2024-10-01, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag skyddar inte Chrippa för att jag anser att Jocke är en jävligt läskig och en lögnaktig människa.
Det är inte svårt att se igenom honom.

Jag försvarar däremot Chrippa 100% i den frågan, ingen ska behöva tampas med sådana sjuka individer.
Det har snart gått ett helt år, och ni vill fortfarande se Chrippa slitas i stycken.
Är det normalt?

Något annat som har blivit tydligt är hur dessa personlighetstörda verkar gilla varandras umgänge och njuta av andras tragedier.
Några i den här tråden verkar ha samma typ av personlighet som dessa.

Man ser ju vilka som hänger ihop - krampaktigt!

Slitas i stycken?? Ja du är ju uppenbarligen uppe i Chrippas röv så långt att du inte kan se problemet längre.
Vart har vi sagt att Chrippa ska slitas i stycken? Det vi överlag vill är att Chrippa ska åka dit för de brott den faktiskt begått och stå till svars för dessa. Sen så Chrippa är extremt bra på att gå på andra människor, trigga upp situationen och fortsätta bete sig som ett as gör ju att man kanske blir än mer angelägen att få detta att ta slut.
Och tro det eller ej, om nu Jocke, Anjo, Julia, Linnea etc begått brott också så ska ju dessa också få stå till svars för dessa brott och få straff för dessa.

Att begå brott offentligt såsom Chrippa (och eventuellt de övriga) är ju extremt korkat om man nu vill undvika uppmärksamhet, åsikter och kommentarer - att göra det offentligt som en arrogant och stöddig skit då får du det tillbaka.
Citera
2024-10-01, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vilken tur att man sparar ner dessa videos. Ninetone (läs Jocke) kanske kan ta ner en video, men har den väl varit uppe så har jag sparat
Jocke är väldigt manisk på att tysta folk som kommer för nära sanningen. Om Chrippa nu ljuger och Jocke kan den enda sanningen, varför måste han då lägga ner så mycket energi på att få folk att säga det han vill? Som när han hotar Hanna att förstöra hennes kanal.

vem är hanna?
Citera
2024-10-01, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Slitas i stycken?? Ja du är ju uppenbarligen uppe i Chrippas röv så långt att du inte kan se problemet längre.
Vart har vi sagt att Chrippa ska slitas i stycken? Det vi överlag vill är att Chrippa ska åka dit för de brott den faktiskt begått och stå till svars för dessa. Sen så Chrippa är extremt bra på att gå på andra människor, trigga upp situationen och fortsätta bete sig som ett as gör ju att man kanske blir än mer angelägen att få detta att ta slut.
Och tro det eller ej, om nu Jocke, Anjo, Julia, Linnea etc begått brott också så ska ju dessa också få stå till svars för dessa brott och få straff för dessa.

Att begå brott offentligt såsom Chrippa (och eventuellt de övriga) är ju extremt korkat om man nu vill undvika uppmärksamhet, åsikter och kommentarer - att göra det offentligt som en arrogant och stöddig skit då får du det tillbaka.
Jag är inte uppe någons röv bara för att jag lyckas se problemet som Chrippa blivit utsatt för.
Om du inte klarar av att se det överjävliga i det och känner dig manad att försvara vad Jocke & Co håller på med är tragiskt nog.
Men du är inte ensam.

Drevkulturen är allmänt accepterat, vilket jag aldrig kommer ställa mig bakom, vem det än må handla om.
Jocke har hållit på med det i ALLA år, och jag hoppas av hela mitt hjärta att han någongång får betala dyrt för det.

Vad det beträffar Chrippas problem med berörda myndigheter är det upp till dessa att utreda - inte dig.
Citera
2024-10-01, 08:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffblandarn
Söderstaden....
På vilket sätt smutskastar han dem menar du?
Om det är telefonsamtalet som avses så pratar han med en företrädare för att få svar på frågor kring vräkning och låsbyte (vilket det handlar om när man programmerar om nycklarna och lås)

Man får ifrågasätta företags ageranden. Såvitt jag sett så gör han inte en Rask och smutskastar personerna som företräder företaget.
Citera
2024-10-01, 08:55
Medlem
Citat:
Ja men då är väl fanbrevet från syster Lundström mer talande där Linnea framkommer som ett extremt stort fan och att även i flera år ha kontakt med Jockes bror samtidigt som denne är i ett annat förhållande och får barn etc men ändå fortsätter och dessutom får honom att vara otrogen och bli tillsammans med henne. Där är det ju ändå en kontinuerlig kontakt som pågår under så lång tid, till skillnad från en bild på en kryssning på Danjal/Daniel. Eller en bild på Simon och Jocke då han ju dessutom var en karaktär i form av Jockiboi så det kan ju lika väl varit en plojbild?.
Du ser inte skillnaden här?

