2024-09-29, 13:34
Medlem
Jag var tvungen att kolla in tomtevideon och nu skrattar jag så jag gråter 😂
Hur fan ska han förklara bort den!
Senast redigerad av 81032041X6 2024-09-29 kl. 13:38.
Citera
2024-09-29, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6

Det går inte, hade han skickat den till frugan och den kommit ut så hade allt varit lungt. Men nu skickade han det till ett barn, så nu blir det jävligt svårt att förklara.
Citera
2024-09-29, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Den där tofsen är nog det fjantigaste jag sett.
Medelålderskris med komplex deluxe.

Förstår honom lite grann. Han skulle inte se riktigt klok ut i vare sig flint eller rakad skalle, han har lite för avlångt ansikte för det 🤔
Citera
2024-09-29, 15:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Reagera också på det. Fast det verkar som tomtenissen valde att abrupt flytta till egen lya för ett par veckor sedan. Så kan ha varit som så att den spelades in hans f.d familjs bostad och när han blev haffad av Dumpen AB så blev det bråttom att få ny egen bostad.

Det förklarar även (förhoppningsvis) dildon. För det framgick inte i loggarna och föll utanför det normala skinkryttarbeteendet för att han skulle vara skinkryttare.

Ja du kan såklart ha helt rätt, men givet rekvisitan med tomteskägg / mask / världens bögigaste trosor / dildo i trosan / trappa i bakgrunden så anar och tror jag att dagens namnsdagsbarn spelade in den där filmsnutten för länge länge sedan - när henom bodde någon annanstans som en "kul grej" till sin dåvarande partner. Alltså "bara på skoj"

Skulle inte förvåna mig om den har några år på nacken, och nu försökte dagens namnsdagsbarn försöka vara tokigt rolig till en liten flicka.

Allt för att grooma med humor och prat.

Med andra ord, fortfarande en skitstövel

Sedan att
Citera
2024-09-29, 17:14
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Den där tofsen är nog det fjantigaste jag sett.
Medelålderskris med komplex deluxe.

Tofsen är skitsnygg, bärs med heder. Leve den oförargliga galna humorn! #486 om du läser här, skit i Dumpen, och stå för dina postningar.
Citera
2024-09-29, 17:42
Medlem
Aftonbladet uppmärksammar rektorn på skolan där 483 arbetade.

I chattar med personer från Dumpen skickade mannen bilder på sin penis, efterfrågade nakenbilder och var samtidigt extremt påstridig i sin vilja att veta vad ”flickorna” hade på sig och hur de tillfredsställde sig själva.

Flickor som uppgett att de var 12 respektive 13 år gamla.

Men efter att ha dykt upp på en träff med en 16-årig tjej visade det sig att mannen hade hamnat i Dumpens fälla, och han konfronterades av Dumpens Patrik Sjöberg och Sara Nilsson.

Mannen i 40-årsåldern hade samtidigt anställning som pedagog på en skola i Borlänge kommun.

Nu uppdagas att skolledningen ända sedan 2019 fått motta rapporter om avvikande beteende från mannen, av föräldrar och personal, något som Borlänge Tidning först rapporterade om.

Aftonbladet har också pratat med vuxna som för flera år sedan iakttagit ett ”gränsöverskridande beteende” – och rapporterat till skolledningen.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/yEO5lK/pedagogen-skickade-penisbilder-skolledning-kande-till-avvikande-beteende

För en gångs skull en artikel i en större tidning som inte kritiserar Dumpen eller tycker synd om gäddan. Bra.
Citera
2024-09-29, 18:27
Medlem
Oboros avatar
Oh wow den senaste gäddan skrämmer mig.

Men jag är så intresserad av 352, förnekelsens ansikte.

Var är han nu och vad gör han nu?

😨 ”Det är jag men vem fan som har tagit?” ”Jag vet inte när nästa buss kommer.” ”du skickat videos till u-å där du p3netrerar dig med a-d” ”jaha..” hans liv måste vara förstörd 😄
Citera
2024-09-29, 18:41
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Aftonbladet uppmärksammar rektorn på skolan där 483 arbetade.

I chattar med personer från Dumpen skickade mannen bilder på sin penis, efterfrågade nakenbilder och var samtidigt extremt påstridig i sin vilja att veta vad ”flickorna” hade på sig och hur de tillfredsställde sig själva.

Flickor som uppgett att de var 12 respektive 13 år gamla.

Men efter att ha dykt upp på en träff med en 16-årig tjej visade det sig att mannen hade hamnat i Dumpens fälla, och han konfronterades av Dumpens Patrik Sjöberg och Sara Nilsson.

Mannen i 40-årsåldern hade samtidigt anställning som pedagog på en skola i Borlänge kommun.

Nu uppdagas att skolledningen ända sedan 2019 fått motta rapporter om avvikande beteende från mannen, av föräldrar och personal, något som Borlänge Tidning först rapporterade om.

Aftonbladet har också pratat med vuxna som för flera år sedan iakttagit ett ”gränsöverskridande beteende” – och rapporterat till skolledningen.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/yEO5lK/pedagogen-skickade-penisbilder-skolledning-kande-till-avvikande-beteende

För en gångs skull en artikel i en större tidning som inte kritiserar Dumpen eller tycker synd om gäddan. Bra.
Borlänge har väl länge gjort skenet av att vara en riktig pk-kommun där pedofilpedagoger därför kan köra diskrimineringskortet med att dom blir utpekade på skolan för att dom är män...
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-09-29 kl. 18:48.
Citera
2024-09-29, 18:42
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6

Haha asså..
Vad fan var de där ens
Citera
2024-09-29, 18:58
Medlem
#486. Haha gillar Tomtevideon! Min typ av fyllehumor med väninnorna. Tror den är från någon blöt fest flera år tidigare. Olämplig till en 14 åring dock, men det kunde vara värre. MKT värre med kuk/runkbilder o dyl.

Men alltså, har han blivit KÄR i fjortonåringen? El är det grooming? Fattar inte. Han kanske inte fattar själv?
Citera
2024-09-29, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elpo50
#486. Haha gillar Tomtevideon! Min typ av fyllehumor med väninnorna. Tror den är från någon blöt fest flera år tidigare. Olämplig till en 14 åring dock, men det kunde vara värre. MKT värre med kuk/runkbilder o dyl.

Men alltså, har han blivit KÄR i fjortonåringen? El är det grooming? Fattar inte. Han kanske inte fattar själv?

Kär tror jag inte, mer att han tänder på barn och går igång på tanken att sätta på en 14 åring.
Citera
2024-09-29, 19:52
Medlem
Mr13cs avatar
Är det någon som vet om gädda 485 har tagit sitt liv som han svamla om. Eller är han full och glad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in