2024-09-26, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Men herregud åker de IMORGON? Hur kan hon inte gjort content av detta, jag har typ missat det? 🤣
Hon pratade om det i inlägget om Lidl, dom skulle handla lite matvaror som inte finns i Turkiet! 😆
Citera
2024-09-26, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Ja och vad pop tycker om att H rekommenderar skalkläder på Lidl samma dag som hon lägger upp reklam för pop...
Skriv och fråga, det ska jag göra. Tycker det är bedrövligt att man gör samarbeten på detta sättet. Bara för att få gratisgrejer och tjäna pengar. Sen att man exponerar sitt barn som man dessutom sagt att man inte ska.

Att man sedan raderar frågor visar att man vet att det är fel. Och det är ju ständigt återkommande. Det har ju varit med hudprodukter, barnmat, blöjor, vagnar mm där hon gör reklam och sedan inte själv använder det utan gör reklam för något helt annat.

Nej det är såååå dåligt
Citera
2024-09-26, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Skriv och fråga, det ska jag göra. Tycker det är bedrövligt att man gör samarbeten på detta sättet. Bara för att få gratisgrejer och tjäna pengar. Sen att man exponerar sitt barn som man dessutom sagt att man inte ska.

Att man sedan raderar frågor visar att man vet att det är fel. Och det är ju ständigt återkommande. Det har ju varit med hudprodukter, barnmat, blöjor, vagnar mm där hon gör reklam och sedan inte själv använder det utan gör reklam för något helt annat.

Nej det är såååå dåligt

Ja det är otroligt oseriöst att prångla ur sig tre samarbeten gällande samma skalkläder under samma vecka bara för att dra in stålar.
Citera
2024-09-27, 07:10
Medlem
Citat:

Nej det är såååå dåligt

Tror att fler behöver nog reagera hos företagen, speciellt nu för de ska se hur falsk marknadsföring hon gör..

Så mejla på!
Citera
2024-09-27, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ja det är otroligt oseriöst att prångla ur sig tre samarbeten gällande samma skalkläder under samma vecka bara för att dra in stålar.

Tre? Det var polarn och isbjörn väl. Lidl var inget samarbete i rättvisans namn. Men bara att göra reklam för två konkurrenter är rätt illa. Jag kan förstå man köper bättre kvalitet om man räknar med andrahandsmarkaden och om syskon ska ärva men annars tycker jag personligen inte det är lönt med så svindyra kläder.
Citera
2024-09-27, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Tre? Det var polarn och isbjörn väl. Lidl var inget samarbete i rättvisans namn. Men bara att göra reklam för två konkurrenter är rätt illa. Jag kan förstå man köper bättre kvalitet om man räknar med andrahandsmarkaden och om syskon ska ärva men annars tycker jag personligen inte det är lönt med så svindyra kläder.

Jag vet inte vad som är värst faktiskt. Att göra reklam för två konkurrenter samtidigt eller göra reklam för ett företag men samtidigt rekommendera något annat privat.
Citera
2024-09-27, 09:37
Medlem
P.o.p blev inte glada!!

Hur korkad är man om man har resväskorna på golvet när man packar. Varför har man dem inte i sängen eller på bordet så inte L når upp och så man slipper böja sig. Det var det mest korkade jag sett. Jag har ingen liten knodd längre men inte fasen packar jag med resväskan liggande på golvet.
Citera
2024-09-27, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Jag vet inte vad som är värst faktiskt. Att göra reklam för två konkurrenter samtidigt eller göra reklam för ett företag men samtidigt rekommendera något annat privat.
Jag tycker att kombinationen av att göra ett betalt samarbete och att i exakt nästa inlägg på story visa upp liknande produkter privat är höjden av dålig timing. Det kan inte finnas någon tanke bakom, det blir alldeles för tydligt hur dålig trovärdighet hon har. Jag har svårt att tro att ingen skulle tänka på hur konstigt det ser ut, inte ens Hannakramarna borde tycka att det är rimligt att jobba på det sättet. Och detta är inte första gången hon gör så här! 😳
Citera
2024-09-27, 09:42
Medlem
Citat:
P.o.p blev inte glada!!

Hur korkad är man om man har resväskorna på golvet när man packar. Varför har man dem inte i sängen eller på bordet så inte L når upp och så man slipper böja sig. Det var det mest korkade jag sett. Jag har ingen liten knodd längre men inte fasen packar jag med resväskan liggande på golvet.

Resväskan i sängen?🤢
Citera
2024-09-27, 09:42
Medlem
Citat:
P.o.p blev inte glada!!

Ja då får man verkligen skylla sig själv om L inte låter bli packningen, dom har ju både ett stort bord och en dubbelsäng att lägga väskorna på! 🤔🙄
Senast redigerad av MissDolphin 2024-09-27 kl. 09:45.
Citera
2024-09-27, 09:53
Citat:
P.o.p blev inte glada!!

Vad sa pop?
Citera
2024-09-27, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mayica1994
Vad sa pop?

Ligger ett ifrågasättande i p.o.p kommentarsfält på Instagram, med ett kort uttalande från deras sida.

Gör om, och gör rätt Hanna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in