2024-09-26, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Det är ju inte överkurs att förstå.
😊

Jag läste nog in stridslystnad i det du skrev av misstag.

Det har varit en så hätsk stämning i tråden sista tiden att jag lät mig påverkas.

Det kan jag hålla med dig om att det varit en spänd stämning.
Det går i vågor.
Citera
2024-09-26, 13:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Ingen förhörs idag

Och hur vet du det?

Jonna förhördes klockan 11:45 idag.
Senast redigerad av Toapapper54 2024-09-26 kl. 13:15.
Citera
2024-09-26, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det kan jag hålla med dig om att det varit en spänd stämning.
Det går i vågor.

Min uppfattning är att så fort det verkar bli jobbigt för Chrippa kommer det en tsunamivåg. Det är när det händer något negativt för Chrippa och samtidigt blir han ön m mer obehaglig och hotfull. Det är lätt att räkna ut att marken under honom blir ostadig.
1+1=2
Citera
2024-09-26, 13:16
Medlem
Citat:
Eftersom han fortsatte gaffla om det så bryr han sig inte.
Sen är samtalet med hyresvärden fånig.
Helt rätt att säga upp.

Och hela det här fjamset om att Jocke gör saker för att jävlas med Chrippa är ju mentalt. Han försökte hjälpa på många olika sätt men Chrippa är en kravmaskin. Ska bara ha och ha. Inget ansvar för något själv. Att de här två hittade på att den andra misshandlade dem var ju så klart ett påhitt för att få content och tjäna pengar. Men polisen tog det på allvar ha ha ha. Så där satt han och grät på nyårsafton som ett litet får.
Citera
2024-09-26, 13:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Och hela det här fjamset om att Jocke gör saker för att jävlas med Chrippa är ju mentalt. Han försökte hjälpa på många olika sätt men Chrippa är en kravmaskin. Ska bara ha och ha. Inget ansvar för något själv. Att de här två hittade på att den andra misshandlade dem var ju så klart ett påhitt för att få content och tjäna pengar. Men polisen tog det på allvar ha ha ha. Så där satt han och grät på nyårsafton som ett litet får.

Chrippa har blivit som han blivit då han aldrig behövt ta ansvar för nåt. Alltid har Thomas, Jocke eller Jacke sprungit fram med napp, kudde och välling. Men det är slut med det snart.

Kan inte svara dig pm tyvärr.
Citera
2024-09-26, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf

Jag anser att Chrippa har utnyttjat Jocke och Jonna. Jätteutnyttjat för sin egen vinning skull. När Jocke sa stopp blev Chrippa kränkt ända in i benmärgen.
Citera
2024-09-26, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toapapper54
Och hur vet du det?

Jonna förhördes klockan 11:45 idag.

Det rör på sig sakta men framåt vilket vi är några som trott medan andra har starkt påstått motsatsen. Det går inte att hålla på som Chrippa gjort och gör hela livet. Dags för Chrippa att lära sig att bli vuxen och stå för det han gör.
Citera
2024-09-26, 13:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Har du vaknat på fel sida?
Du behöver inte göra ett långt inlägg med gammal skåpmat.
Tänk efter vad du skriver och vart och på vem du lägger skulden nu.

Jag lyfter inte ett finger för otrevliga personer. När du är trevlig och kan se saker objektivt utan att vända på allt, då kan vi diskutera saker och jag kan förse sig med en länk eller två.
Bollen är din.
Du fick svar på ditt inlägg - var det surt att det inte blev som du ville.

Vem är det jag skuldbelägger som du tycker jag "tänka efter" om?
Citera
2024-09-26, 13:32
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är tydligen vanligt förekommande i den kretsen att hota.

Oja, jag minns det samtalet och det bekräftade att han kanske skulle börja tänka först och göra sen.
Chrippa kanske har lärt sig ifrån jocke?
Jocke har ju hotat med att söka upp användare i deras hem, med kamera, för att filma.
Chrippa kanske tänker ta efter Jockes ide, vem vet? du hade ju inga problem med att Jocke skulle söka upp folk med ett kamerateam så
Citera
2024-09-26, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du fick svar på ditt inlägg - var det surt att det inte blev som du ville.

Vem är det jag skuldbelägger som du tycker jag "tänka efter" om?

Lägg ner nu. Du skulle kolla på videon och se att det var flera anmälningar. Inget mer.

Skulle Kräftan köra ihjäl någon skulle du peka på Jocke eller Rask och säga att det var deras fel. Ge dig.

Visa din trevliga sida istället , sen kan du höra av dig.
Citera
2024-09-26, 13:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Lägg ner nu. Du skulle kolla på videon och se att det var flera anmälningar. Inget mer.

Skulle Kräftan köra ihjäl någon skulle du peka på Jocke eller Rask och säga att det var deras fel. Ge dig.

Visa din trevliga sida istället , sen kan du höra av dig.
Det var du som började babbla om ansvar för lägenheten när han var utomlands.
Jocke var i Sverige och betraktade uppenbarligen lägenheten som sin.

Jag skulle kolla på videon och se om Toapapper ljög om att det var bortklippt eller inte - uppenbarligen ljög toasvabbet.

Och det var ju bra att lyssna så man från Hyresvärden direkt fick veta hur det gått till och vem som ljugit och vem som bar ansvar.

Det var ingen vräkning - det var Jockes verk hela vägen.
Citera
2024-09-26, 13:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det var du som började babbla om ansvar för lägenheten när han var utomlands.
Jocke var i Sverige och betraktade uppenbarligen lägenheten som sin.

Jag skulle kolla på videon och se om Toapapper ljög om att det var bortklippt eller inte - uppenbarligen ljög toasvabbet.

Och det var ju bra att lyssna så man från Hyresvärden direkt fick veta hur det gått till och vem som ljugit och vem som bar ansvar.

Det var ingen vräkning - det var Jockes verk hela vägen.

Vem har påstått att han blev vräkt mer än Chrippa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in