2024-09-30, 08:41
Medlem
Redivivuss avatar
#486: Ännu en i raden av efterblivna och psykiskt defekta medelålders män som tar ut sitt förflutna och nuvarande krisande på barn. Man ser på den här personens blick att något inte är som det skall. Förutom den mycket uppseendeväckande tomtevideon inte så mycket som sticker ut annars, profilen är i övrigt relativt låg. Inget syndtyckande men blir inte lika irriterad på denne särling såsom vissa andra nyligen publicerade gäddor. Farlighetsgraden är svårbedömd, men gissar på att den är något över normalgrad. Social fallhöjd: Någon, ffa familjen och kanske jobbet. Suicidrisk: Inte obefintlig. Här tror jag inte på livstids inlåsning utan kontinuerlig kontakt med psykiatrin och viss övervakning att han inte är i närheten av barn. Hans barn och anhöriga minderåriga kan behöva höras.
Senast redigerad av Redivivus 2024-09-30 kl. 09:36.
Citera
2024-09-30, 09:00
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Men vad är det med folk? Jag tror den här jäveln är en ful fisk som faktiskt försökte grooma på ett sätt som är över medel jämfört med andra gäddorna, dvs han skulle nog kunna göra detta framgångsrikt med ett riktigt barn. Men ska vi inte kalla en spade för spade även när det gäller övergrepp på barn? Varför inte, fattar inte det.

Jag fattar inte riktigt vad du menar.

Men ja, han groomar ju på friskt så det skulle säkert kunna lyckas med ett riktigt barn. Det finns ju till och med folk här som uttryckt att han är snygg och jämfört med många gäddor är han det antar jag, men att säga att han snygg för sin ålder tycker jag inte att man kan göra. Men ja, han smörar ju på för barnet så det skulle säkert kunna gå hem på riktigt.

Han får emellertid skylla sig själv när han skickar den där filmen till en fullständig främling. Det är han själv som delat den på nätet så att säga. #486
Citera
2024-09-30, 09:01
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Visst är tomtefilmen nåt man kan garva åt men jag tycker att den fått lite för stor uppmärksamhet. De flesta fattar att han spelat in den för att vara spexig, inte sexig. Dock olämpligt att skicka den för att muntra upp ett högstadiebarn. Det är prat om dotter (och fru) och publiceringen av tomtefilmen, man man tycks helt glömma bort varför han hamnat på Dumpen. Det beror inte på tomtedildofilmen.

Han trålade runt i Kik-grupper efter ligg trots att han levde familjeliv (?). När han kommer i kontakt med en 14-åring så säger han att det är för ungt men det är ju inte olagligt att prata. De gör över till Snap och småpratar lite och han säger att han är i sin lastbil och snart ska sova. "...men hade hellre gjort nåt annat Äldsta killen du legat med om, om du vill berätta?"

Han frågar henne var de skulle vara om de ses, så det är ju hans intention med chattandet. Han vill träffa 14-åringen för sex. Han uttrycker rädsla för Dumpen flera ggr eftersom hon är under 15 men föreslår ändå att de ska ses dagen efter.

Ännu en gädda som frågar ett barn vad hon gillar sexuellt. Hur tänker de som frågar så? Tror de att barnen har varit med om så mycket att de har favoritställningar och vet vad de gillar? Var det nåt de själva visste när de var 14?

Själv vill han inte ha nåt invecklat. Barnet ovanpå, missionären och doggy. Viktigast är att det är skönt för henne, han gillar att slicka länge men kräver inte att bli avsugen.

Sånt här lär vara betydligt värre för anhöriga att smälta än att en "spexig" tomtefilm sprids på nätet. Hade han inte skickat den till ett barn men den hade råkat spridas på nätet ändå så antar jag att han hade kunnat brösta det och garva åt sig själv tillsammans med andra. "Jaja, jag vet. Jag hade tråkigt hemma och skickade den till frugan." Typ ingen hade brytt sig. Nu blir det obehagligt eftersom han groomar ett barn och skickar den för att muntra upp henne.

Det är verkligen groomande han håller på med. Han är den sortens gädda som är mån om att vara snäll mot barnet, ger komplimanger (hon är mogen för sin ålder, söt, snygg, bra attityd) skriver vad som nästan är kärleksförklaringar och bombar på med hjärtan och annat.

