Citat:
Ursprungligen postat av
AIP
Jäklas bara med dig. Jag tror inte heller att det riggades något. Mak var en habil allsvensk lirare när det begav sig. Ibland får man bara hjärnsläpp.
Men jag har för dålig koll på Mak och hans taktiska upplägg. Jag tror att ni främst kommer leta utomlands efter en ersättare till Paco. Man kommer nog inte stressa att anställa någon heller. Det är inte som att ni har något mer att spela för så att ni behöver någon på plats nu.
Nej fan, jag tog inte illa upp.

Ville ändå bara passa på att klargöra hur jag ser på honom. Habil är väl ett bra ord. Han hade bl.a en härlig spänst från sin tid inom stavhoppningen (eller var det höjdhopp?) Men han hade en väldigt annorlunda teknik som funkade bra ibland då det var svårt för motståndarna att läsa vad han skulle göra. Men tyvärr visste inte heller hans egna ben alltid vad hjärnan ville göra.
Jag har inte heller någon koll förutom att det är sagt att damlag, herrlag och juniorlag ska ha samma profil. Sedan har jag aldrig sett en match med vårat damlag så jag har ingen koll egentligen.
Något som är spännande gällande MAK är dock att han faktiskt var snubblande nära att ta upp fucking Norrby i allsvenskan en säsong under sin tid där. Slutade 4:a på samma poäng som 3:an heif som vann kvalet 2021. Och damlaget har ju gjort bättre resultat sedan han tog över, både i allsvenskan och i Europa.
Citat:
Ursprungligen postat av
AIP
Var har MrSkargard försvunnit förresten? Jag gillade ändå hans burdusa och buffliga sätt.
Saknar också honom. Hoppas allt är bra där.