2024-09-27, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vannlilje
Enig. MBH har valgt en gangsteradvokat som er ute etter å trenere saken. Han virker ikke god. Har aldri hørt om tilsvarende oppførsel av en advokat før

Nei, jeg har heller aldri tidligere hørt om en slik oppførsel fra en advokat. Det er ikke bare motbydelig, men direkte latterlig og lavpanneoppførsel. Hvem vil ha en advokat som oppfører seg på den måten? Jeg må nesten le, selv om saken ikke er noe å le av. Advokaten dummer seg fullstendig ut.
Senast redigerad av Klinke 2024-09-27 kl. 10:02.
Citera
2024-09-27, 10:26
Medlem
Citat:
Det virker ikke som om MM forstår alvoret. Hun drar på shoppingtur med MBH, smiler og ler. Virker helt upåvirket av at sønnen har en svært alvorlig tiltale hengende over seg.

https://www.seher.no/kongelig/sammen-etter-skandalen/81993546

Hva i alle dager.... Er dette virkelig sant, er det de 2 som er avbildet på shoppingtur? Smilte og lo, jeg kan ikke tro det jeg leser, fatter det rett og slett ikke. "Jeg tror det ikke før jeg får se det" (får det bekreftet sikkert).
Citera
2024-09-27, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Jag läste att hon kände till det då. Det känns lite uppenbart när det gäller gängkriminella och Hells Angels, de försöker liksom inte smälta in och vara som alla andra, det är mycket tydligt vilka de är, både pga deras språkbruk, klädstil, värderingar osv, de skryter med det i hela sitt väsen och uttryck.
Ja, med mindre de bivisst prøver å få innpass av en annen agenda enn å sosialisere.
Hvor leste du at MM visste at det var HA hun tok imot? Har du link?
Citera
2024-09-27, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klinke
Hva i alle dager.... Er dette virkelig sant, er det de 2 som er avbildet på shoppingtur? Smilte og lo, jeg kan ikke tro det jeg leser, fatter det rett og slett ikke. "Jeg tror det ikke før jeg får se det" (får det bekreftet sikkert).
Helt nederst i denne artikkelen leser vi at de har vært på et møbelhus og kjøpt en overmadrass og også noe småtteri. Det er ikke så underlig. At stemningen er god dem imellom liker vi ikke når de viser seg i det offentlige rom. Det kan tyde på at de ikke tar saken seriøst. Men det kan også tyde på at de fortsatt har en god relasjon. Intet mer.
Denne artikkelen er ikke annet enn markedsføring av andre artikler som Se og Hør har laget.
Citera
2024-09-27, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CatherineSienna
Tack Vannlilje! Nu fick jag verkligen avsmak för Mette Marit. Vad är det här för en människa? Och hur tänkte Harald och Sonja?? Det är ju inte klokt. Det är inte det minsta underligt att Marius dragits till samma slags kriminella stökiga kretsar, det är ju normen för honom.

Jag citerar lite ur bloggen du länkade till för att tydliggöra för andra i tråden:
https://bunny.blogg.no/marius-borg-hoiby.html

"Mette-Marit och hennes biologiska pappa Morten Borg bodde aldrig tillsammans och dejtade aldrig."

Hva er det du holder på med? Hvis du skal sitere noen, skal du da vel ikke legge til noe i siteringen din, som ikke står i det opprinnelige utsagnet.

Kremt! Når tid i huleste ble Morten Borg, Mette-Marits biologiske pappa? Synes du det er merkelig at hun ikke datet sin biologiske pappa, Morten Borg? Har hun fått barn med sin biologiske pappa, Morten Borg?
Citera
2024-09-27, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lotepusen
Helt nederst i denne artikkelen leser vi at de har vært på et møbelhus og kjøpt en overmadrass og også noe småtteri. Det er ikke så underlig. At stemningen er god dem imellom liker vi ikke når de viser seg i det offentlige rom. Det kan tyde på at de ikke tar saken seriøst. Men det kan også tyde på at de fortsatt har en god relasjon. Intet mer.
Denne artikkelen er ikke annet enn markedsføring av andre artikler som Se og Hør har laget.

Ja, jeg leste hele artikkelen, og så at de hadde kjøpt en overmadrass og litt annet småtteri. At de fortsatt har en god relasjon seg i mellom, er noe jeg synes er veldig bra, det er tross alt snakk om mor og barn. Men, å gå ut sammen og vise seg offentlig, mens de smiler og ler, shopper og har det gøy, midt i den situasjonen MBH er i nå, synes jeg blir som å gi blaffen i alt. "Her kommer vi, og vi dr*ter i hva ...."

Jeg synes det er toppen av overlegen oppførsel, med tanke på ofrene i sakene han er siktet for.
Senast redigerad av Klinke 2024-09-27 kl. 11:59.
Citera
2024-09-27, 13:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Klinke
Ja, jeg leste hele artikkelen, og så at de hadde kjøpt en overmadrass og litt annet småtteri. At de fortsatt har en god relasjon seg i mellom, er noe jeg synes er veldig bra, det er tross alt snakk om mor og barn. Men, å gå ut sammen og vise seg offentlig, mens de smiler og ler, shopper og har det gøy, midt i den situasjonen MBH er i nå, synes jeg blir som å gi blaffen i alt. "Her kommer vi, og vi dr*ter i hva ...."