"Inget hår i maten... Men känns faktiskt fräschast utan buske runt soldaten. Sen skiter jag i om det är omanligt eller inte" (han tycker att det är najs att barnet rakad)

Hon är "nästan 15 jue" och det är väldigt spännande och förbjudet. "Jag respekterar dig som kvinna och ser dig inte bara som ett knlobjekt eller trofé att få dig på rygg. Båda ska få en skön stund att minnas."

Han vill ligga med en 14-åring. Det måste vara betydligt värre för anhöriga än tomtefilmen. Hade nån jag är tillsammans med spelat in nåt liknande på skämt och skickat till mig och det sen hamnat på villovägar så ja, då hade man kunnat garva åt det. Hade vederbörande velat ligga med en 14-åring så hade skrattet fastnat i halsen. Minst sagt.

Han skickar en låt till barnet. "Tonight (I'm Fucking You)". Med Enrique Iglesias. Bara det är värre än tomtefilmen.

Och det där stycket om ömhet i bröstkorgen. Hans hjärta dunkar hårt och han har "halva Amazonas fjärliar i magen". Hon gör honom galen, men han gillar känslan av spänning hon ger honom, inte bara få träffa henne och ligga och sen hörs de aldrig mer, hon verkar vara en helt underbar och skön tjej, hon har en vän för livet om hon vill.

Han har andra saker att skämmas över än sin tomtefilm. Betydligt värre saker. Men de hamnar dessvärre i skuggan av dörrskojet. #486
Du har rätt. Han har tittat runt efter barn ett tag på oika appar. Syftet uppenbart och det som han hoppas på är tillfälle. Att han är svag och psykiskt defekt gör inte farligheten om intet. #486
Senast redigerad av Redivivus 2024-09-30 kl. 09:04.
Citera
2024-09-30, 09:16
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Du har rätt. Han har tittat runt efter barn ett tag på oika appar. Syftet uppenbart och det som han hoppas på är tillfälle. Att han är svag och psykiskt defekt gör inte farligheten om intet. Gemene man tycker förstås att tomteklippet är pajaserier, men det fanns ett grooming syfte bakom det. Ofarligt är det inte.

Ja, alltså, tomtefilmen är ju nåt man kan sitta och garva åt. Och jag undrar fortfarande över underbyxorna p.g.a. väldigt märkliga. Men han spelade som sagt in den i ett spexigt syfte, inte sexigt. Dock svårt olämpligt att skicka den till ett barn i uppmuntrande syfte. Hade väl funkat om han stod klädd i hel tomtedräkt och dansade i dörröppningen, nu blir det bara skumt och fel.

Och nej, ofarligt är det nog inte för han groomar på kraftigt och vaggar in barnet i nån slags känsla av trygghet. En del gäddor bara ångar på direkt och behandlar barnet som ett objekt som ska tillfredsställa deras lustar. Han är ju, tvärtom, mån om att förklara för barnet att han inte ser henne så. Urtypen för den "snälla" gäddan. Sen är det, som nån var inne på igår, svårt att säga om det bara är en del av groomandet eller om gäddan faktiskt går upp i sina känslor på det som han beskriver. Kanske nån slags kombination. Vet inte riktigt, men om man översätter tillvägagångssättet på en vuxen relation, typ två som träffats på Tinder så fattar man ju hur skevt det är. Man har ens inte träffats och den ena börjar prata om att fira vår "nu har vi haft kontakt på nätet i en vecka-dag" (eller hur han uttryckte sig). Då skulle man ju direkt fatta att det är nåt riktigt vajsing i huvuvdet på personen. Psykfall! Alternativt tro att personen vill lura till sig sex eller att personen ens inte finns och det rör sig om nån slags Nigeria-scam. #486
Citera
2024-09-30, 09:39
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ja, alltså, tomtefilmen är ju nåt man kan sitta och garva åt. Och jag undrar fortfarande över underbyxorna p.g.a. väldigt märkliga. Men han spelade som sagt in den i ett spexigt syfte, inte sexigt. Dock svårt olämpligt att skicka den till ett barn i uppmuntrande syfte. Hade väl funkat om han stod klädd i hel tomtedräkt och dansade i dörröppningen, nu blir det bara skumt och fel.

