2024-09-27, 16:39
Bannlyst
https://www.youtube.com/watch?v=hEgnjFbSONU The Kiffness - Eating the cats - Live Paris

"this goes out to all the animals in springfield ohio"

youtube svämmar över av låtar med donald trump
Citera
2024-09-27, 16:54
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Om väst skänker vapen till Ukraina med syfte att de ska bomba ryzzland är det logiskt att Putin betraktar det som casus belli.

Jämför med den som ger pistol och instruktion till en tonårsmördare i Sverige.

Jag tror du har svårt att se konsekvenser av handlande och att du är en tämligen vekryggad individ som förhäver dig på flashback genom att kalla folk som inte vill se massdöd för "sillmjölkar". Får intrycket att du har någon form av diagnos. Stämmer det?
Sluta tramsa med ad hominem!

Vi gör väl helt enkelt olika bedömning avseende riskbilden. Jag kan konstatera att samtliga ryssarnas åtskilliga så kallade röda linjer hittills överskridits utan att ryssarna förklarat krig mot väst. Däremot utför redan ryssarna för fullt och varje dag hybridkrig mot väst, men detta började ryssarna med redan innan dessa "röda linjer" överträddes.

För att återknyta till trådämnet hoppas jag Trump kan ta till sig att ryssarna skramlar med tomma tunnor.
Citera
2024-09-27, 16:58
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av globalistforumet
https://www.youtube.com/watch?v=hEgnjFbSONU The Kiffness - Eating the cats - Live Paris

"this goes out to all the animals in springfield ohio"

youtube svämmar över av låtar med donald trump
Frågan är om det är hyllningslåtar eller nidbilder
Svårt att veta med den här genZ.
Citera
2024-09-27, 17:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
måste det vara något av det? du tänker väldigt svartvitt

https://www.youtube.com/watch?v=mc1W_Pys88U
-The Marine Rapper- eat the cats

donald trump är ett samhällsfenomen
Senast redigerad av globalistforumet 2024-09-27 kl. 17:02.
Citera
2024-09-27, 17:01
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av globalistforumet
måste det vara något av det? du tänker väldigt svartvitt
Nej, det är klart att det kan vara någon form av dadism också, konst för konstens skull, liksom.
Eller rent effektsökeri, för att belönas av Tiktok-algoritmerna.
Citera
2024-09-27, 17:13
Medlem
Citat:

Hur kan det vara svårt att avgöra om det är en hyllningslåt eller inte?
Klart att de gör sig lustiga över Trump där.
Får intrycket att du har någon form av diagnos. Stämmer det?
Citera
2024-09-27, 17:15
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Sluta tramsa med ad hominem!

Vi gör väl helt enkelt olika bedömning avseende riskbilden. Jag kan konstatera att samtliga ryssarnas åtskilliga så kallade röda linjer hittills överskridits utan att ryssarna förklarat krig mot väst. Däremot utför redan ryssarna för fullt och varje dag hybridkrig mot väst, men detta började ryssarna med redan innan dessa "röda linjer" överträddes.

För att återknyta till trådämnet hoppas jag Trump kan ta till sig att ryssarna skramlar med tomma tunnor.
Nu var det du som kallade folk för "sillmjölkar". Inte jag.
Jag är övertygad om att ryzzland kommer svara på en eskalering med en eskalering, men ser det samtidigt som naturligt att Ukraina vill ge igen. Det är ju krig och Ukrainas händer är bakbundna av Harris (som ju är den som bestämmer). Men det är USAs vapen.
Ryzzland lär knappast bomba WDC.
Citera
2024-09-27, 17:18
Medlem
hjaelploskilles avatar
Trump har skitit ut ännu en produkt! Hittills har vi pratat om hur han säljer Trumpbiblar, Trumpkort, Trumpmynt etc och nu kommer Trumpklockan!

https://x.com/levie/status/1839674296710684720?t=NrrodJaW4hnl6yCDSzlEzg&s=19

Kostar $100,000! En av de "bästa klockorna som någonsin gjorts"! Finns även en version för $499 på hemsidan

Vad tror ni han kommer sälja härnäst? Det verkar ju onekligen vara ett tema att han marknadsför diverse skräpprodukter inför valet, är golfklubbor nästa?
Citera
2024-09-27, 17:19
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Hur kan det vara svårt att avgöra om det är en hyllningslåt eller inte?
Klart att de gör sig lustiga över Trump där.
Får intrycket att du har någon form av diagnos. Stämmer det?
Jaså, det var i varje fall många MAGAiter som inte uppfattade så när det gäller den andra länkade videon. Ärligt talat orkade jag inte kolla längre än några sekunder på skiten, så jag är rätt clueless.

Nej, jag har inga diagnoser, vad det nu har med Trump att göra.
Citera
2024-09-27, 17:20
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Det som på allvar hade stöttat Ukraina och dess folk är ju fred. Du vet freden som USA med Boris Johnson i spetsen satte stopp för för att dom vill sälja vapen för sina uppdragsgivare och se till att expediera land och naturtillgångar till ägareliten inom Blackrock.

Kriget hade lätt kunnat undvikas och det är därför Trump vet att han kan sätta stopp för det relativt omgående där både Ukraina och Ryssland kan känna sig nöjda.

Jaha. Ryssar invaderar och krig hade kunnat undvikas. Fan fick du det ifrån?
Enda sättet var att Putin inte gick till krig.

Och nej, brottsdömda mannen kan inte stoppa det som sker. Om det skall innebära rättvisa.
Citera
2024-09-27, 17:21
Medlem
Trump says to Zelensky with meeting.
"it takes two to tango"

Känslan var att de inte är på samma nivå.

https://edition.cnn.com/politics/live-news/trump-harris-presidential-election-09-27-24/index.html
Citera
2024-09-27, 17:22
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Om väst skänker vapen till Ukraina med syfte att de ska bomba ryzzland är det logiskt att Putin betraktar det som casus belli.

Jämför med den som ger pistol och instruktion till en tonårsmördare i Sverige.

Jag tror du har svårt att se konsekvenser av handlande och att du är en tämligen vekryggad individ som förhäver dig på flashback genom att kalla folk som inte vill se massdöd för "sillmjölkar". Får intrycket att du har någon form av diagnos. Stämmer det?

Vad är det med det då. Ryssfjanten har själv bett om det. Annars skulle han aldrig startat kriget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in