Jeg synes det er toppen av overlegen oppførsel, med tanke på ofrene i sakene han er siktet for.

MM mangler fullstendig et moralsk kompass. Hun skulle ansvarliggjort sønnen for lenge siden. Like lite som hun tok avstand fra brorens kvinnemishandling, like lite tar hun avstand fra sønnens.
Vold i nære relasjoner er et alvorlig problem, vi kan ikke ha et kronprinspar som indirekte støtter sønn/stesønn på denne måten.
MBH bor på Skaugum. I følge lekkede politiavhør som Se & Hør siterer, så har han oppbevart store mengder narkotika der, han jobber ikke - hvem forsørger ham?
MBH har holdt på med telefonterror overfor siste eks, slått henne, tatt kvelertak på henne slik som han har gjort med andre ekser, drapstruet en mann, nesten kjørt ned en gardist og skrytt av det etterpå, krasjet stefars landrover på eiendommen, og ruser seg.
Slottet har nedlagt en betydelig jobb i å selge inn MM til folket. Hun har klart å ta en mastergrad ved hjelp av en slottsansatt, selv om hun ikke hadde nok studiepoeng i bunnen til å være kvalifisert. Mange har rost klesstilen hennes, selv om hun ikke kan kle seg. Man har valgt å legge fokus på at hun er god i engelsk, er pen (mange som synes det), flink til å veve og er en varm kristen person.
Det at hun ikke jobbet noe særlig før hun ble syk, samt Epstein-vennskapet og mange andre momenter, har pressen valgt å ikke vie så mye oppmerksomhet.
Mange mennesker er naive i Norge, er ikke vant til kritisk tenkning og vil fortsette å forsvare det middelmådige.
Noen vil til og med prøve å finne argumenter for at det er helt i orden å ta med sønnen på shopping, smile og le, mens ofrene hans må rømme landet eller gå i dekning på annen måte. Skattebetalerne tar uansett regninga :-)
Citera
2024-09-27, 13:14
Medlem
Citat:
Det virker ikke som om MM forstår alvoret. Hun drar på shoppingtur med MBH, smiler og ler. Virker helt upåvirket av at sønnen har en svært alvorlig tiltale hengende over seg.

https://www.seher.no/kongelig/sammen-etter-skandalen/81993546

For et nivå. Du lar deg åpenbart påvirke at sladrebladet Se&Hør. Hvor relevant er det at disse menneskene har et privatliv utenom? Hva vet du om konteksten til at de var sammen denne dagen? Mye dumt man skal lese..
Citera
2024-09-27, 14:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lotepusen
Ja, med mindre de bivisst prøver å få innpass av en annen agenda enn å sosialisere.
Hvor leste du at MM visste at det var HA hun tok imot? Har du link?

Har du träffat någon i Bandidos eller HA? Eller någon som vill gå med eller ser upp till dem? Det hörs och syns från en mils avstånd.
Jag pratade om MM:s dotter, att hon kände till det när hon gjorde det uttalandet. Det stod inne krönika i en norsk tidning nyligen.
Citera
2024-09-27, 14:31
Avslutad
Citat:
Har du träffat någon i Bandidos eller HA? Eller någon som vill gå med eller ser upp till dem? Det hörs och syns från en mils avstånd.
Jag pratade om MM:s dotter, att hon kände till det när hon gjorde det uttalandet. Det stod inne krönika i en norsk tidning nyligen.

Lenken ligger et google tast unna. Med min kjennskap til norsk presse generelt, og den kulørte ukepressa spesielt, så vil jeg påpeke at når Se og Hør skriver en artikkel om MM og HA, så har de dekning for det. Regner med at det kommer bilder senere,

«Verdier forsvant etter sønnens ville fester og medlemmer fra en beryktet motorsykkel-bande ble tatt imot av Mette-Marit. Nå slår sikkerhets-ekspert alarm»

https://www.seher.no/kongelig/stjal-fra-kronprinsparets-bolig/81979213
Citera
2024-09-27, 15:34
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
WHAT?! Vem är det som är äldst och ska ta över tronen efter Haakon?!

Otroligt tunt inlägg, noll argument. Skämtar du angående presidenter? Du måste vara utvecklingsstörd som missat cirkusen med den patologiske, förvirrade narcissisten och konspirationsteoretiske rasisten och våldtäktsmannen Donald Trump som varit president i USA och är med i valrörelsen igen. Något som äventyrar hela världens säkerhet.
Nyss var hans enda utmanare en dement gubbe vars son är en kriminell narkoman. Det finns fler idioter som blivit valda demokratiskt. Helt galna psykopater som Hitler.

Du säger att Victoria inte gör ett bra jobb, jaså på vilket sätt?! Hon är ju fläckfri och väldigt omtyckt och respekterad internationellt, har du något av substans att komma med? (Betvivlar det med tanke på din groda att idioter inte kan bli presidenter/valda pga den demokratiska processen…)
Stora delar av min familj och vänkrets är vänster eller liberala och emot monarkin men säger alla att de respekterar Victoria. Utveckla vad du yrar om.