Och nej, ofarligt är det nog inte för han groomar på kraftigt och vaggar in barnet i nån slags känsla av trygghet. En del gäddor bara ångar på direkt och behandlar barnet som ett objekt som ska tillfredsställa deras lustar. Han är ju, tvärtom, mån om att förklara för barnet att han inte ser henne så. Urtypen för den "snälla" gäddan. Sen är det, som nån var inne på igår, svårt att säga om det bara är en del av groomandet eller om gäddan faktiskt går upp i sina känslor på det som han beskriver. Kanske nån slags kombination. Vet inte riktigt, men om man översätter tillvägagångssättet på en vuxen relation, typ två som träffats på Tinder så fattar man ju hur skevt det är. Man har ens inte träffats och den ena börjar prata om att fira vår "nu har vi haft kontakt på nätet i en vecka-dag" (eller hur han uttryckte sig). Då skulle man ju direkt fatta att det är nåt riktigt vajsing i huvuvdet på personen. Psykfall! Alternativt tro att personen vill lura till sig sex eller att personen ens inte finns och det rör sig om nån slags Nigeria-scam. #486
Det fetade gör att jag skriver upp hans farlighetsgrad till något över normalgraden. Det må sedan ha sina förklaringar, detta är uppenbart en man med flera issues, han kanske inte ens själv riktigt fattar vad han sysslar med, farligheten är dock där ändå. #486
Citera
2024-09-30, 09:51
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
#486: Ännu en i raden av efterblivna och psykiskt defekta medelålders män som tar ut sitt förflutna och nuvarande krisande på barn. Man ser på den här personens blick att något inte är som det skall. Förutom den mycket uppseendeväckande tomtevideon inte så mycket som sticker ut annars, profilen är i övrigt relativt låg. Inget syndtyckande men blir inte lika irriterad på denne särling såsom vissa andra nyligen publicerade gäddor. Farlighetsgraden är svårbedömd, men gissar på att den är något över normalgrad. Social fallhöjd: Någon, ffa familjen och kanske jobbet. Suicidrisk: Inte obefintlig. Här tror jag inte på livstids inlåsning utan kontinuerlig kontakt med psykiatrin och viss övervakning att han inte är i närheten av barn. Hans barn och anhöriga minderåriga kan behöva höras.

Citat:
Det fetade gör att jag skriver upp hans farlighetsgrad till något över normalgraden. Det må sedan ha sina förklaringar, detta är uppenbart en man med flera issues, han kanske inte ens själv riktigt fattar vad han sysslar med, farligheten är dock där ändå. #486

Jag tror att du är nåt på spåren här. Han hör till skaran gäddor som tar ut sitt förflutna och nuvarande krisande på barn. Man kan väl kanske säga det om alla gäddor, men de som håller på och groomar så här och söker bekräftelse av barn har ju andra fel i huvudet och själen än de som vill knulla dagisbarn.

Det är ju långt ifrån alla gäddor som söker bekräftelse på det här sättet. Den här gäddan skickar svårt filtrade bilder och vill höra att han är snygg. Man skulle kunna tro att det är han som är den fjortonåriga lilltjejen med dåligt självförtroende. Inte att han är 50+ och lever ett till synes vanligt liv med familj och jobb. #486
Citera
2024-09-30, 10:45
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Jag tror att du är nåt på spåren här. Han hör till skaran gäddor som tar ut sitt förflutna och nuvarande krisande på barn. Man kan väl kanske säga det om alla gäddor, men de som håller på och groomar så här och söker bekräftelse av barn har ju andra fel i huvudet och själen än de som vill knulla dagisbarn.

Det är ju långt ifrån alla gäddor som söker bekräftelse på det här sättet. Den här gäddan skickar svårt filtrade bilder och vill höra att han är snygg. Man skulle kunna tro att det är han som är den fjortonåriga lilltjejen med dåligt självförtroende. Inte att han är 50+ och lever ett till synes vanligt liv med familj och jobb. #486
Ja, man kan säga det om alla gäddor på något sätt. Men i det här fallet är det mer uppenbart än i andra fall att gädda #486 flashbackar något från sin uppväxtid, något som aldrig bearbetats än mindre gåtts vidare med. Han söker bekräftelse och tror sig ha fått det. Bara det är helt naivt och verklighetsfrämmande. Han tar in hela situationen obetänkt och okritiskt och ser sig som en jämnbördig aktör med sin nyvunna 14-åriga "kvinna" som han drömmer upp en slags framtid med. Psykosliknande vibbar på det hela. Men det säger något om hur länge obehagliga upplevelser och störningar ligger kvar. Hursom, farlig är han. I synnerhet så om han skulle råka få tag på ett barn som först kanske är med på noterna men sedan säger nej.
Senast redigerad av Redivivus 2024-09-30 kl. 10:47.
Citera
2024-09-30, 11:05
Medlem
Citat:

Citat:
Du har rätt. Han har tittat runt efter barn ett tag på oika appar. Syftet uppenbart och det som han hoppas på är tillfälle. Att han är svag och psykiskt defekt gör inte farligheten om intet. #486

#486 Gäddorna funkar väl som typ bedragare. De letar någon som är svag och lättmanipulerad.

