Citat:
Ursprungligen postat av
kanblikul
https://pixeldrain.com/u/hdV4jWBT
Videon som Jockboi inte vill att någon ska få se. BORTTAGEN FRÅN YOUTUBE!
Ville ingen ha Jockiboi när han va 9år och spöa på sin 3-åriga lillebror? Inte ens hemmen orkade med honom tydligen. Det är tvärt emot vad Jockiboi påstår står i sina papper.
(allt ovan kommer från videon, inte mina tankar)
Vem läser direkt från soc-papperna, Jockiboi eller Chrippa?
Vem hittar på för att det ska passa sin historia, Jockiboi eller Chrippa?
När kommer bomben med ALLA papper som Jockiboi skröt om att han skulle släppa?
Bra att du sparar ned allt.
Joakim var farlig, det står beskrivet i dom papper där allt som står är sanning.
Inte en, fem vuxna beskriver Joakim som farlig i några få av tusentals handlingar. Joakim har utelämnat
alla gånger andra än Joakims biologiska mamma beskriver rädsla för Joakim för att kunna bortförklara det med att Joakims mamma ljuger. Han beskrivs som farlig, våldsam, okontrollerbar, utåtagerande och hotfull av 5 olika vuxna, det är inte A som ljuger, det är Joakim.
Jämförelse mellan Chrippas video och poddavsnittet där Joakim säger att han läser rakt ur dom handlingarna sida vid sida vore något.
Orkar nån med podme ladda upp när Joakim läser BUPs papper här?
Minst sagt märkligt om stora delar av handlingarna utelämnas i Jockes podd när har har mage att anklaga fina A för något som till punkt och pricka är motsatsen till det Joakim utelämnar.
Ska podden byta namn till det mer passande
Lögnen måste ut?
https://mediemyndigheten.se/ansokan-och-registrering/regelverk/regler-for-radio--och-tv-sandningar/
Några punkter TV4 borde se över
Opartiskhet, Saklighet ,
Otillbörligt kommersiellt gynnande, Produktplacering
She knows, she knows, I know she knows.
Av alla Tv4s ansvarig utgivare, vem är egentligen ansvarig för dokumentären?
Fredrik Malmberg, Johanna Thulin Bratten, Sofie Schütt, Johanna Lind eller Mia Lindqvist?
Grovt förtal.
https://www.svt.se/kultur/granskningsnamndens-beslut-om-svt-s-dokumentar-om-josefin-nilsson