2024-09-27, 05:54
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Trist inställning till rent och ärligt spel tycker jag.

Fotbollen bör avgöras på planen och inte på kansliet.
I krig är allting tillåtet. Ni är ju själva med på ett hörn i Decemberöverenskommelsen om att inte släppa in några vrak eller grisbönder i landslaget.
Citera
2024-09-27, 06:39
Medlem
Skarparattarns avatar
Jävlar vilken hybris bland bajarna ska bli så skönt plocka ner er på jorden
Citera
2024-09-27, 07:25
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 116-Sofia
Är Agbonifo skadad eller varför var han inte ens med på bänken?

Ja han har haft ont i en fot. Sedan hade det knappast gjort någon skillnad ändå. Spelarnas självförtroende är nedkört i skorna. Vi började matchen bra men när Hammarby började koppla grep och fick till pressen vek vi ned oss och tappade allt.

Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Då tackar vi Häcken för denna säsong och Trazke för sitt förlorade vad. Vill du börja använda vårat emblem från och med nu så blir du av med det fortare nästa år?

5p med till 6:e platsen. Chansen finns fortfarande att jag vinner ett av mina vad om någon av er börjar rada upp förluster. Så nä!

Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Hur tänkte du nu?

Var det som vanligt att man som Häckensupporter barar snackar snacket eller? Förklara gärna utförligt hur tankegången gick, eller knip i framtiden när du känner att du vill spela mangas.

Med det sagt, Häcken är ett vansinnigt överskattat lag. Saknar en Boudah typ i sitt lag. Snart på en bakgård nära dig?

*edit*
Synd att vi ni vek ner er även i CL för damerna. Hade varit kul att mötas där. Champions League är inte för alla... Kanske nästa år?
Ja, Saidi är en av seriens bästa spelare som skulle höja alla lag...

Vi har seriens nästbästa trupp, precis som eran tränare säger. Men vi har inget självförtroende.
Citera
2024-09-27, 07:33
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Vi har seriens nästbästa trupp, precis som eran tränare säger. Men vi har inget självförtroende.
Sånt en tränare säger inför en match. Viktigt att hålla liv i myten till matchen är slut.

Men jag ger er att delar av eran trupp bör hålla hög kvalitet. Ni försökte verkligen skruva upp tempot igår, bra det att vi skruvade upp det ytterligare lite till. 2.47 i xG mot 0.43 säger det mesta om matchen och eran insats.
Citera
2024-09-27, 07:43
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ja han har haft ont i en fot. Sedan hade det knappast gjort någon skillnad ändå. Spelarnas självförtroende är nedkört i skorna. Vi började matchen bra men när Hammarby började koppla grep och fick till pressen vek vi ned oss och tappade allt.

5p med till 6:e platsen. Chansen finns fortfarande att jag vinner ett av mina vad om någon av er börjar rada upp förluster. Så nä!

Ja, Saidi är en av seriens bästa spelare som skulle höja alla lag...

Bluffen är avslöjad.
Citera
2024-09-27, 07:51
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Sånt en tränare säger inför en match. Viktigt att hålla liv i myten till matchen är slut.

Men jag ger er att delar av eran trupp bör hålla hög kvalitet. Ni försökte verkligen skruva upp tempot igår, bra det att vi skruvade upp det ytterligare lite till. 2.47 i xG mot 0.43 säger det mesta om matchen och eran insats.
Förstår att du är överlycklig över att ni slog "överskattade Häcken" för första gången på 10-12 försök. Så jag kan leva med att du leker Allan Ballan idag. Du skall väl också få vara glad någon gång tänker jag? Det dröjer väl minst 5 år igen tills ni slår oss nästa gång..
Citera
2024-09-27, 07:53
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Bluffen är avslöjad.
Kalla inte Saidi bluff! Han gjorde faktiskt 5 mål för Degerfors! Mycket kan jag ta men här drar jag en gräns! Jag har nu på morgonen lämnat in en polisanmälan för förtal.
Citera
2024-09-27, 07:53
Medlem
Har ett derby någonsin varit ett så givet 0-0 som söndagens derby?
Citera
2024-09-27, 07:59
Medlem
Citat:
Kalla inte Saidi bluff! Han gjorde faktiskt 5 mål för Degerfors! Mycket kan jag ta men här drar jag en gräns! Jag har nu på morgonen lämnat in en polisanmälan för förtal.
Jag vet att du av någon anledning gjort det till din hjärtefråga att trashtalka Boudah, men inte ens du kan förneka att han varit bra för VSK?

5 mål på 11 matcher i det lag som gjort överlägset minst mål i serien är inget annat än väldigt imponerande.
Citera
2024-09-27, 08:06
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Jag vet att du av någon anledning gjort det till din hjärtefråga att trashtalka Boudah, men inte ens du kan förneka att han varit bra för VSK?

5 mål på 11 matcher i det lag som gjort överlägset minst mål i serien är inget annat än väldigt imponerande.
Ja han har gjort några mål för VSK som typ skapar mest lägen i serien. Bara för att hans företrädare var makabert dåliga gör det inte honom bra. Jag har sett massvis med matcher med VSK och Saidi bekräftar verkligen gång på gång att han är en av allsvenskans dummaste spelare.

Menar du förresten att Saidi faktiskt gjort 5 mål för VSK? Oh shit... 😂
Citera
2024-09-27, 08:07
Medlem
Teus avatar
Citat:

Räcker väl iofs att vara marginallt kyligare/rutinerad för att göra mål i VSK. Har inte kollat xG, men VSK har ju varit notoriska målsumpare denna säsongen. Personligen tyckte jag att dom borde plockat in någon som Kalle Holmberg i sommarfönstret, och det står jag fortfarande fast vid. Tror till och med dom hade kunnat hänga kvar om dom gjort det istället, men hindsight är ju vad den är.
Citera
2024-09-27, 08:10
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Har ett derby någonsin varit ett så givet 0-0 som söndagens derby?
Det tror jag inte. Blir 1-0 til Bajen alternativt 1-1. Men AIK kommer ligga på handbromsen, det står klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in