar om det samt skriver väldigt tydligt att han tex inte kommer att betala skatt? Han erkänner ju öppet.

Sen finns det ju massa anmälningar både från honom och mot honom. Det vet ju ingen än hur det går.
Jag vet vad jag skriver.

På vilket sätt bedriver jag folkdomstolar?
Citera
2024-10-01, 10:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Ja men då är väl fanbrevet från syster Lundström mer talande där Linnea framkommer som ett extremt stort fan och att även i flera år ha kontakt med Jockes bror samtidigt som denne är i ett annat förhållande och får barn etc men ändå fortsätter och dessutom får honom att vara otrogen och bli tillsammans med henne. .

Det där stämmer inte riktigt. Linneas syster skrev till många kändisar och Jockiboi var bara en av dom. Jocke, känd för att ha smak för extremt unga tjejer blir självklart intresserad, men har ingenting för det. Känner sig stukad och avvisningen gror i honom under många år. Att sen Linnea har kontakt med Chrippa betyder inte mer än att dom hade något att prata om. Vi lever en bit in i 2000-talet och man kan faktiskt ha vänner av det motsatta könet. Att han sen slutligen väljer att vara otrogen mot J är ett beslut han får bära. Det är inte Linnea som varit otrogen. Däremot bör Linnea ha i tanken att
- Den som är otrogen med dig, lätt kan vara otrogen mot dig -
Men det är inget som är aktuellt i denna tråd
Jocke tar det här med att vara trogen väldigt lätt. Det är inte alls länge sedan han doppade i fel gryta, men vad vet jag? Kanske har dom ett öppet förhållande? Det svänger ju i dom uppgifterna
Citera
2024-10-01, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det där stämmer inte riktigt. Linneas syster skrev till många kändisar och Jockiboi var bara en av dom. Jocke, känd för att ha smak för extremt unga tjejer blir självklart intresserad, men har ingenting för det. Känner sig stukad och avvisningen gror i honom under många år. Att sen Linnea har kontakt med Chrippa betyder inte mer än att dom hade något att prata om. Vi lever en bit in i 2000-talet och man kan faktiskt ha vänner av det motsatta könet. Att han sen slutligen väljer att vara otrogen mot J är ett beslut han får bära. Det är inte Linnea som varit otrogen. Däremot bör Linnea ha i tanken att
- Den som är otrogen med dig, lätt kan vara otrogen mot dig -
Men det är inget som är aktuellt i denna tråd
Jocke tar det här med att vara trogen väldigt lätt. Det är inte alls länge sedan han doppade i fel gryta, men vad vet jag? Kanske har dom ett öppet förhållande? Det svänger ju i dom uppgifterna

Klart man kan ha vänner av motsatt kön men svårt att se vad en 28-åring har för vänskapligt utbyte av en 16-åring? Om nu de uppgifterna stämmer att de pratade redan då.
Citera
2024-10-01, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Klart man kan ha vänner av motsatt kön men svårt att se vad en 28-åring har för vänskapligt utbyte av en 16-åring? Om nu de uppgifterna stämmer att de pratade redan då.

Det är redan klarlagt att Linnea ville åt Jocke och fameridea lite på honom för att bli en
" influencer", lifegoals!
Citera
2024-10-01, 11:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Det är redan klarlagt att Linnea ville åt Jocke och fameridea lite på honom för att bli en
Säger Jocke??
Citera
2024-10-01, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane

Jag tänkte mer om det stämmer att chrippa hade kontakt med en 16-åring? Svårt att se att han skulle ha ett vänskapligt utbyte av det som 28-åring
Citera
2024-10-01, 11:47
Medlem
Vart tror ni Chrippa står i sitt liv om 5 år?
Har han vaknat upp?
Lever lite lugnare?
Fortsatt sin brottsliga bana?
Inburad alt avtjänat straff?
Har han några framtidsplaner då?
Är han en rolig prick på youtube?
Är han kvar på plattformen?
Osv.

Jag tänker att han gör sitt yttersta för att förstöra för sig själv.
Senast redigerad av 111-111 2024-10-01 kl. 12:15.
Citera
2024-10-01, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Jag tänkte mer om det stämmer att chrippa hade kontakt med en 16-åring? Svårt att se att han skulle ha ett vänskapligt utbyte av det som 28-åring

Jag tror det handlar om kroppsligt begär både nu och då.

Kan ju vara så också att hans ålder påminde om en 16-årings.
Citera
2024-10-01, 12:01
Medlem
Citat:
Har han vaknat upp?
Lever lite lugnare?
Är ha kvar på plattformen?
Osv.

Sitter han inte inne, sitter han fortfarande och greppar efter halmstrån och projicerar allt på andra.
Citera
2024-10-01, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Sitter han inte inne, sitter han fortfarande och greppar efter halmstrån och projicerar allt på andra.

Det är så jag också tänker. Oavsett var han är så kommer han fortsättningsvis skylla på alla andra och de som inte gör som han vill kommer han se som en fiende. Noll självinsikt. Linnéa har troligen lämnat honom.
Citera
2024-10-01, 13:18
Medlem
Citat:
Har han vaknat upp?
Lever lite lugnare?
Är han kvar på plattformen?
Osv.

Han sätt att handla är ju inte direkt bra för honom själv. Det skrivs nu att hans skulder är 1.8 millar vilket är en enorm summa. Kan han plötsligt vända på sig själv och börja betala skatt på sin inkomst, skaffa en stabil boendesituation för sig och dottern, betala på sina skulder är frågan?

Förstår han ens de problem som tornar upp sig framför honom? Det känns som om lille Chrippa blivit otroligt bortskämd som barn och sen valt att inte utvecklas och bli vuxen. Och det tillsammans med en IF så undrar jag allvarligt över hur han tänker att hans dotter ska ha det? Om han ska flytta permanent till Dubai hur ska han då ha kontakt med henne? Och hur ska han ta hand om henne?

Just Dubai (UAE) har ju inget avtal med Sverige så han tror kanske att han där kan leva utan risk att utlämnas till Sverige. Men om det finns en dom på någon kan de göra ett avtal kring en person så att denne utvisas till Sverige.

I samtalet mellan Jocke och Chrippa så var det så att Chrippa sa att om eko ringer på dörren, dvs utredning och dom så skulle han fly till Dubai.

Jag undrar om det här med att han skulle åka med Julia och dottern till Dubai kring jul före nyår förra året berodde på att han var rädd för att eko skulle ta itu med hans skulder och döma honom för något? Och där hade han kanske kontakt med någon advokat som kunde upplysa honom att något sådant inte var på gång, men det är en ren spekulation så klart.

Så nahh det känns inte som det kommer att bli en bra livssituation för honom. Han borde fokusera mer på sitt eget liv i stället för att försöka med vad han nu sysslar med. Det får honom att tappa fokus på dottern och sitt liv.
Citera
2024-10-01, 14:30
Medlem
paperfaces avatar
Sitter och tittar på chrippas video.

Jag fattar fan ingenting. Jag har inte följt på bra tag nu då det… ja, jag tyckte det var bättre att bara låta det va.

Men va fan…?

Dramat gick från ”chrippa häktad” till… ja, jag vet fan inte ens vad det här är.

Nu är jag inte färdig med videon men jag pallar fan inte kolla mer.

Det här är ju fan helt sjukt vad de tjötar på.

Hur har har det slängts bensin på elden igen? Dramat dör ju aldrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in