Någon här påstod att gubbar 50+ är generellt sätt poppis på dejtingsajter, men jag är tveksam. T.om unga attraktiva killar kan ha problem att få napp där, så det är nog önsketänkande. Om man då som gubbe får för sig att vara otrogen mot frugan med en jämnårig, så lär man stöta på patrull. Dels finns det knappt några tanter som bara är ute efter sex på dejtingsajter och sedan vill de inte heller beblanda sig med någon gift typ som bara kan ses om det finns en liten möjlighet att smyga iväg. Lösningen kan väl då bli att låta ett barn agera "hål". Det kryllar av dem på nätet och de är unga och chansen att hitta en lättlurad kan finnas.
Citera
2024-09-30, 11:32
Medlem
Rashygiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Gädda #486 är far till alla tre barnen.

Tomten är far till alla barnen
Citera
2024-09-30, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Gädda #486 är far till alla tre barnen.

tack
Citera
2024-09-30, 11:40
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#486 Gäddorna funkar väl som typ bedragare. De letar någon som är svag och lättmanipulerad.
Lite grann är det som att de söker någon som är som de själva, fast värre. De allra flesta gäddor är på en väldigt låg nivå, mentalt och psykiskt och ganska många även socioekonomiskt. Den udda böjelsen kan ha funnits där länge, men rent mentalt är det så i all deras efterblivenhet och abnormalitet att de själva är typ omogna och matchar någonstans högstadieelevers nivå. De klarar inte riktigt av relationer till kvinnor i lämplig ålder och de vore oftast givna bortval från kvinnor med normal klass. De flesta gäddor är rejects, i alla fall bland normala svenska kvinnor. Det är en märklig sak att peddos tycks ha stannat i utvecklingen.

Citat:
Någon här påstod att gubbar 50+ är generellt sätt poppis på dejtingsajter, men jag är tveksam. T.om unga attraktiva killar kan ha problem att få napp där, så det är nog önsketänkande. Om man då som gubbe får för sig att vara otrogen mot frugan med en jämnårig, så lär man stöta på patrull. Dels finns det knappt några tanter som bara är ute efter sex på dejtingsajter och sedan vill de inte heller beblanda sig med någon gift typ som bara kan ses om det finns en liten möjlighet att smyga iväg. Lösningen kan väl då bli att låta ett barn agera "hål". Det kryllar av dem på nätet och de är unga och chansen att hitta en lättlurad kan finnas.
Som regel är kvinnor bara intresserade av status och i den mån gubbar 50+ har status att erbjuda kan de få napp. Dejtingsajter är ju världsvida numera och för vissa svenska män med låg klass så är deras medborgarskap och pass en status i och för sig och den enda sådan de har. Det kan kanske dra till sig en och annan skönhet från utomeuropeiska länder. Sedan är bildningsnivån på de här kvinnorna inte alltid den högsta heller. Så det är en rang- och hackordning i dejtingvärlden mellan nationaliteter och social status och klass där alla kvinnor bevakar och känner till sitt värde mycket väl.

Gäddorna från dumpen på dejtingappar och sajter? Säger direkt att den absoluta majoriteten av dem inte kan få en kvinna i passande ålder. Alls. Några fåtal har någorlunda status och kan få en kvinna som antingen köper barnaintresset om det uppdagas pga vad mannen har att komma med socialt eller så spricker förhållandet pga det. Det är givetvis inte bra kvinns som låter sig mutas för att vara ihop med ett peddo. Needless to say.

