Citat:
Ursprungligen postat av
Sonny00
Jag går i pension om ett eller två år. Då kan jag definitivt tänka mig att åta mig trappstädningen, men då ska jag antingen ha betalt för det eller få en kraftig avgiftsreducering.
80000:-/år är vad trappstädning kostar i vår förening
.3 uppgångar 50 lägenheter.Verkar vara väldigt pressade priser i den branschen.
Tror du ganska snabbt tröttnar på att ha detta hängande över dej varje vecka året runt,speciellt skitiga november till april.
Bättre saker man med fördel kan lägga ut på medlemmarna är tex klottersanering.Hutlösa priser för en i de flesta fall relativt enkel sätt att ta bort fula spraymålade ”taggar”.Utan att nämna några siffror så går det med relativt enkla medel att få ner klotterkostnaden med medlemsengagemang med minst 90%.