2024-09-29, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
En relevant fråga. Det är nog så att dottern kommer att få ett helvete, tyvärr får jag säga.

Man kan ju fråga sig om det var nödvändigt av dumpen att skicka med den videon när de visste att gäddan hade en dotter i 16års åldern.

Jag förstår att de gjorde det som förnedring. Men den grövsta förnedringen får gäddans dotter. Dumpen hade satt dit 486 minst lika hårt utan den tomtevideon. Dottern hade fått det tufft ändå, men förnedringen blir total för henne när den filmen cirkulerar bland skolbarnen.

Om gäddan hade varit barnlös eller vuxna barn hade jag gärna skickat med en förnedeingsvideo som grädde på moset
Citera
2024-09-29, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Man kan ju fråga sig om det var nödvändigt av dumpen att skicka med den videon när de visste att gäddan hade en dotter i 16års åldern.

Jag förstår att de gjorde det som förnedring. Men den grövsta förnedringen får gäddans dotter. Dumpen hade satt dit 486 minst lika hårt utan den tomtevideon. Dottern hade fått det tufft ändå, men förnedringen blir total för henne när den filmen cirkulerar bland skolbarnen.

Om gäddan hade varit barnlös eller vuxna barn hade jag gärna skickat med en förnedeingsvideo som grädde på moset
Enligt frugans Facebook verkar det som han har tre döttrar och inte en som det skrivs här i tråden.
Citera
2024-09-29, 21:19
Medlem
Misters avatar
Citat:

De begriper inte bättre än att göra så. Gäddan är rökt oavsett men tomtevideon slår hårdast mot barnen. Blir intressant att se när första självmordet bland anhöriga kommer.
Citera
2024-09-29, 21:33
Medlem
Citat:

Äsch finns betydligt värre gäddor. Gäddor som skickar kukbilder, runkfilmer och har barn i skolan. Det slår nog värre mot barnen. Men det spelar ingen roll, all som bär skuld här är gäddan. Ingen annan.

Men den moraldebatten föreslår jag tas i andra tråden.
Senast redigerad av DaddyCool64 2024-09-29 kl. 21:40.
Citera
2024-09-29, 21:34
Medlem
Rashygiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
De begriper inte bättre än att göra så. Gäddan är rökt oavsett men tomtevideon slår hårdast mot barnen. Blir intressant att se när första självmordet bland anhöriga kommer.

Lägg skulden där den hör hemma. Det är gädda #486 som har skickat den till vad han trodde var ett barn. Det är hans eget fel att filmen finns för allmän beskådan.
Citera
2024-09-29, 21:40
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Kär tror jag inte, mer att han tänder på barn och går igång på tanken att sätta på en 14 åring.

Det tror jag inte, men Dumpen jobbar hårt på att sätta dit honom. Filmen är inte sexuell, snarare komiskt lekfull, #486
Citera
2024-09-29, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien
Lägg skulden där den hör hemma. Det är gädda #486 som har skickat den till vad han trodde var ett barn. Det är hans eget fel att filmen finns för allmän beskådan.

Men nog borde Dumpen kunna åka på att sprida filmen. Ett sådant mästerverk bör uppnå ett konstnärlig så den har upphovsrätt.
Citera
2024-09-29, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Det tror jag inte, men Dumpen jobbar hårt på att sätta dit honom. Filmen är inte sexuell, snarare komiskt lekfull, #486

Han dansar runt halvnaken, med dildo i kallingarna och slänger slängkyssar. Skickar man det till ett barn om man vill skoja till det lite?

Varför tror du att han över huvud taget pratar med barnet och bestämmer träff?
Citera
2024-09-29, 21:46
Medlem
entilllirares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien

Nä, och Dumpen kommer åka på det till slut. Första förtalsrättegången har muntlig förberedelse imorgon.
Citera
2024-09-29, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av entilllirare
Nä, och Dumpen kommer åka på det till slut. Första förtalsrättegången har muntlig förberedelse imorgon.
Berätta mer….
Citera
2024-09-29, 21:50
Medlem
entilllirares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Nyfiken
Berätta mer….

Du kan läsa mer i Uthängd stämmer Dumpen – första fallet.
Citera
2024-09-29, 22:17
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Har ni sett att han ändrade sin profilbild på Facebook 05.38 i lördags? En svart bild.
Kan han ha tagit sig av daga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in