2024-09-30, 12:48
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja, alltså, tomtefilmen är ju nåt man kan sitta och garva åt. Och jag undrar fortfarande över underbyxorna p.g.a. väldigt märkliga. Men han spelade som sagt in den i ett spexigt syfte, inte sexigt. Dock svårt olämpligt att skicka den till ett barn i uppmuntrande syfte. Hade väl funkat om han stod klädd i hel tomtedräkt och dansade i dörröppningen, nu blir det bara skumt och fel.

Och nej, ofarligt är det nog inte för han groomar på kraftigt och vaggar in barnet i nån slags känsla av trygghet. En del gäddor bara ångar på direkt och behandlar barnet som ett objekt som ska tillfredsställa deras lustar. Han är ju, tvärtom, mån om att förklara för barnet att han inte ser henne så. Urtypen för den "snälla" gäddan. Sen är det, som nån var inne på igår, svårt att säga om det bara är en del av groomandet eller om gäddan faktiskt går upp i sina känslor på det som han beskriver. Kanske nån slags kombination. Vet inte riktigt, men om man översätter tillvägagångssättet på en vuxen relation, typ två som träffats på Tinder så fattar man ju hur skevt det är. Man har ens inte träffats och den ena börjar prata om att fira vår "nu har vi haft kontakt på nätet i en vecka-dag" (eller hur han uttryckte sig). Då skulle man ju direkt fatta att det är nåt riktigt vajsing i huvuvdet på personen. Psykfall! Alternativt tro att personen vill lura till sig sex eller att personen ens inte finns och det rör sig om nån slags Nigeria-scam. #486

Jag tror att det är en kombination. Hans groomingmanus kan defintivt läsas som en historia om den ”snälla gäddan”, kallt kalkylerande med att det är effektivare att försöka gestalta en sådan figur än att ägna sig åt teatraliskt vulgärt språk och snoppbilder. Han skriver explicit att han inte kommer att skicka dickpic; bedyrar genomgående att han bryr sig om hur ”fjortisen” mår; ställer frågor om måendet och vill peppa; tecknar en smärre självbiografi innehållande estetiska komplex, näsoperationer och fotoskräck; påtalar att insidan är det viktigaste och så vidare.

Ändå bär han hela tiden på idén om att den föreställning han regisserar bara består av en akt - sexakten. Han diskuterar ställningar; vad han gillar och vad han inte kan tänka sig (”Nr. 2”); att det går utmärkt att vara i lastbilen, även om det är ”liiite trångt” etc.

Sålunda spelar han rollen som den försåtligt snälla groomaren.

Angående känslorna kan jag tänka mig att han går upp i dem, träffad av en psykologisk blixt, tämligen vanlig i gäddornas persongalleri. Han blir så betagen av ”fjortisens” yttre (”drunknar i dina ögon”), och därför också emotionellt bedragen av sin libido, att han låter sig övertygas om förälskelse av en apart variant: ”Du är underbart megaunderbar”; ”vän för livet” - vad han nu med denna fjortonåriga vän för livet ska ha att göra, förutom könslig förbindelse.

Därmed är vi tillbaka hos den fräckt lismande groomaren: Förtäring av olagligt lammkött är vad han vill iscensätta. De ”snälla” orden utgör blott generalrepetition. Ridå.

Senast redigerad av Lessler 2024-09-30 kl. 13:42.
Citera
2024-09-30, 13:32
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Finns det någon här som har en uppdatering gällande #375 (kaptenen på K4 som var aktiv i Centern i Arvidsjaur)? Blev haffad i hotellgarage i Sundsvall.

Min senaste info är lastgammal och handlade då (vårvintern..) om att hela bygden var arg på gubben, men att han inte flyttat ut från kärringen hans.
Citera
2024-09-30, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Tofsen är skitsnygg, bärs med heder. Leve den oförargliga galna humorn! #486 om du läser här, skit i Dumpen, och stå för dina postningar.

