Citat:
Ursprungligen postat av
drhasch81
Jaja då va denna allsvenska mer mindre över.
Man hade en våt dröm när både Aik och Göteborg låg i risken hamna i botten,men Aik vakna på 8a och gått som tåget,blir nog bästa Sthlms lag,den såg man ej komma,men lyckat tränarbyte och fick behålla viktiga spelare,samt några spelare visar potential som man aldrig trodde fanns.
Aiks uppryck efter sommarsvackan är imponerande. Kanske lurades man lite av förra säsongen men sommarsvackan var nog mer resultat av underprestation denna gång.
Aik har gått och blivit tråkiga "1-0 gnaget" igen, men tror ingen gnagare gråter över det. Som man spelade igår i andra, och som man spelade mot bland annat Sirus är inte hållbart i längden tror jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
drhasch81
Häcken som Trazkei sa skulle va ett topplag va fel.
Ja verkligen
Citat:
Ursprungligen postat av
drhasch81
Djurgården, vad har hänt med dom?de kändes nära,de va typ några poäng efter med en match tillgodo, men de falla gång på gång ta in några poäng på oss.Blir det ett tränarbyte till nästa säsong där?vad säger ni Djurgården?e det dags?
Jag tyckte redan från start att Djurgården var uppskrivna utan belägg. Säsongen har egentligen inte fått mig att tvivla på det, även om poängen ramlat in. Efter sommaren har jag blivit mer och mer säker på att Dif kommer få kämpa hårt om man tror på en topp 3 placering.
Man har inte riktigt de där stjärnspelarna. Gulliksen har inte levt upp till ryktet och även om Tokmac varit bra, så har han inte stått ut tillräckligt. Japanen har inte fyllt rollen som Dahl lämnade riktigt.
Danielsson håller på att bli avdankad.
Enligt statsen så är väl Rinne en av de sämsta målvakterna? Lär säkert klättra på stats-listan, men tveksamt om han slår sig in som en topp 5 målvakt ens.