2024-09-28, 20:01
Medlem
ejonT1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TenBagger69
https://www.nbcnews.com/news/world/live-blog/lebanon-live-updates-rcna173122

https://www.youtube.com/watch?v=LGVN213kAMw
Såg den. Times of India (TOI) visar screenshots av twitter, där Ayatollahn klätt sig i militäruniform och sagt att han tillåter truppSändning till Lebanon och Syrien.

Hemskt.

Nu kan bara ett vetenskapligt mirakel, såsom min signatur, rädda USA från att delta i kriget?
Citera
2024-09-28, 20:04
Medlem
What-The-Fucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TenBagger69
https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/iranian-official-says-tehran-to-ready-deployment-of-forces-to-lebanon-syria/

Hassan Nasrallah:s död verkar ha upprört Iranierna så mycket så att de är beredda på reguljärt krig.

- Men det är inte så enkelt. - Libanons majoritet av Sunni-muslimer vill inte ha Iran eller Shiiter där.

- Vi får se vad som händer de kommande dagarna....

Men jag tror: "Tomma tunnor skramlar mest"

Mvh

/WTF
Senast redigerad av What-The-Fuck 2024-09-28 kl. 20:07.
Citera
2024-09-28, 20:05
Medlem
RoifiKatamaxClubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldvask
Dom är ju förfan omringade av muslimska extremister som gör allt för att provocera. Tro fan att Israel tröttnat tillslut, det hade vi också gjort om vi hade varit omringade av såna byfånar.

Tyvärr är du en av många som har väldigt dålig förståelse över hur utvecklingen har ägt rum. Judarna började med en massinvandring på sent 1800-tal. Det är exakt detta som muslimerna strider mot. Det är judarna som tagit arabernas land. Det är judarna som har terroriserat araberna (Irgun, Sternligan mfl) och de judiska terroristerna har även dödat en svensk, Folke Bernadotte, och sedan utropade de en stat.

Araberna strider mot jorden absolut vidrigaste folk. Min högsta önskan är förstås att både judar och araber lämnar Europa, men Sverige specifikt, och flyttar hem till Mellanöstern.
Citera
2024-09-28, 20:12
Medlem
ejonT1s avatar
La ni märke till att många medier kallade Nasrallah för "karismatisk"? Jag skulle sagt "fanatisk" - karismatisk betyder ju charmig. Vem finner hans fanstiska talsätt för karismatiskt?

Är det bara jag som tycker hans religion förvirrat och spårat ur honom till mörk hat och medeltida-vibe helt? Smutsbok gör smutsmänniskor, ibland.
Senast redigerad av ejonT1 2024-09-28 kl. 20:16.
Citera
2024-09-28, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ejonT1
Såg den. Times of India (TOI) visar screenshots av twitter, där Ayatollahn klätt sig i militäruniform och sagt att han tillåter truppSändning till Lebanon och Syrien.

Hemskt.

Nu kan bara ett vetenskapligt mirakel, såsom min signatur, rädda USA från att delta i kriget?

Hade han klämt ner sig i en skyddsväst och greppat en kalasjnikov också som Lukasjenko gjorde? De är väl lika otränat feta båda två?

Hur som så ser vi det som helt naturligt att Israel även täpper till truten på Iran som ändå bara har pissvapen, det ser man ju vilket odugligt skit Putin tigger åt sig
Citera
2024-09-28, 20:17
Medlem
What-The-Fucks avatar
Citat:
La ni märke till att många medier kallade Nasrallah för "karismatisk"? Jag skulle sagt "fanatisk" - karismatisk betyder ju charmig. Vem finner hans fanstiska talsätt för karismatiskt?

- Han hade en "Turban". - Den var karismatisk!

Mvh

/WTF
Citera
2024-09-28, 20:19
Medlem
ejonT1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polisen.Kreml
Hade han klämt ner sig i en skyddsväst och greppat en kalasjnikov också som Lukasjenko gjorde? De är väl lika otränat feta båda två?

Hur som så ser vi det som helt naturligt att Israel även täpper till truten på Iran som ändå bara har pissvapen, det ser man ju vilket odugligt skit Putin tigger åt sig
Smutsiga vapen - kärnavfall i detonationer - i båtar till USA är ju vad Iran i slutändan gör om deras existens hotas: såsom Putin's nukleära doktrin är att förinta jorden om han/hans rike hotas.

Alltså ett massivt suiciddåd - vilket skulle påverka hela planeten.

Så skitvapen har de ju inte om De Allierade går in för att utplåna Iran helt.
Citera
2024-09-28, 20:21
Medlem
analkings avatar
Som sagt och konstaterat i tråden sedan länge. Israel kommer atombomba iran. Efter det blir det lugn och ro
Citera
2024-09-28, 20:23
Bannlyst
Citat:
Smutsiga vapen - kärnavfall i detonationer - i båtar till USA är ju vad Iran i slutändan gör om deras existens hotas: såsom Putin's nukleära doktrin är att förinta jorden om han/hans rike hotas.

Alltså ett massivt suiciddåd - vilket skulle påverka hela planeten.

Så skitvapen har de ju inte om De Allierade går in för att utplåna Iran helt.

Israel har garanterat redan planterat smällare i diverse elektroniska apparater även i Iran så det löser sig nog på samma sätt som Libanon fick smaka på, pungkulor och händer i drivor på gatorna
Citera
2024-09-28, 20:24
Medlem
ejonT1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-The-Fuck
- Han hade en "Turban". - Den var karismatisk!

Mvh

/WTF
Ja, jag tror anledningen till att medier nämnde att Nasrallah var "karismatisk" berodde på att vissa av hans anhängare hade kallat honom det. Men jag ser det lixom inte...!

Sen att vissa av väst's journalister bara säger karismatisk för att de hört karismatisk, utan att själva bedöma hur karismatisl/charmig den gråa mörka gamla gubben var...

Ja hans turban kan lika gärna kallas karismatisk. Bara för att nån annan sa det.

Men Nasrallah är inte direkt den man vill ha dejtandes ens dotter...... om han vore karismatisk så vore det väl mer rimligt - men fanatisk och karismatisk är ju motsatser!
Citera
2024-09-28, 20:25
Medlem
ejonT1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Som sagt och konstaterat i tråden sedan länge. Israel kommer atombomba iran. Efter det blir det lugn och ro
Det krossar en ny global röd linje, och det dödar typ 20 milj?

Lugn och ro är åvan inte. Speciellt när Islam kommer leva kvar, såvida det inte krossas med kunskap (vetenskap).
Citera
2024-09-28, 20:25
Medlem
What-The-Fucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analking

Det vet ju alla som förstår: - Om Israel skulle känna sin existens hotad på allvar.

- Då finns det inget Teheran längre.

Mvh

/WTF
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in