Victoria kan ju inte ens läsa innantill, hon kan inte sätta ihop en hel mening spontant (hon måste lära sig den utantill först i så fall), och det är precis som med hennes far så uppenbart att de försöker ställa intresserade frågor men egentligen inte hänger med. Dyxlexi och låg intelligens går ju som en röd tråd genom den familjen. Det kommer inte ifrån den första Bernadotte, som kom från småborgerliga förhållanden och gjorde en enastående karriär helt på egna meriter, utan det måste ha kommit in någonstans senare. Men sedan blev det hårdkodat i DNA:t. Jag skäms ihjäl för dem.

Och din bild av Trump är inte heller sann. Du har svalt den nidbild som levereras i svenska massmedia, p.g.a. att de översätter direkt ifrån vänsterliberala amerikanska media som CNN och New York Times, samt att svenska utrikeskorrespondenter har order att förvränga verkligheten för att svärta ner Trump, och att bildbyråerna har order att ta fram så misslyckade foton av Trump som möjligt och så lyckade som möjligt av den demokratiska kandidaten. På så sätt styr de vad vi ska tycka. Man måste hitta en egen källa för att balansera upp det här. Själv tittar jag på Fox News t.ex., där får man se allt bra som Trump har åstadkommit. Därmed inte sagt att Trump är någon korgosse, men den som ska hantera Putin, Kim, Jinping o.s.v. kan kanske inte vara det heller?
Citera
2024-09-27, 15:49
Medlem
Citat:
MM mangler fullstendig et moralsk kompass. Hun skulle ansvarliggjort sønnen for lenge siden. Like lite som hun tok avstand fra brorens kvinnemishandling, like lite tar hun avstand fra sønnens.
Vold i nære relasjoner er et alvorlig problem, vi kan ikke ha et kronprinspar som indirekte støtter sønn/stesønn på denne måten.
MBH bor på Skaugum. I følge lekkede politiavhør som Se & Hør siterer, så har han oppbevart store mengder narkotika der, han jobber ikke - hvem forsørger ham?
MBH har holdt på med telefonterror overfor siste eks, slått henne, tatt kvelertak på henne slik som han har gjort med andre ekser, drapstruet en mann, nesten kjørt ned en gardist og skrytt av det etterpå, krasjet stefars landrover på eiendommen, og ruser seg.
Slottet har nedlagt en betydelig jobb i å selge inn MM til folket. Hun har klart å ta en mastergrad ved hjelp av en slottsansatt, selv om hun ikke hadde nok studiepoeng i bunnen til å være kvalifisert. Mange har rost klesstilen hennes, selv om hun ikke kan kle seg. Man har valgt å legge fokus på at hun er god i engelsk, er pen (mange som synes det), flink til å veve og er en varm kristen person.
Det at hun ikke jobbet noe særlig før hun ble syk, samt Epstein-vennskapet og mange andre momenter, har pressen valgt å ikke vie så mye oppmerksomhet.
Mange mennesker er naive i Norge, er ikke vant til kritisk tenkning og vil fortsette å forsvare det middelmådige.
Noen vil til og med prøve å finne argumenter for at det er helt i orden å ta med sønnen på shopping, smile og le, mens ofrene hans må rømme landet eller gå i dekning på annen måte. Skattebetalerne tar uansett regninga :-)

Enig med @lotepusen her. Du trenger åpenbart en reality check. Dette er mennesker liv du snakker om, så det minste man kan forvente er at man er redelig i diskusjonen vedrørende dem.

Det første avsnittet ditt har du ingen belegg for å komme med, men ene og alene basert på dine subjektive meninger.

Når det gjelder vold i nære relasjoner så er vel de fleste innbefattet med at det er alvorlig, men det er urimelig å kreve at man som foreldre ikke stiller opp for et familiemedlem som helt åpenbart har kjørt livet på skakke, er urimelig. Enhver foreldre ville gjort det. Hva hun støtter han i eller ei, vet du ingenting om. Og hvem er du til å vurdere og diktere hva kronprinsparet skal gjøre i en slik situasjon?

«I følge lekkede …» Hvem som helst kan komme med slike beskyldninger, og da er det vel strengt tatt opp til politiet å vurdere om dette er noe hold i i det hele tatt. La politiet gjøre jobben sin, og la de få muligheten til å finne bevis for at dette har skjedd. For vet du hva, vi vet faktisk ikke. Har det derimot skjedd, må saken belyses i sin helhet og man må få hele bildet på bordet.

Mastergraden MM har tatt er det vi i dag kaller en erfaringsbasert master. En mastergrad er en bragd i seg selv, det vet alle som har en slik utdanning. Jeg for min del jobbet for min grad. Det er dessuten mange som tar slike utdanninger. Det du derimot skal ha det til er at hun ikke var kvalifisert, noe som er ren løgn.

De som er vant til kritisk tenking klarer fint å se begge sider av en sak og holde seg saklig uten nedsatte karakteristikker slik du har en tendens til å diskutere.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in