Vad specifikt gäller #486 så kan man undra varför han tycks vara särbo från sin hustru och hur han förhåller sig till sina tre barn. Det skulle behövas grävas i hur hans familjeförhållanden ser ut, tycker jag.
Senast redigerad av Redivivus 2024-09-30 kl. 11:43.
Citera
2024-09-30, 12:02
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ja, man kan säga det om alla gäddor på något sätt. Men i det här fallet är det mer uppenbart än i andra fall att gädda #486 flashbackar något från sin uppväxtid, något som aldrig bearbetats än mindre gåtts vidare med. Han söker bekräftelse och tror sig ha fått det. Bara det är helt naivt och verklighetsfrämmande. Han tar in hela situationen obetänkt och okritiskt och ser sig som en jämnbördig aktör med sin nyvunna 14-åriga "kvinna" som han drömmer upp en slags framtid med. Psykosliknande vibbar på det hela. Men det säger något om hur länge obehagliga upplevelser och störningar ligger kvar. Hursom, farlig är han. I synnerhet så om han skulle råka få tag på ett barn som först kanske är med på noterna men sedan säger nej.

Han pratar mycket om sin längd. Det verkar vara en grej för honom. Jag tror att han ganska uttryckligen skriver att han är 1.72 "kort". Att barnet är 1.60 är perfekt tycker han. Han har troligen haft komplex för sin längd sen typ högstadiet. Pratar ner sig själv och säger att han är liten och klen (men har ett stort och varmt hjärta - eller vad han nu skrev). Märkligt allting. Han säger att barnet har en fin figur och att det syns att hon tränar/dansar. Barnets svar är väldigt 40+: "Bra gener". Det finns inte enda 14-åring som skulle svara så. "Bra gener" är synonymt med att äldre personer kan se unga, fräscha och fit ut utan att göra nåt särskilt för det. Att en oförstörd högstadieelev ser frisk och fräsch ut beror på den unga åldern. Inte gener. Om det inte är nåt stackars exemplar som har en åkomma av nåt slag (övervikt/sjukdom).

Men ja, det är tydligt att han vill bekräftas för hur han ser ut. Kanske ett tecken till alla här som pratat om hur snygg här. Han har troligen inte fått så mycket sån bekräftelse och nu blir han glad och smickrad (han använder själv det ordet) när får den från ett barn. Som sagt; svårt att säga vad som är vad. Är det bara beräknande och lismande groomande eller tror såna här typer verkligen att det finns nån slags framtid med ett högstadiebarn? Som du säger; psykosartat beteende om det nu är så att han tänker sig att det skulle kunna finnas nån slags framtid för dem och att de ska fira hennes 15-års-dag i februari. Det är synd att det här kommer i skymundan av tomtefilmen. #486

Citat:

Jag skulle kunna tro att välbevarade män 50+ kan vara populära i ett ganska stort åldersspann när det kommer till nätdejting. Men då måste man vara just välbevarad. Och kanske ha högre social rang än en lastbilschaffis? Och den här grejen att gifta män inte kan visa upp ansikte på dejtingappar måste försvåra? De får köra anonymt och jag tror inte att det är så hemskt enkelt att göra det om man ska konkurrera med män som är öppna med vilka de är.

Betydligt enklare då att smyga runt i suspekta Kik-grupper där man kan vara anonym antar jag. Eller, det är nog inte så enkelt att få napp där. Kvinnor, flickor och tjejer (oavsett ålder) kan få napp hur lätt som helst online så varför i hela friden skulle de gå med i mysko grupper som heter typ "Vi som vill ligga i Jönköping"? Om det nu finns personer av kvinnligt kön i såna grupper så kan man kanske anta att de är lite off på nåt sätt? Men det är ju enklare för gäddan eftersom gäddan kan vara anonym på ett annat sätt än vid gängse nätdejting.

Det är svårt att veta hur de tänker när trålar runt i Kik-grupper. De kanske också fattar att dessa grupper inte direkt är översållade av vuxna kvinnor som söker ligg. De kanske är ytterst beräknande och hoppas på att hitta en trasig och lättlurad liten tjej som i ett led av självskadebeteende vill ha gubbars uppmärksamhet? Vet inte, men vi kan nog sluta oss till att tomtegäddan trålar runt i Kik-grupper eftersom han omgående frågar barnet vad hon gör i sån grupp. Varför han hänger runt i såna grupper kan bar han själv svara på. Spänning, bekräftelse, hopp om utomäktenskapligt knullande eller kontakter med barn (eller en kombo av allt)? Hursomhelst så hade han ju faktiskt inga större betänkligheter kring att träffa en 14-åring för en sexträff i lastbilen trots rädsla för Dumpen. #486
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in