Citat:
Ursprungligen postat av
Ericcca
Jag ser en djupt olycklig människa flest och främst. Som bara hatar.
Sen hindrar ju inte det att hon blivit en egoist.
Tror hon tror att hon är en riktigt viktig och populär influencer, dock med alla följare och kommentarer. Hon är nog inte alls medveten om hur hon ter sig utan tror att det är kul med ständiga fylleeskapader. Medan de flesta andra tycker hon är tragisk.
Jag tvivlar inte en sekund på att hon är djupt olycklig.
Men Pia är djupt olycklig för att i hennes värld så förtjänar hon inte att vara i den sits hon är i trots att det är hon själv som satt sig i den.
Hade Pia sålt sin lägenhet när ekonomin började braka åt helvete hade hon aldrig varit där hon är idag. Men Pia ansåg sig för fin för att sälja lägenheten för att lösa sina skulder och bo i hyresrätt tills ekonomin är stabiliserad.
Det är enligt Pia någon annans fel och därför inte hennes jobb att styra upp sin egna ekonomiska situation.
Därför var det enligt henne inte mer än rätt att alla pengar hon fick in från OF gick till utekvällar och vin istället för elräkningar och föreningsavgifter.
Hon gick liksom inte ens på sista förhandlingen om vårdnaden för sina egna barn för att hon behövde "prioritera sitt välmående" så hon orkade göra content till sin onlyfans.
Vilken typ av morsa gör så?
Hon ser sig säkert som en influencer men det är pga hennes narcissism och extrema ego hon gör det.
Det här blir mitt sista inlägg om detta då det känns som att det är andra gången på väldigt kort tid jag behövt förklara sånt här för en ny besökare i tråden.