Citat:
Ursprungligen postat av
flashmaner
Bra att du medger att han talar sanning, och det dessutom bekräftas av andra.
Så gott som allting han har sagt, har bekräftats av andra. Så vi kan lita på så gott allting som han har sagt. Bra, då är vi överens.
Essie stals den där kvällen. Essie var frisk och vid god hälsa. Det söktes med drönare och ID-hund. Swishpengarna har återbetalats och det var Hundhjälpen som ljög om att de inte hade någon kännedom om flickans problematik.
Jag bekräftar ett enstaka fall som har bekräftats av flera PA med flera andra och jag har också bekräftat en majoritet av fall där det är väldigt tydligt att han ljuger mer än det finns vatten i havet...
Jag har bett dig upprepade gånger att bekräfta det du kommer med här med länkar, något du inte kan göra det och för sista gången, Essie var förbrukad, det finns inga bevis på när Essie försvann...
det är bekräftat från endast en person utanför familjen Ö att en drönare använts, det har endast bekräftats av en person utanför familjen Ö att id hund använts och ingen av dessa fanns med när PÖ hävdar att Essie försvann, eller kan du dokumentera något annat?
kan du dokumentera att pengarna betalats tillbaka? den enda som har bekräftat det är en användare här utan någon trovärdighet...