2023-11-20, 12:46
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fackmannen
Du skrev fel således, tack då vet jag.
Jag valde samma ord som den jag besvarade använde.

Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Hur kommer det sig då att könsdysfori har relativt sett exploderat de senaste 10 åren? När jag var barn och tonåring var det ett fullständigt okänt begrepp.
Stallhagen talar om företeelsen - inte begreppet - men använder orden "okänt begrepp" när han han pratar om att han inte kände till det förrän långt senare.

Det är ju inte att folk säger/använder ordet "könsdysfori" som "exploderat"
Citera
2024-02-06, 20:48
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 24KMagic
Kör Lee/Björn svartsnickeri eller vad lever hen på?

Bara minus i aktiebolaget.

Christiernsson & co AB
https://www.allabolag.se/5566662416/christiernsson-co-ab

Måste ju vara ganska få som vill ha en cirkusakt komma för att finsnickra panelen i finrummet, även om Stockholm nog har en hyfsat stor och köpstark målgrupp sett till övriga landet. Jag antar att han valt en helt annan inriktning.

Såg honom i Renee i brygga ikväll när fjärrkontrollen kommit bort bland soffkuddarna. Verkligen tragisk sjukdom och jag tycker synd om honom även om det givetvis finns betydligt värre människoöden än relativt harmlösa vanföreställningar.
Citera
2024-03-13, 12:20
Medlem
Uppdatering. Lee Christiernsson påbörjar nu sin könsdysfori.
https://www.msn.com/sv-se/noje/kandisnyheter/lee-christiernsson-p%C3%A5b%C3%B6rjar-sin-k%C3%B6nsdysfori/ar-BB1jLlvR?ocid=msedgntp&pc=U531&cvid=e2b895531e8944 46b57cd97db2df3887&ei=21
Citera
2024-09-26, 07:29
Medlem
Lee Christiernsson, 49 år visar upp nya flickvännen.
Trebarnsmamman och ex-modellen Petra Lindvall, 51 år gammal.
(bilder i länk)
https://nyheter24.se/noje/kandisar/1347369-lee-christiernsson-visar-sin-nya-flickvan-petra-lindvall-51
Senast redigerad av lejonetskula 2024-09-26 kl. 07:32.
Citera
2024-09-26, 08:12
Avslutad
Man får väl ändå klassa Lee som en transgender-milf
Citera
2024-09-26, 08:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Man får väl ändå klassa Lee som en transgender-milf
Till 100% 💯💯
Citera
2024-09-26, 11:05
Medlem
Hor-Ullas avatar
Jag har inte riktigt förstått grejen med män som opererar om sig till kvinnor och sedan ändå vill knulla med en kvinna? Är dom i grund och botten lesbisk då?

Snickare Lee sökte en cis kvinna stod det i kontaktannonsen. När man googlar på vad en cis person är får man upp följande:

Citat:
En person som identifierar sig som det kön den tilldelades vid födseln. Alltså det juridiska kön som personen fick då (tjej eller kille). En cisperson har ett könsuttryck som överensstämmer med samhällets normer för detta kön. Cisperson är motsatsen till transperson.

Jag har läst om det där säkert 5 gånger och är det en riktigt slutsats jag kommit fram till att en cis kvinna är en person som föds som en kvinna? Och en cis man är en man som föds som en man?

Varför ens använda cis?

EDIT Med tanke på att Lee gillar kvinnor så är hon inte så inne på att bli påsatt? Någon som kan fylla på med sina tankar och funderingar?
Citera
2024-09-26, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Jag har inte riktigt förstått grejen med män som opererar om sig till kvinnor och sedan ändå vill knulla med en kvinna? Är dom i grund och botten lesbisk då?

Snickare Lee sökte en cis kvinna stod det i kontaktannonsen. När man googlar på vad en cis person är får man upp följande:

Jag har läst om det där säkert 5 gånger och är det en riktigt slutsats jag kommit fram till att en cis kvinna är en person som föds som en kvinna? Och en cis man är en man som föds som en man?

Varför ens använda cis?

EDIT Med tanke på att Lee gillar kvinnor så är hon inte så inne på att bli påsatt? Någon som kan fylla på med sina tankar och funderingar?

Snickar Lee vill vara PK, bara löjligt, trodde Petra först var också en transperson.

"En cisperson har ett könsuttryck som överensstämmer med samhällets normer för detta kön."
Citera
2024-09-26, 12:51
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lejonetskula
Snickar Lee vill vara PK, bara löjligt, trodde Petra först var också en transperson.

"En cisperson har ett könsuttryck som överensstämmer med samhällets normer för detta kön."

En cisperson är alltså en helt vanlig människa som föds som antingen pojke eller flicka? Varför i hela friden krånglar man till det med cis?
Citera
2024-09-26, 21:45
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lejonetskula
Lee Christiernsson, 49 år visar upp nya flickvännen.
Trebarnsmamman och ex-modellen Petra Lindvall, 51 år gammal.
(bilder i länk)
https://nyheter24.se/noje/kandisar/1347369-lee-christiernsson-visar-sin-nya-flickvan-petra-lindvall-51

Hon har jobbat som modell, det har man lite svårt att se. Tycker inte hon såg bra ut överhuvudtaget, men verkade dock glad och trevlig.
Citera
2024-09-27, 12:39
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla

Varför ens använda cis?

Men Björn har väl ballen kvar?
Citera
2024-09-27, 12:40
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 24KMagic
Kör Lee/Björn svartsnickeri eller vad lever hen på?

Bara minus i aktiebolaget.

Christiernsson & co AB
https://www.allabolag.se/5566662416/christiernsson-co-ab

Tja, vad försörjer sig dårhushjon på nuförtiden 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här