2024-09-30, 12:29
https://youtu.be/3_bn8y1nHLM

YouTube link til intervju av Ole Asbjørn Ness i Wolfgang Wee Uncut. Ness nevner ryktene fra ca 44 min. Ness presiserer at han kan nevne det fordi ryktet er ute, og understreker at det er et rykte.
Uansett er det et interessant intervju.
Pod intervju er nok andre enn meg flinkere til å finne og legge inn lenke til.
Senast redigerad av Frupluttis 2024-09-30 kl. 13:10.
Citera
2024-09-30, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Men vad fan..!
https://www.nettavisen.no/norsk-deba...o/5-95-2037314
Krönika om vilken omoralisk storebror Marius är till blivande drottningen - håller med. Men sen kommer: ”…Han fremstår som en usympatisk «partysvenske» på Stureplan – uten moral, forpliktelser, empati og forståelse for andre.

Excuse moi?!!
Så det är typiskt svensk han är?! Alex Schulman skrev en rolig krönika för någon dag sen om hur underhållande galen norska kungafamiljen är, att det är exotiskt för oss jämfört med vår torra och ”normala” kungafamilj. Men i Norge är han en typisk svensk?!
Gick det inte en dramaserie för ett tag sen om norska brats som festade i Oslo och där en av huvudkaraktärerna misshandlade sina flickvänner? Alkohol, droger, kvinnomisshandel, det finns inte i Norge eller, det är typiskt svenskt?!

HAHA! Får en tåpelig kommentar. Tove Taalesen har ikke fulgt med i timen. Og hun omgås tydelig ikke finansfolk i Oslo. De fester ihop med influencere og kriminelle, kokainen flyter, og ingen har empati eller moral.
Citera
2024-09-30, 14:29
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Men vad fan..!
https://www.nettavisen.no/norsk-deba...o/5-95-2037314
Krönika om vilken omoralisk storebror Marius är till blivande drottningen - håller med. Men sen kommer: ”…Han fremstår som en usympatisk «partysvenske» på Stureplan – uten moral, forpliktelser, empati og forståelse for andre.

Excuse moi?!!
Så det är typiskt svensk han är?! Alex Schulman skrev en rolig krönika för någon dag sen om hur underhållande galen norska kungafamiljen är, att det är exotiskt för oss jämfört med vår torra och ”normala” kungafamilj. Men i Norge är han en typisk svensk?!
Gick det inte en dramaserie för ett tag sen om norska brats som festade i Oslo och där en av huvudkaraktärerna misshandlade sina flickvänner? Alkohol, droger, kvinnomisshandel, det finns inte i Norge eller, det är typiskt svenskt?!

Herlig. Taalesen skal ha kred for å forsøke å distansere MBH fra det norske, men det er stefar, tante ML og stebestefar som har svensk blod, ikke MBH.
Ellers rart hun ikke sammenliknet ham med Exit-gutta :-)
Citera
2024-09-30, 14:40
Medlem
Rhodezs avatar
Om Marius flyttade till Sverige skulle han säkert få Johnny Bode-priset samma år. Durek och Northug skulle säkert snabbt bli en stark kandidat också.
Citera
2024-09-30, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rhodez
Det som förvånar mig med den här historien med Marius är att hans beteende verkar ha varit obekant för allmänheten. Hur kan han ha hållt på som han gjort och inget har kommit ut tidigare? Vad hade allmänheten för bild av honnom innan detta briserade?
Alla i hans omgivning har ju varit medvetna under lång tid
Citera
2024-09-30, 14:47
Medlem
Rhodezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atinySetare
Alla i hans omgivning har ju varit medvetna under lång tid
Jo så måste ha varit fallet men att det inte vart ute i media mer tidigare.
Citera
2024-09-30, 15:10
Medlem
Jeg mistenker at kongehuset er stille inntil alt er kommet frem i saken.
De vet selv at det er mer, og de vet at pressen vet eller vil finne ut mer etter hvert.

De venter med å uttale seg til man ser hvor stor skandalen blir, og det kan kanskje være fornuftig..
Citera
2024-09-30, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brannbil
Jeg mistenker at kongehuset er stille inntil alt er kommet frem i saken.
De vet selv at det er mer, og de vet at pressen vet eller vil finne ut mer etter hvert.

De venter med å uttale seg til man ser hvor stor skandalen blir, og det kan kanskje være fornuftig..

De er opptatt med å fjerne bevis nå.Ikke lett med alle journalistene som ligger i skjul.
Citera
2024-09-30, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frupluttis

YouTube link til intervju av Ole Asbjørn Ness i Wolfgang Wee Uncut. Ness nevner ryktene fra ca 44 min. Ness presiserer at han kan nevne det fordi ryktet er ute, og understreker at det er et rykte.

Takk for tips! Endelig noen som har mot til å kalle en spade en spade.
Citera
2024-09-30, 15:32
Citat:
Ursprungligen postat av Frupluttis

Ja, viktig å understreke at det er et rykte. Selv om det nok blir forstått som et rykte av de aller fleste.
Se & Hør hadde ryddet førstesiden om de kunne dokumentere, og timingen var i orden.
Citera
2024-09-30, 19:48
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsten76
HAHA! Får en tåpelig kommentar. Tove Taalesen har ikke fulgt med i timen. Og hun omgås tydelig ikke finansfolk i Oslo. De fester ihop med influencere og kriminelle, kokainen flyter, og ingen har empati eller moral.
Jaaa, jag såg aldrig den där dramaserien men den skulle ju handla om just det, https://www.svtplay.se/exit
Bara för det spelas en av huvudrollerna av en svensk 🤣. Tror jag. Han kanske är norsk men han har varit med i många svenska produktioner.

Citat:
Ursprungligen postat av Vannlilje
Herlig. Taalesen skal ha kred for å forsøke å distansere MBH fra det norske, men det er stefar, tante ML og stebestefar som har svensk blod, ikke MBH.
Ellers rart hun ikke sammenliknet ham med Exit-gutta :-)
Är det en svensk som spelar huvudrollen i Exit? 😂
Citat:
De er opptatt med å fjerne bevis nå.Ikke lett med alle journalistene som ligger i skjul.
Hahaha.
Citera
2024-09-30, 20:32
Medlem
Citat:
Marius og mamma var nylig på shopping etter ny madrass. Jeg undres om det ikke var rent mel i den gamle? Skaugum kan ikke ransakes av politiet. De har ikke lov. Hells Angels og andre kriminelle netverk har hatt fripass der i mange år. Man kan regne med at de sitter på masse info ingen vil skal komme ut.

Det er nettopp det, at Skaugum ikke kan ransakes av politiet! Det er et friområde for kriminelle, dersom de får tilgang, og vil drive på med sånne ting. Jeg betviler at MBH, dersom han har oppbevart store mengder narkotika der, forsatt gjør det, nå etter at alt dette har kommet frem/og fortsetter å komme frem. Det er vel opp til kongen å gi "lovens lange arm," politiet, tillatelse til å "ta seg til rette," og utføre razziaer på Skaugum. Og da vil sannsynligvis MBH for lengst ha kvittet seg med alt ulovlig han måtte ha igjen der.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in