2024-09-29, 08:19
Medlem
acephalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isisea
Måste bara fråga, hur ser ni allt de lägger ut? Jag vill gärna se. Jag är urkorkad på tekniken. Det här med att de sjunger på morgonen osv. Jag kollar bara på Instagram men ser inget. Är det på nåt annat konto?
Det är på J’s instagramkonto. :^)
2024-09-29, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isisea
Måste bara fråga, hur ser ni allt de lägger ut? Jag vill gärna se. Jag är urkorkad på tekniken. Det här med att de sjunger på morgonen osv. Jag kollar bara på Instagram men ser inget. Är det på nåt annat konto?

J lägger upp morgonsångerna på IG stories. (I De runda fönstret längs upp på IG kontot).
(Gå in på J profil & tryck sedan på profilbilden längst upp till vänster).
I stories så "sparas" inga inlägg, utan förnyas av kontoinnehavaren eller försvinner automatiskt inom en viss tid. 😊❤️
2024-09-29, 09:39
Medlem
N är som en förvuxen tonåring & är verkligen inte mogen för att ta hand om ett barn.

N ligger och knoppar var morgon medan lilla dottern reser sig & söker efter sin "mammas" blick medan hon törstar efter naturlig genuin ömhet & kärlek.
När ska vi få se N plocka upp sin egen dotter ur sängen på morgonen när C vaknar???

Varför stövlar J rakt in i rummet på morgonen och tar över hela morgonstunden & är sedan med i bilden 24/7?
Snälla!!! Ge makten över sitt eget barn till N och inte till dig själv "kära" mormor".
Det är Inte fröken "mormors" uppgift att ta omhand, aktivera och uppfostra C. Lillflickan behöver sin mammas så även sin pappas känslomässiga och fysiska närvaro så mycket mer än en "mormors" nötande, styrande & kvävande röst var dag😡😥

Är det så mycket viktigare att festa, resa, göra kroppsingrepp och mima riktat till allmänheten "What is fucking wrong with you", samt posera & puta till ett plastiskt AI filter än att ägna all vakna tid med sin dotter???

(N kan väl inte heller bli anklagad/anmäld av någon för umgängessabotage så länge det inte finns en reg. pappa med i bilden??. Umgängessabotage riktat mot vem?? Är även det utstuderat från första stund)?

Ställt frågan förr & nämner det igen.
Vad är det här för verklighetsfrånvända ego- människor & varför händer det ingenting rent rättsligt i kampen om att C ska givas rätt till sin egen pappa?
Senast redigerad av Artmovie 2024-09-29 kl. 10:38.
2024-09-29, 13:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
N är som en förvuxen tonåring & är verkligen inte mogen för att ta hand om ett barn.

N ligger och knoppar var morgon medan lilla dottern reser sig & söker efter sin "mammas" blick medan hon törstar efter naturlig genuin ömhet & kärlek.
När ska vi få se N plocka upp sin egen dotter ur sängen på morgonen när C vaknar???

Varför stövlar J rakt in i rummet på morgonen och tar över hela morgonstunden & är sedan med i bilden 24/7?
Snälla!!! Ge makten över sitt eget barn till N och inte till dig själv "kära" mormor".
Det är Inte fröken "mormors" uppgift att ta omhand, aktivera och uppfostra C. Lillflickan behöver sin mammas så även sin pappas känslomässiga och fysiska närvaro så mycket mer än en "mormors" nötande, styrande & kvävande röst var dag😡😥

Är det så mycket viktigare att festa, resa, göra kroppsingrepp och mima riktat till allmänheten "What is fucking wrong with you", samt posera & puta till ett plastiskt AI filter än att ägna all vakna tid med sin dotter???

(N kan väl inte heller bli anklagad/anmäld av någon för umgängessabotage så länge det inte finns en reg. pappa med i bilden??. Umgängessabotage riktat mot vem?? Är även det utstuderat från första stund)?

Vad är det här för verklighetsfrånvända ego- människor & varför händer det ingenting rent rättsligt i kampen om att C ska givas rätt till sin egen pappa?
När A blir registrerad pappa el någon annan ! Så kan A hävda att N medvetet har försökt förstöra hans umgänge med C . Han behöver absolut inte inte vara registrerad som vårdnadshavare Utan det kan ske när han vill ha umgängesrätt.

Och detta tar myndigheter på stort allvar då alla barn har rätt till sina föräldrar. Ända gången då det kan nekas är om A är fara för C el blir dömd för något allvarligt.
Det är därför N har anmält han för att han inte ska ha nån chans att överhuvudtaget inte få träffa el umgås med Chiara

Dom går igenom allt från första stund och här kan N inte komma undan. Vet att några/ någon hävdar annat. Men så är det inte både jag & Isisea har gått igenom detta och har efarenhet fast 2 helt olika historier.