Tofs är bland det töntigaste en kille kan bära! Det är små killar som vill vara tuffa wannabes. Osäkra på vem de egentligen är. Finns överallt och speciellt som programledare i TV. Tönteri på hög nivå😂
Citera
2024-09-30, 13:56
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Jag tror att det är en kombination. Hans groomingmanus kan defintivt läsas som en historia om den ”snälla gäddan”, kallt kalkylerande med att det är effektivare att försöka gestalta en sådan figur än att ägna sig åt teatraliskt vulgärt språk och snoppbilder. Han skriver explicit att han inte kommer att skicka dickpic; bedyrar genomgående att han bryr sig om hur ”fjortisen” mår; ställer frågor om måendet och vill peppa; tecknar en liten självbiografi innehållande estetiska komplex, näsoperationer och fotoskräck; påtalar att insidan är det viktigaste och så vidare.

Ändå bär han hela tiden på idén om att den föreställning han regisserar bara består av en akt - sexakten. Han diskuterar ställningar; vad han gillar och vad han inte kan tänka sig (”Nr. 2”); att det går utmärkt att vara i lastbilen, även om det är ”liiite trångt” etc.

Sålunda spelar han rollen som den försåtligt snälla groomaren.

Angående känslorna kan jag tänka mig att han går upp i dem, träffad av en psykologisk blixt, tämligen vanlig i gäddornas persongalleri. Han blir så betagen av ”fjortisens” yttre (”drunknar i dina ögon”), och därför också emotionellt bedragen av sin libido, att han låter sig övertygas om förälskelse av en apart variant: ”Du är underbart megaunderbar”; ”vän för livet” - vad han nu med denna fjortonåriga vän för livet ska ha att göra, förutom könslig förbindelse.

Därmed är vi tillbaka hos den fräckt lismande groomaren; förtäring av olagligt lammkött är vad han vill iscensätta, de ”snälla” orden utgör blott generalrepetition. Ridå.

Ja, du har helt rätt. Allt studsar tillbaka till att han är en fräckt lismande groomare som valt den "snälla" gäddvägen i sitt raggande på barn. Kanske delvis för att det passar hans personlighet, tycke och smak bättre. Det är inte alla som vill ha analsex, örfila och ta stryptag och vill att barnen ska svälja eller bli sprutade i ansiktet. Det finns trots allt gäddor som gillar vaniljsex (bortsett från att de ska våldta barn). Han snuskar sålunda inte på med såna excesser i sitt sexprat men att han pratar om sex och att hans intention med kontakten med barnet är en sexträff står klart och tydligt om man läser chattloggarna.

Jag var inne på det tidigare idag. Gäddor som diskuterar favoritställningar med barn. De tycks tro att en åttondeklassare har varit med om så mycket att barnet kan redogöra för vad de gillar i sängen. Sjukt. Och man undrar ju verkligen om de själva hade den kollen när de var i samma ålder.

Och mycket väl uttryckt; "emotionellt bedragen av sin libido". Det är nog antagligen precis det som händer. Och att hantera sin ålderskris och agera ut gammal ångest som legat och jäst i decennier. #486

Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Patrik och Sara säger själva i bilpodden att tomtedansen är det sjukaste de varit med om hittills

Jo. Den är nåt man kan garva åt. Särskilt trosbyxan. Men alla som är med på banan fattar att den inte är inspelad för att att vara sexig. Han tror att han är spexig och har sen det extremt dåliga omdömet att skicka klippet till en främling som han dessutom tror är ett barn. Jag har inte hört bilpodden men säger de verkligen att det är det sjukaste de varit med om (i gäddväg)? Låter fett skumt. De har alltså glömt bort alla störda och riktigt sjuka jävla gäddor som dragits upp? #486
Citera
2024-09-30, 14:27
Medlem

En riktig jävla pajas. Flyttade in i en ny lägenhet för cirka 2-3 veckor sedan. I trappan bor familjer med barn i den åldern han tänder på. Fick höra att folk varit utanför och i trappan och skrivit Peddo osv. Får se hur långvarig han blir där..... Hoppas han tar sitt pick och pack (tomtemask och dildo) och flyttar ut på landet någonstans där folk inte behöver vara nära kräket.
Stackars stackars hans egna barn. Usch.
Citera
2024-09-30, 14:49
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejabois

En riktig jävla pajas. Flyttade in i en ny lägenhet för cirka 2-3 veckor sedan. I trappan bor familjer med barn i den åldern han tänder på. Fick höra att folk varit utanför och i trappan och skrivit Peddo osv. Får se hur långvarig han blir där..... Hoppas han tar sitt pick och pack (tomtemask och dildo) och flyttar ut på landet någonstans där folk inte behöver vara nära kräket.
Stackars stackars hans egna barn. Usch.

Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Tofsen är skitsnygg, bärs med heder. Leve den oförargliga galna humorn! #486 om du läser här, skit i Dumpen, och stå för dina postningar.
Nej det är höjden av fjanteri när man är 50 plus.
Som att gå runt med en hiphopkeps för att dölja sin gubbflint.
Citera
2024-09-30, 14:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag har inte hört bilpodden men säger de verkligen att det är det sjukaste de varit med om (i gäddväg)? Låter fett skumt. De har alltså glömt bort alla störda och riktigt sjuka jävla gäddor som dragits upp? #486

Inte ordagrant men de pratar om det som att det slår allt annat någon gädda presterat
Citera
2024-09-30, 15:26
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Inte ordagrant men de pratar om det som att det slår allt annat någon gädda presterat

Ska lyssna vid tillfälle. Låter väldigt, väldigt märkligt dock. En snubbe ska spexa till det lite "roligt" och spelar in en tomtevideo som han sen har det sjukt dåliga omdömet att skicka till vad han tror är en 14-åring. Jag vet inte jag... Men jag tycker att det är många gäddor som i graden av sjukhet slår tomtevideon. De som vill ligga med dagisbarn och deras mammor, de som vill involvera djur i sexakten, de som pratar om grannarnas ettåring, han som satt och knullade termosfittan och stönade barnets namn, fettot med kärringdildo som stod och väste i sitt headset, ICA-gäddan med läckande bajs, Köttrosen, Ove x 2 (Kinky + Grove) osv.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-09-30 kl. 15:28.
Citera
2024-09-30, 16:59
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Patrik och Sara säger själva i bilpodden att tomtedansen är det sjukaste de varit med om hittills

Varför håller han 486 på sådär? Jag begriper mig inte på det. Är det för verkar gilla BDSM eller bondage, och så är det en del av det genom att spexa så. Lite bossig så där, som en cop som ska haffa the badguy.

Isfall vill han vara den dominanta i en sådan relation, tror jag?

Jag tycker det är makalöst att det finns så många hebefiler/pedofiler, det är ändå bara en minoritet som blir uthängda, samtidigt är dessa en minoritet av alla män som har ett intresse eftersom de är just hebefiler och även pedofiler. Helt makalöst!
Citera
2024-09-30, 17:07
Medlem
Rashygiens avatar
Är det någon som vet hur det gått för gäddan som glömde stänga av mobilen efter konfrontationen och svor en lång ramsa när han gasade därifrån. Kommer inte ihåg nummret men tror han var någon kampsportstränare.
Citera
2024-09-30, 17:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien
Är det någon som vet hur det gått för gäddan som glömde stänga av mobilen efter konfrontationen och svor en lång ramsa när han gasade därifrån. Kommer inte ihåg nummret men tror han var någon kampsportstränare.
Ja det stämmer. Här är han:

https://dumpen.se/2023/11/15/svordomsgaddan-napp-311-sandviken/

Däremot vet jag inte hur det gått för honom. Hoppas det gick åt helvete.
Citera
2024-09-30, 17:24
Medlem
Rashygiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Ja det stämmer. Här är han:

https://dumpen.se/2023/11/15/svordomsgaddan-napp-311-sandviken/

Däremot vet jag inte hur det gått för honom. Hoppas det gick åt helvete.

Tack! Vore intressant att få lite uppföljning på honom. Efter hans svordomsramsa så avslutar han med att säga, de e kört! Hoppas ju att det körde ihop sig ordentligt för honom.

Sjukt kul i chatten när fiskaren frågar om han ätit gädda och att hon tycker gäddor är äckliga och slemmiga. Hon måste ha skrattat gott bakom skärmen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in