Citat:
Ursprungligen postat av
Tungsten76
Vil politiet i Norge fokusere på vitnenes forklaringer om store mengder kokain oppbevart på Skaugum? Fokus virker fortsatt være at de beskytter MBH og kongefamilien, han er ingen medelsvensson.
Familien ljuger så det renner av dem, politiet også. Jeg ser for meg at advokaten vil snu hele situasjonen. Kvinnen gikk på MBH med kniv, og han forsvarte seg bare. Begge var ruset, og begge har vært voldsomme.
Så lenge man ikke har sikret bevis for kokainoppbevaringen (og hvorfor har man ikke gjort det?), så kommer det nok ikke noe ut av det. MBH er heller ikke siktet for dette, slik jeg har forstått det.
Jeg vet ikke hvilke tiltak man ser for seg skal kunne stoppe oppbevaringen av kokain, slik som vitnene hevder foregår.
Holdningen om «å la humla suse», vil nok fortsette. Da mor og sønn var på IKEA for å kjøpe overmadrass for noen dager siden, så var begge i strålende humør.
Tilsynelatende har ikke den alvorlige siktelsen sunket inn, eller de regner med at de er uangripelige, slik som MBH utrykte sin manglende redsel for pressen til politiet. Han hevdet da at pressen ikke har lov til å skrive om «det», og at de har en avtale.
Mange som ljuger i denne saken, håper sannheten likevel kommer fram, selv om den drapstruede mannen har rømt til utlandet, det har vel også Nora som er ett av ofrene, gjort.
Har forresten full forståelse for at mange er redde. MBH omgås folk fra Hells Angeles, har felles venner med aktører i det svenske Foxtrot-nettverket og andre tunge kriminelle.