Det är därför både hon & jag mfl reagerar så starkt att ingen har kollat upp N och att hon kan forsätta som hon gör
Senast redigerad av Hulken52 2024-09-29 kl. 13:33.
2024-09-29, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
När A blir registrerad pappa el någon annan ! Så kan A hävda att N medvetet har försökt förstöra hans umgänge med C . Han behöver absolut inte inte vara registrerad som vårdnadshavare Utan det kan ske när han vill ha umgängesrätt.

Och detta tar myndigheter på stort allvar då alla barn har rätt till sina föräldrar. Ända gången då det kan nekas är om A är fara för C el blir dömd för något allvarligt.
Det är därför N har anmält han för att han inte ska ha nån chans att överhuvudtaget inte få träffa el umgås med Chiara

Dom går igenom allt från första stund och här kan N inte komma undan. Vet att några/ någon hävdar annat. Men så är det inte både jag & Isisea har gått igenom detta och har efarenhet fast 2 helt olika historier.

Det är därför både hon & jag mfl reagerar så starkt att ingen har kollat upp N och att hon kan forsätta som hon gör
Så vad är du så förtvivlad, arg och frustrerad för om du vet hur det går till och att myndigheterna tar det på stort allvar?
2024-09-29, 14:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Hm tänkte inte komma in oh skriva igen ! Men jag känner att jag måste dela med mig av det jag ser .

Håller helt med dej , är så ledsamt att se att C inte känner igen sin egen mamma.

Hur vet du det kommer många undra ? Kolla bara in Cs kroppsspråk när N kommer hem och vill krama henne

Cs tittar sig omkring inte så att hon vill kasta sig i famn vet inte vem som filmar kanske J C tittar iallafall mot den som filmar ser orolig ut

N räcker fram handen , lite försiktigt går C fram ser nästan rädd ut .
När N sen tar upp och kramar henne vänder C bort huvudet inte så normalt att dom gör så då dom vill gosa in sig i mammas famn man ser sen i slutet att C knuffar bort N

Överdrivet kanske ni tycker, jag tycker det är skrämmande och ledsamt då det påvisar hur mkt borta N faktiskt är .

Jag kommer nog aldrig förstå varför man gång på gång väljer att göra dessa resor, fester mm än att vara hemma med sitt barn

Oh jag kommer aldrig förstå att man som förälder går in medvet att förstöra för den andre föräldern att ha en relation . Det mest naturliga är att man försöker rädda den som Isisea sa inte tvärtom.

Och jag kan nästan säga med facit i hand N har planerat detta från början , tyvärr är A bara en pricka i hennes sjuka spel .

Du Isisea sa något väldigt bra ! Hur skulle man själv göra klart som fasiken att A gick ditt för att lösa problemet och när han inte får den respons han vill så måste han ju göra något för att visa att han vill vara delaktig. Tänker er själva vilken panik att först kastar N ut han sen inse att man aldrig får se sitt barn

För jag tror att A förstod där och då att detta kommer ej bli bra .
Och hade han inte visat något hade han fått skit då oxå .
Jag vet inte får för mig att visa tror att soc bara kollar på hur det ser ut i hemmiljön att det ska vara rent och fint och att inget kan hända då .

Det handlar inte om rena hem el status på var du bor el jobbar . Dom ska alltid utgå från barnet bästa . Handlar inte om hur stort nätverk dom har el vem som passar barnet .

Dom utgår om barnet far illa behöver ej vara våld dom menar . Finns så mkt paragrafer som ingår idet
Dom kollar hur familjeförhållandet ser bla mellan barn och förälder . Och hur det ser ut mellan föräldrarna om det finns dispyter som är farligt för barnet så det kan ta skada på psykiskt och fysiskt

Så därför är vi många som reagerar över hur soc gjort i Ns ärende då hon både är frånvarande mamma och saboterar för C att träffa sin pappa .

Och han vill det fast några här i tråden blundar för det .

# team chiara ❣️#
👌👍 grymt sammanfattat. Ja detta är ledsamt , och det kommer att påverka C längre fram . Hon kommer bära med sig frågor hela livet åt båda hållen vem som ljuger vem pratar sanning vem älskar mig el inte.
2024-09-29, 15:18
Medlem
Citat:
👌👍 grymt sammanfattat. Ja detta är ledsamt , och det kommer att påverka C längre fram . Hon kommer bära med sig frågor hela livet åt båda hållen vem som ljuger vem pratar sanning vem älskar mig el inte.

Från en som vart i samma situation så japp garanterat kommer hon göra det.
2024-09-29, 15:40
Avstängd
Citat:
Hm tänkte inte komma in oh skriva igen ! Men jag känner att jag måste dela med mig av det jag ser .

Håller helt med dej , är så ledsamt att se att C inte känner igen sin egen mamma.

