Citat:
Jag skyddar inte Chrippa för att jag anser att Jocke är en jävligt läskig och en lögnaktig människa.
Det är inte svårt att se igenom honom.
Jag försvarar däremot Chrippa 100% i den frågan, ingen ska behöva tampas med sådana sjuka individer.
Det har snart gått ett helt år, och ni vill fortfarande se Chrippa slitas i stycken.
Är det normalt?
Något annat som har blivit tydligt är hur dessa personlighetstörda verkar gilla varandras umgänge och njuta av andras tragedier.
Några i den här tråden verkar ha samma typ av personlighet som dessa.
Man ser ju vilka som hänger ihop - krampaktigt!
Det är inte svårt att se igenom honom.
Jag försvarar däremot Chrippa 100% i den frågan, ingen ska behöva tampas med sådana sjuka individer.
Det har snart gått ett helt år, och ni vill fortfarande se Chrippa slitas i stycken.
Är det normalt?
Något annat som har blivit tydligt är hur dessa personlighetstörda verkar gilla varandras umgänge och njuta av andras tragedier.
Några i den här tråden verkar ha samma typ av personlighet som dessa.
Man ser ju vilka som hänger ihop - krampaktigt!
Slitas i stycken?? Ja du är ju uppenbarligen uppe i Chrippas röv så långt att du inte kan se problemet längre.
Vart har vi sagt att Chrippa ska slitas i stycken? Det vi överlag vill är att Chrippa ska åka dit för de brott den faktiskt begått och stå till svars för dessa. Sen så Chrippa är extremt bra på att gå på andra människor, trigga upp situationen och fortsätta bete sig som ett as gör ju att man kanske blir än mer angelägen att få detta att ta slut.
Och tro det eller ej, om nu Jocke, Anjo, Julia, Linnea etc begått brott också så ska ju dessa också få stå till svars för dessa brott och få straff för dessa.
Att begå brott offentligt såsom Chrippa (och eventuellt de övriga) är ju extremt korkat om man nu vill undvika uppmärksamhet, åsikter och kommentarer - att göra det offentligt som en arrogant och stöddig skit då får du det tillbaka.