De Jocke och Danjal har umgåtts med har aktivt valt att pumpa ut videos (å jockes vägnar) att smutskasta och att dreva mot Chrippa.

Din liknelse till Linnea och hennes syster är inte ens i närheten.
Citera
2024-10-01, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Greppa efter halmstrå, ni är få!

Och ja, han beter sig som en skitstövel så han har sått allt helt på egenhand.
Har man problem inom familjen sköter man det privat, bakom stängda dörrar och släckta kameror.

Men så arbetar inte Jocke (även om han låtsas att han gör det nu).

Han hänger ut sina f.d vänner, arbetskollegor, sin mamma, och nu sin bror.

Ingen är värd den behandlingen och jag kommer aldrig någonsin ställa mig bakom folkdomstolar.
Citera
2024-10-01, 09:05
Medlem
Citat:
Har man problem inom familjen sköter man det privat, bakom stängda dörrar och släckta kameror.

Men så arbetar inte Jocke (även om han låtsas att han gör det nu).

Han hänger ut sina f.d vänner, arbetskollegor, sin mamma, och nu sin bror.

Ingen är värd den behandlingen och jag kommer aldrig någonsin ställa mig bakom folkdomstolar.

Hänga ut fixar zigenaren, han gör reklam för sig själv och mamman på bästa sändningstid.

Skönt att mamman hängs ut, hon har misslyckats fatalt med att fostra 3 pojkar varav 1 lämnade hon till hyenorna. Förstår att genbanken inte är bra hos bröderna med den modern!
Citera
2024-10-01, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Hänga ut fixar zigenaren, han gör reklam för sig själv och mamman på bästa sändningstid.

Skönt att mamman hängs ut, hon har misslyckats fatalt med att fostra 3 pojkar varav 1 lämnade hon till hyenorna. Förstår att genbanken inte är bra hos bröderna med den modern!
Det finns ingen rättssäkerhet i offentliga folkdomstolar.
Citera
2024-10-01, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
De har gått ut offentligt att Jocke ägnar sig åt det här, så det får de bevisa konversationerna i sin helhet under en längre tid. Tills dess är det bara hittepå.

Det är klart att det finns bevis för inte sitter han/de och ljuger för att agendan ska se bra ut.
Så fram med bevis Chrippa så slutar ju spekulationen att det är ett påhitt.
Citera
2024-10-01, 10:06
Medlem
Citat:

Jag har inte heller sett att någon vill slita Chrippa i stycken.

Det handlar om brotten som han gör sig skyldig till ska regleras i domstol.

Lika samma gäller övriga om brott begåtts.

Precis som du skriver triggar och provocerar Chrippa extremt mycket själv i sin kamp för pengar och att inte falla i glömska.

Det är dock intressant att folkdomstolar är inget man vill stå bakom trots att det är just det som man själv sysslar med.
Citera
2024-10-01, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag har inte heller sett att någon vill slita Chrippa i stycken.

Det handlar om brotten som han gör sig skyldig till ska regleras i domstol.

Lika samma gäller övriga om brott begåtts.

Precis som du skriver triggar och provocerar Chrippa extremt mycket själv i sin kamp för pengar och att inte falla i glömska.

Det är dock intressant att folkdomstolar är inget man vill stå bakom trots att det är just det som man själv sysslar med.

På vilket sätt sysslar jag med folkdomstolar?

Berätta!

Har du nån aning om vad du pratar om öht?
Citera
2024-10-01, 10:24
Medlem
Citat:
På vilket sätt sysslar jag med folkdomstolar?

Berätta!

Har du nån aning om vad du pratar om öht?

Tja du kan kolla själv vad du skriver om andra kreatörer som inte är Chrippa.
Du är mycket dömande och har extremt många starka åsikter om dom precis som andra har om Chrippa.

Du kan väl ändå inte förneka de brott han begår och orerar om det samt skriver väldigt tydligt att han tex inte kommer att betala skatt? Han erkänner ju öppet.

Sen finns det ju massa anmälningar både från honom och mot honom. Det vet ju ingen än hur det går.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in