2024-09-27, 13:00
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Nu har jag med länkar (över 10 st) visat på att en fredsprocess ägde rum.

En långt framskriden sådan.

Du i din infantilitet säger; nähä.

Ridå.
Det var ingen fredsprocess ens, men försökte, sure.
Citera
2024-09-27, 13:03
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
kom in lite sent i den här tråden så är itne riktigt införstådd med vad ni diskuterar, men vi vill väl alla att trump ska vinna eller hur? så det är väl inte det vi diskuterar?
Trumps tumme upp bredvid en soldatgrav på en militär kyrkogård diskuteras. Vill du hjälpa till och fylla i här kanske? Varför gör en människa det? Är man efterbliven på riktigt när man gör så eller tvingade Putin honom till det? Frågorna är många...
Citera
2024-09-27, 13:10
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Republikaner: Det går ganska enkelt att skapa fred i Ukraina om vi slipper en av elitens dockor som president.
Du tänker på MAGA, inte republikaner. Som är relativt vanliga människor, inte kyrkofascister som vill övervaka kvinnors menstruationscykel.
I want to be your protector
Citera
2024-09-27, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aquaman1
Roligt att han är som en stereotypisk cartoon-skurk. Han öppnar sin rock som har en massa guldklockor hängandes som han ska sälja, och han ser lagom suspekt ut med sitt klassiska flin.

Donald J Trump borde bli en klock blottare
Citera
2024-09-27, 13:35
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Inte ens det jag säger, men den sjukliga narcissisten donalds skulle inte ha tagit egna initiativ och prata om OCIVD-19 och med tanken på det fiaskot med när donalds öppnade munnen.
Mitt favorit ögonblick när felra stycken stod och himla med ögonen och när donalds berättade hur man skulle döda patienten med desinfektionsmedel

Men såklart, det allra mest korkade misstaget var att donalds sade inte ens en skulle dö.

Ingen bryr sig om Cuomo i denna tråd, total irrelvans du kom med där, inbillade du dig Cuomo skulle hjälpa donalds med donalds fiasko?(Inte intelligens man pratar med inser man.)
Jag korrigerade vad du själv skrev, har du glömt det?

Och alla med nåt annat än bara luft mellan öronen vet att det hade blivit ett lika stort "fiasko" med covid i USA oberoende av vem det var som var sittande president på den tiden.
Citera
2024-09-27, 13:56
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Om du säger det - han är nog rädd att förlora.

Men det är lite konstigt för han gillar ju både kolhydrater och protein.

Ok.
Citera
2024-09-27, 13:59
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag korrigerade vad du själv skrev, har du glömt det?

Och alla med nåt annat än bara luft mellan öronen vet att det hade blivit ett lika stort "fiasko" med covid i USA oberoende av vem det var som var sittande president på den tiden.
I ett skarpt läge frös han till och gjorde absolut ingenting för att förhindra spridningen. Han uppmuntrade istället till det genom masspridarevent med dödskulten. Jävla stolle.
Citera
2024-09-27, 16:03
Medlem
Oj, missade den här

Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Exakt så menar jag. Och det är fullständigt tillåtet folkrättsligt. Jag hoppas som sagt att Trump är mindre av en syltrygg än vad du är.

Finns mycket dåligt att säga om Ryssland, men vi måste vara väldigt tacksamma för att de inte har en blådåre som du vid rodret.
Citera
2024-09-27, 16:09
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Oj, missade den här

Finns mycket dåligt att säga om Ryssland, men vi måste vara väldigt tacksamma för att de inte har en blådåre som du vid rodret.
Som sagt, jag hoppas att trådämnet Trump, är mindre syltrygg än vad du är. Men jag är rädd att ryssarna har någon form av hållhake på honom, vi får se. Saken blir ju främst relevant om han vinner valet, vilket är högst osäkert i dagsläget.
Citera
2024-09-27, 16:12
Medlem
Citat:
Som sagt, jag hoppas att trådämnet Trump, är mindre syltrygg än vad du är. Men jag är rädd att ryssarna har någon form av hållhake på honom, vi får se. Saken blir ju främst relevant om han vinner valet, vilket är högst osäkert i dagsläget.

Klart att Ryssland har en hållhake på Trump. Samma hållhake som värden har på Putin. Den hållhaken kallas sunt förnuft, något som inte verkar begränsa dig.
Citera
2024-09-27, 16:23
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Klart att Ryssland har en hållhake på Trump. Samma hållhake som värden har på Putin. Den hållhaken kallas sunt förnuft, något som inte verkar begränsa dig.
OK, att hota västvärlden med kärnvapen om man inte gör som ryssen säger, det är alltså "sunt förnuft".
Då vet vi det. Vi får hoppas att Trump inte tar med TOTALA sillmjölkar som dig i sin eventuella administration.
Citera
2024-09-27, 16:26
Medlem
Japhys avatar
Citat:
OK, att hota västvärlden med kärnvapen om man inte gör som ryssen säger, det är alltså "sunt förnuft".
Då vet vi det. Vi får hoppas att Trump inte tar med TOTALA sillmjölkar som dig i sin eventuella administration.
Om väst skänker vapen till Ukraina med syfte att de ska bomba ryzzland är det logiskt att Putin betraktar det som casus belli.

Jämför med den som ger pistol och instruktion till en tonårsmördare i Sverige.

Jag tror du har svårt att se konsekvenser av handlande och att du är en tämligen vekryggad individ som förhäver dig på flashback genom att kalla folk som inte vill se massdöd för "sillmjölkar". Får intrycket att du har någon form av diagnos. Stämmer det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in