Citat:
Ursprungligen postat av
PR400
Dvs endast ditt påstående, tack för kaffet!
Här på fb om man har varit med ett tag så kan man läsa lite mellan raderna och göra sin egen uppfattning om en uppgiftslämnare.
Du har inga påtagliga bevis på vem som har haft access till huset och övervakningen men du vill genom inte riktigt genomtänkt påståd gärning utpeka en person pga att denne har kunskap i fotografering.
Kul, jag kan övervakningssystem därför är jag en stjärna i fotografering.
Ska genast söka jobb hoss något modehus, tack för din uppmaning säkert bättre lön.
Du bör läsa på lite om var man får övervaka med kamra eller inte utan att ansöka tillstånd från länsstyrelsen. Tips det har blivit ändringar på det.
Så du framhärdar att pappan har satt upp kamerorna och därtill ansvarig för dem och därför kan ingen annan från tex hemhjälpen stänga av dem?
Tror nog inte på den vinklingen, försök igen.
Hur lång tid kan en kamera vara up to date så att säga?
När är en kamera så pass gammal att den är värdelös?
För familjen har bott i huset i väldigt många år.
Och jag tror inte att någon annan får för sig att sätta upp en massa kameror i någon annans hus.
Det är assistenter som under eget namn skrev om kameraövervakning.
Och det visade sig ju stämma då det kommit fram filmer.
Det är pappa och ev mamma som haft tillgång till att styra kameror.
Lämpligt nog laggade eller stängdes av minst en kamera just när Essie påstås försvinna.
Och än mer lämpligt kom PÖ på att han hade en annan kamera som filmat. Det är väl den filmen som påstås vara inlämnad till polisen.
Så att PÖ filmat får vi väl säga är bevisat?
Och att han har tillgång till filmerna är väl oxå bevisat om han lämnat in film till polisen.
Det är inte hemhjälp, det är personlig assistans då den 24 åriga dottern har diagnoser och är dokumenterat väldigt våldsam.
Utslängd från boende då personalen inte kunde skydda sig själva eller andra boende från att bli skadade... just saying.
Noterbart är att GW säger "försvann". Samma säger journalister och jag tror till och med polisen sagt så.
Inte stulen. Inte bortsprungen.