Hur vet du det kommer många undra ? Kolla bara in Cs kroppsspråk när N kommer hem och vill krama henne

Cs tittar sig omkring inte så att hon vill kasta sig i famn vet inte vem som filmar kanske J C tittar iallafall mot den som filmar ser orolig ut

N räcker fram handen , lite försiktigt går C fram ser nästan rädd ut .
När N sen tar upp och kramar henne vänder C bort huvudet inte så normalt att dom gör så då dom vill gosa in sig i mammas famn man ser sen i slutet att C knuffar bort N

Överdrivet kanske ni tycker, jag tycker det är skrämmande och ledsamt då det påvisar hur mkt borta N faktiskt är .

Jag kommer nog aldrig förstå varför man gång på gång väljer att göra dessa resor, fester mm än att vara hemma med sitt barn

Oh jag kommer aldrig förstå att man som förälder går in medvet att förstöra för den andre föräldern att ha en relation . Det mest naturliga är att man försöker rädda den som Isisea sa inte tvärtom.

Och jag kan nästan säga med facit i hand N har planerat detta från början , tyvärr är A bara en pricka i hennes sjuka spel .

Du Isisea sa något väldigt bra ! Hur skulle man själv göra klart som fasiken att A gick ditt för att lösa problemet och när han inte får den respons han vill så måste han ju göra något för att visa att han vill vara delaktig. Tänker er själva vilken panik att först kastar N ut han sen inse att man aldrig får se sitt barn

För jag tror att A förstod där och då att detta kommer ej bli bra .
Och hade han inte visat något hade han fått skit då oxå .
Jag vet inte får för mig att visa tror att soc bara kollar på hur det ser ut i hemmiljön att det ska vara rent och fint och att inget kan hända då .

Det handlar inte om rena hem el status på var du bor el jobbar . Dom ska alltid utgå från barnet bästa . Handlar inte om hur stort nätverk dom har el vem som passar barnet .

Dom utgår om barnet far illa behöver ej vara våld dom menar . Finns så mkt paragrafer som ingår idet
Dom kollar hur familjeförhållandet ser bla mellan barn och förälder . Och hur det ser ut mellan föräldrarna om det finns dispyter som är farligt för barnet så det kan ta skada på psykiskt och fysiskt

Så därför är vi många som reagerar över hur soc gjort i Ns ärende då hon både är frånvarande mamma och saboterar för C att träffa sin pappa .

Och han vill det fast några här i tråden blundar för det .

# team chiara ❣️#

Citat:
Ursprungligen postat av Aragon467
Ja men precis tragiskt att se . Stackars lilla C var inte många dagar mamma var hemma för att vara med dej då det var dags igen att gå ut & roa sig 😒

Har N ens insett vad det är att vara förälder? Har hon ens varit hemma själv med C utan att någon hjälper henne sen hon föddes svar Nej och C är snart 10 mån , man tror fasiken inte det är sant

Hennes längtan efter barn var det bara skitsnack el tror mer det är Js längtan äns N
Man mår fan illa av att stå och titta på spektaklet 🤮
Om hon inte ens kan unna några timmar åt C varför ska hon då envisas med att vara ensam vårdnadshavare för och se till att sin egen dotter inte har en pappa med i bilden pga sin egen konflikt

Och ang soc så kommer anmälningar hagla in som hon håller på och en dag så kan inte heller soc blunda för verkligheten Och jag håller med I det du skriver dom skiter totalt i om hemmet är rent och snyggt om dom ser ett barn far illa pga bla sabotage spelar ingen roll om N har egen vårdnad om dom kommer fram till att hon medvetet har försökt stoppa A ha kontakt med C
Och N kan ha sin mamma passa C det skiter dom i då ansvaret inte är Js uppgift utan Ns uppgift att ta hand om sitt barn .
Hon kan inte resa och vara borta hur mkt som helst heller då det finns något som heter föräldra penning i Sverige
Och bara för att man heter N kommer man ej undan

Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Från en som vart i samma situation så japp garanterat kommer hon göra det.
God eftermiddag allihopa 😊 bara titta här så ser ni resultatet av dom få timmar vi får se på ett dygn vad som egentligen försiggår . Går ej att missa då det läggs upp 24/7 på Js konto . Och även Ns . Man kan ju oxå jämföra dessa 2 konton J lägger upp bilder på C varje dag el i sin händelse om man inte visste bättre att detta är mormor så skulle man kunna tro detta är mamman

Går man in på Ns konto så är det mest bilder på N sjl i alla olika former som putande läppar , lättklädd i bikini framhäva bröst & Rumpa sällan på C som borde vara det mest naturliga att man vill visa hela världen att man blivit mamma för ingenting annat existerar . Och visste man inte så skulle man kunna tro att det är fjortis som håller på

