2024-09-28, 17:05
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Allt är på beställning av Joakim alltså.
Vi kan väl utgå från att sköldmön Jonna också krigar under det flagget med det hon lägger ut på sin story.

Självklart är det så.

Riddare Rask kanske avslöjade för mycket nu när Jocke lever sitt nya liv.
Citera
2024-09-28, 17:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Självklart är det så.

Riddare Rask kanske avslöjade för mycket nu när Jocke lever sitt nya liv.
Ja, det går ju tvärsemot den bild Jocke vill ge om att han inte är delaktig och inte vill att det tas offentligt.
Citera
2024-09-28, 17:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Är det Power att kriga på instagram när Jocke låtsas att de skall hålla sig undan från allt sånt

100 procent även Jonna får nog till slut, man kan inte göra vad som helst mot olika barn och tro att man ska komma undan med det.
Det är nog nu och det är vi många som tycker.

Och du behöver inte besvara mig då jag inte kommer svara dig på något inlägg, du är inte värd min tid.
Citera
2024-09-28, 17:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
100 procent även Jonna får nog till slut, man kan inte göra vad som helst mot olika barn och tro att man ska komma undan med det.
Det är nog nu och det är vi många som tycker.

Och du behöver inte besvara mig då jag inte kommer svara dig på något inlägg, du är inte värd min tid.
Vilka "olika barn"?
Menar du dessutom att om Jonna hänger ut barnets tandstatus så är det okej - men om Linnea och Chrippa svarar med den sanna bilden om varför så är det fel?

Varför är det okej när Jonna svingar skit på dem - men inte när de svarar?
Citera
2024-09-28, 17:39
Medlem
granny-pantiess avatar
Nu finns det lite sms mellan Linnea och Jocke på Linneas Insta story.

Hinner inte fixa prints nu för jag måste iväg ut men nån annan kanske kan.

Javisst ja, Linnea blockerade Jonna också.
Citera
2024-09-28, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Nu finns det lite sms mellan Linnea och Jocke på Linneas Insta story.

Hinner inte fixa prints nu för jag måste iväg ut men nån annan kanske kan.

Javisst ja, Linnea blockerade Jonna också.

Här:
https://ibb.co/c3S4FjZ
https://ibb.co/LxkKb9c
https://ibb.co/pJfwBk6
https://ibb.co/J5tmJdp
Citera
2024-09-29, 08:22
Avslutad
Ang socpapperna. Vad är det som säger att Jockes sanning är den enda? Självklart tar han inte upp delar som inte gynnar honom. Jag tycker det är vidrigt att hänga ut sin mamma på det sättet Jockiboi gjort. Vad har han själv gjort för att få klarhet i sin uppväxt? Hur mycket har han pratat med sin mamma, hennes man, och sin biologiska pappa?
Varför ville inte hans pappa vara en del av Jockes barndom? Varför ville inte Jockes pappa att han bodde hos honom? Varför ville Jockes fosterföräldrar inte att han bodde kvar?
Jocke, sök hjälp. Din sanning blir inte mer sann bara för att du tjatar om den år ut och år in. Om alla ungar i landet med samma funktionsproblematik gjorde som du, hängde ut alla som syndabockar, hur skulle samhället bli då tror du? Ta tag i dina problem, gå på samtal skaffa mediciner och be till att det inte är ärftligt
Såg nu att du lyckats nästla in dig i Jackes liv också. Satsar mycket men kommer förlora allt. I alla fall om du inte gör något åt det. Du är för fan snart 40 år och knallar runt i barnskor. Pinsamt är vad det är

Det gör ont i mammahjärtat att höra vad han utsatt sin mamma för. Fy fan när man inte trodde han kunde sjunka lägre, men allas Jockiboi har tydligen inga gränser nedåt
Senast redigerad av Goldentie 2024-09-29 kl. 08:35.
Citera
2024-09-29, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Har dem kommit ut med priset för deras airbnb?

Nej men att de skulle hyra ut de för 10.000 i veckan låter högst orimligt då Skatteverket anser att kall hyran för de själva är 45.000 i månaden.
Citera
2024-09-29, 11:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jonna alltså vilken fantastisk power kvinna🤩
både hon och Sofia är nog bra less på det som händer runt dem.

Dom tröttnade och vill nog bara få stopp på karusellen. Båda två har satt ner foten och det är bra! Powerkvinnor!
Citera
2024-09-29, 14:24
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Nej men att de skulle hyra ut de för 10.000 i veckan låter högst orimligt då Skatteverket anser att kall hyran för de själva är 45.000 i månaden.
Vart har du fått 45 000 ifrån?
Jocke sa 40 ish.
Citera
2024-09-29, 15:23
Medlem
Dopys avatar
Rätta mig om jag har fel.
Men i sin podd har jag för mig Jocke fick ut maskade journaler, där dem troligen maskat det som handlar om mamman, och Jocke och Jonas försökte hålla upp emot ljus och liknande för att kunna läsa det som var maskat.

Nu lyckades dem inte. Men hade dem lyckats då hade dem ju brutit emot sekretess genom att läsa upp information dem inte hade rätt till.
Om Chrippa skulle läsa upp sekretess material om Jocke, då är det jätte illa.
Men när Jocke försöker läsa upp sekretess material om mamman, då är det tydligen okej. Eller?
Citera
2024-09-29, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Rätta mig om jag har fel.
Men i sin podd har jag för mig Jocke fick ut maskade journaler, där dem troligen maskat det som handlar om mamman, och Jocke och Jonas försökte hålla upp emot ljus och liknande för att kunna läsa det som var maskat.

Nu lyckades dem inte. Men hade dem lyckats då hade dem ju brutit emot sekretess genom att läsa upp information dem inte hade rätt till.
Om Chrippa skulle läsa upp sekretess material om Jocke, då är det jätte illa.
Men när Jocke försöker läsa upp sekretess material om mamman, då är det tydligen okej. Eller?

Hur kan du jämföra att försöka göra något med att göra något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in