2024-09-25, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Levada Center är sen 2016 klassad som utländsk agent av ryska justitiedepartementet. Så det är ingen Kremlvänlig NGO.

Du är åtminstone bättre än din kollega på Google.

Därför återfinns de i Bryssel idag som jag skrev men det tar ej bort problematiken med negativa konsekvenser då det är en tel undersökning i Ryssland.
Citera
2024-09-25, 16:10
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Mm, vad skulle han göra? Starta krig?

Tja, Nikolai Patrushev vill köra ut USA från Europa och se till att Ryssland övertar USAs roll i Europa. Hans övertygelse är också att anglosaxarna måste krossas i grunden. Hade Patrushev varit president så skulle WWIII varit ett faktum för länge sen.
Citera
2024-09-25, 16:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pibesill
Din googlefu är hyfsat svag och för att hjälpa dig så bifogar jag en länk så nu är det upp till din läsförståelse och matematik att ta till dig infon.

Skynex har funnits i ett år i Ukraina.

https://www.rheinmetall.com/en/media/stories/2023/rheinmetall-a-powerful-partner-at-ukraine-side

Gör mig nu en tjänst och visa EXAKT vart i texten någon information kommer utöver det jag skrivit? För jag kan inte hitta det när jag skummade igenom texten.
Citera
2024-09-25, 16:13
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Tja, Nikolai Patrushev vill köra ut USA från Europa och se till att Ryssland övertar USAs roll i Europa. Hans övertygelse är också att anglosaxarna måste krossas i grunden. Hade Patrushev varit president så skulle WWIII varit ett faktum för länge sen.

Köra ut USA? Hallå verkligheten anropar.

Men som sagt, ironin i att såna som du skulle stryka med i ett ryskt kärnvapenanfall gör det klart värt det.
Citera
2024-09-25, 16:15
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Du är åtminstone bättre än din kollega på Google.

Därför återfinns de i Bryssel idag som jag skrev men det tar ej bort problematiken med negativa konsekvenser då det är en tel undersökning i Ryssland.

Med andra ord skulle du aldrig godta några undersökningar som inte ger det svar du önskar. Dock är det som jag skrivit tidigare. Inte ens västliberala oppositionspolitiker i Ryssland hävdar att motståndet mot Putin är stort. Så sluta fantisera om det.
Senast redigerad av Iradeorum 2024-09-25 kl. 16:20.
Citera
2024-09-25, 16:19
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Köra ut USA? Hallå verkligheten anropar.

Men som sagt, ironin i att såna som du skulle stryka med i ett ryskt kärnvapenanfall gör det klart värt det.

Du frågade och fick ett svar. Förresten vet väl inte du var jag befinner mig. Men jag kan väl avslöja att jag inte fruktar ett kärnvapenkrig.
Citera
2024-09-25, 16:20
Medlem
leachs avatar
Med dagens takt på ryssens framfart kommer det ta 90 år innan man når polska gränsen.
https://x.com/secretsqrl123/status/1838944945505284414/photo/1
Citera
2024-09-25, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
Gör mig nu en tjänst och visa EXAKT vart i texten någon information kommer utöver det jag skrivit? För jag kan inte hitta det när jag skummade igenom texten.

Att den är mobil och att den första omgången leverades förra året och fler lev under24-25.

Om du vill ha hjälp att korsa gatan så bara hör av dig.
Citera
2024-09-25, 16:30
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Oj, och allt det där har du läst och hört från svensk fulmedia. Jag vill egentligen inte köra kålsuperi men väst fängslar också oppositionella eller förföljer dem på andra sätt. I Ryssland riskerar man t.ex inte 3 års fängelse om man kritiserar covidvacciner som i Frankrike. Vilket som är det ett faktum att stödet för Putin är oerhört högt, typ 80%. Vilket jag visade tidigare med länk till tyska Statista.
Jag mi ns de som la blo mor på Navalnys grav, de blev arresterade. Det får man göra i en demokrati men i te i Ryssland.
Citera
2024-09-25, 16:30
Avstängd
Citat:
Att den är mobil och att den första omgången leverades förra året och fler lev under24-25.

Om du vill ha hjälp att korsa gatan så bara hör av dig.

Nu vart det nog för mycket för dig här, jag såg videon, den stod på ett stativ, inga hjul någonstans. Så de ska rulla upp skiten på ett flak när en Kinzhal är på ingång, och flytta systemet då eller?

Och vad är det du dillar om leveranstider, visa mig vart i min text jag har skrivit någonting om det?

Hur många sådana system har Ukraina just idag, och hur mycket kostar ett av dem, please tell me. Du verkar ju ha stenkoll på detta.
Citera
2024-09-25, 16:34
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Du frågade och fick ett svar. Förresten vet väl inte du var jag befinner mig. Men jag kan väl avslöja att jag inte fruktar ett kärnvapenkrig.
Är det inte meningen att ni ska snacka upp kärnvapenhotet? Du får nog kolla upp igen hur det här fritänkandet ska gå till, du följer det inte.
Citera
2024-09-25, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
Nu vart det nog för mycket för dig här, jag såg videon, den stod på ett stativ, inga hjul någonstans. Så de ska rulla upp skiten på ett flak när en Kinzhal är på ingång, och flytta systemet då eller?

Och vad är det du dillar om leveranstider, visa mig vart i min text jag har skrivit någonting om det?

Hur många sådana system har Ukraina just idag, och hur mycket kostar ett av dem, please tell me. Du verkar ju ha stenkoll på detta.

Antal system är för närvarande 3 och det 4 lev innan årskiftet.
Rekommenderar dig att öva på din googlefu och då borde du kunna få fram ca 100 bilder på en rörlig del

Lova nu att höra av dig om du skall korsa gatan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in