Reagera oxå på Videon på C & N när N kom hem . Så osäker & rädd C såg ut när N satt och försökte få henne att komma till sig så ska det inte vara . Så ledsamt, reagera på det som skrivs var in och titta trodde knappt det var sant här har man som mamma varit borta från sitt barn i 1 v och kan inte ens vara hemma hos sitt barn utan väljer att springa ute igen

Tycker allt talar för sig själv . Varför ska barn när man inte är mogen att ta hand om det . Och Nej N ska inte ha barn som Aragon467 skrev kolla hur många timmar el dagar N varit själv med C sen hon föddes Noll dagar och timmar
Senast redigerad av Molgan098 2024-09-29 kl. 15:55.
2024-09-29, 18:21
Avstängd
Detta börjar bli så löjligt bättre sent än aldrig heter det ju .
Men när vi vet att det är ett spel för galleriet så blir det så falskt . Allt för att det ska se bra ut och att N minsann tar hand om C

Förstår dom inte att vi har sett igenom dom för länge sen .
Ingen slump att N tar en powernap med C som J har lagt ut .

Vet inte hur många ggr vi har påpekat att N aldrig gosar med C el vissar närhet mm . Men tyvärr så ser detta inte äkta ut någonstans

Det ska ju inte behöva komma i från oss på sociala medier el forum att man tycker inte N tex gosar el ej är med C
Utan det ska vara naturligt och en sak man gör varje dag inte när det passar henne

För att sen ta en bild och lägga upp på sociala medier . För att visa se ser ni jag myser med mitt barn
Tyvärr hjälper det inte blir ej mer äkta för det
Senast redigerad av Millan75 2024-09-29 kl. 18:30.
2024-09-30, 15:01
Medlem
Citat:
Detta börjar bli så löjligt bättre sent än aldrig heter det ju .
Men när vi vet att det är ett spel för galleriet så blir det så falskt . Allt för att det ska se bra ut och att N minsann tar hand om C

Förstår dom inte att vi har sett igenom dom för länge sen .
Ingen slump att N tar en powernap med C som J har lagt ut .

Vet inte hur många ggr vi har påpekat att N aldrig gosar med C el vissar närhet mm . Men tyvärr så ser detta inte äkta ut någonstans

Det ska ju inte behöva komma i från oss på sociala medier el forum att man tycker inte N tex gosar el ej är med C
Utan det ska vara naturligt och en sak man gör varje dag inte när det passar henne

För att sen ta en bild och lägga upp på sociala medier . För att visa se ser ni jag myser med mitt barn
Tyvärr hjälper det inte blir ej mer äkta för det

Håller verkligen med dig.
Det är fruktansvärt genomskinligt, men det är väl för att folk ska kunna säga ”hon e visst med sin dotter!!!”
2024-09-30, 19:12
Medlem
Alltid lika roligt och läsa när hon skriver varit på jobb vecka osv.. hon behöver inte ens vara iväg och jobba redan om hon inte vill. Ekonomiskt klarar hon absolut sig då hon gör samarbeten på andra sätt samt bor hemma.

Hon hade kunnat OM hon prioriterade C göra dessa jobb när hon är äldre isåfall. De är bara små en gång, man missat så otroligt. Sen är de inte bara denna veckan hon varit borta under 10 månader heller utan varit borta nästan halva hennes liv redan.

Hade N varit helt ensamstående så hade hon absolut aldrig kunnat vara iväg såhär utan hade som normala föräldrar fått gå upp tidigt , aktivera sitt barn, göra mat, gå till BVC ensam, handla ensam , osv osv...

Tack vare att N bor med sin mamma så är C inte fråntagen henne.. jag tror soc har de som grund att C bor hos sin
Mormor med N därför anser dom hon har en trygg uppväxt. Hade N däremot bott ensam med C och varit såhär frånvarande hade hon inte haft henne hos sig längre.

Tror absolut allt detta är utstuderat från start, när N lämnade A så började de smida dessa planer och N mamma har kontakter så de visste nog exakt hur de skulle göra för att A aldrig kommer få vara med sin dotter. Ju äldre C blir desto svårare blir de för A att få någon kontakt då han är en helt okänd person för henne. Hade N haft ett hjärta hade han fått träffa sin dotter om inte ensam iallafall med någon på soc eller anhörig som umgänge. Tänk att även de som våldtar och mördare får ha umgänge med sitt barn på bevakade former. Inte ens de får A...
2024-09-30, 21:04
Medlem
Shattereds avatar
Videon N lagt ut med texten
"When you've been away working for a week and you've missed your other half"

Söt video på söt tjej gående mot sin mamma..
Men reagerade snabbt på en stirrig blick förbi Nicci mot någon bakom henne, kanske mormor eller morfar?
🥲 Inte så konstigt såklart när hon är van att umgås med de andra varje dag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in