Citat:
Ursprungligen postat av
VilaVila
Jag riktar mig till Kräftan eftersom det är ett återkommande inslag att han fortsätter elda på. Då har man inte lärt sig från första gången och man gör inget för att rätta till situationen, utan man tar aktiva beslut att göra det värre.
Det kan inte du bli arg över eller ta personligt.
Kan du ge konkreta exempel samt bevis som visar på att det hon sagt är lögn?
Du ansåg väl för inte så längesedan att Jullan inte är trovärdig, varför ömka för henne helt plötsligt?
Jag har svårt att tro att du plötsligt skulle ha en trovärdig källa som ger dig sanningsenlig information efter så lång tid. Den senaste du påstod var en trovärdig källa var väl Kräftan själv i samband med sitt uttalande om fotot som L publicerade, det landande inte så bra.
Jag kan ha fel, och jag kan i så fall be om ursäkt för att jag inte var trevlig gällande det.om.du upplevde det så.
Jag är inte intresserad av hur saker landar - jag intresserad av att lyfta upp hyr mycket det ljugs, fantiseras och provoceras från dig och övriga som inte gillar Chrippa och Linnea.
Nej, Chrippa är i allmänhet tyst eller nämner något kort i förbigående. Inte ens på direkta frågor bruka han göra utläggningar utan korta svar.
Så det där med elda på får du lasta dina övriga kelgrisar med - och där är väl Rask och Angelica riktiga stjärnor.
Mina källor har jag inget som helst intresse av att diskutera faktiskt. Det finns ingen poäng med att outa källor till hyenorna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Urtavlan
Kan bara tänka mig hur de inläggen skulle låta från dig, så förstår henne.
Bra - då håller du med om att diskussionen passar bättre här - eftersom den är relevant att ta då hon är en av de som pumpar ut falsk information.