2024-09-25, 13:27
Medlem
Blaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NMjaaaR
Skillnaden är att vi inte sökt någon som helst hittepå hjälp i deras sandparadis. Dom däremot har plockat bidrag på bidrag på bidrag år efter år efter år och spottar ändå på oss som tyvärr är tvingade till att hjälpa smutsen.

Så är det. Men beteendet är mänskligt och det hittar du inom alla raser.
Citera
2024-09-25, 13:31
Medlem
Deras egna trasiga kultur gör att de känner sig underlägsna, inte svårare än så. I Mellanöstern är det mer accepterar med korruption och våld eller hot om våld för att få sin vilja igenom. Svenskens passivitet (som oftast bara handlar om att avvakta) tolkas som mesighet. Till viss del får man ge dem rätt. De har stångat sig in i landet, utnyttjat vår gästfrihet och vänt vår konsensuskultur emot oss själva.
Citera
2024-09-25, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psykpatient33
Bra tråd.

Jag förstår ibland vad de säger utan att kunna språket.

Men är den arabiska rövarkulturen något att ha? Jag föredrar självklart lättklädda fria kvinnor över muslimer, varje dag. Antal grova brott har exploderat sedan araberna kommit hit. Våra grannländer skärper gränskontrollerna mot Sverige för första gången sedan Karl XII invaderade dem, för att slippa kaosbabbarna. Misären breder ut sig. Den misären kommer ju direkt från den kultur som dessa babbar skrattar nedlåtande om svenskar från.

Om man inte tycker om Sverige kan man ju alltid lämna landet. Att ändå stanna trots att man ogillar landet innebär bara att de är beroende av sverige, välfärden, skyddsnät, rikedom. Inget av det hade kunnat skapas av macho-araberna själva. Får de faktiskt igenom sin vilja så blir det lika mycket misär som i hemlandet. Konservativa macho-araber som är beroende av det snälla mjuka fria och tillåtande liberala... haha

De onda horungarna som klär sig lätt och låter kvinnor göra som de vill, de förbannade asen har av ren välvilja och missledd empati släppt in araberna i landet och gett dem hem och pengar till mat, starta-eget-bidrag, tittat mellan fingrarna på enkla brott som de begått... Ja vilka jävla as. Fy fan för svennehoran

Beter man sig som ett äckligt jävla parasitiskt babbesvin är det inte så konstigt att man blir hatad. Men det kanske är lite tanken också? Rättrogna muslimer ska ju inte beblanda sig med kafir infidels. Deras skitsnack är väl en del i den isolerande kulturen. Det är alltid vi-mot-dem inbakat i rövarkulturer.

Det är samma med zigenare också. Samma skitsnack.
Alltså vad fan är detta för skitsnack? Och hur är det ens on topic?

Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Mycket intresserad av hur du kan veta vad ex. araber och zigenare säger när du inte kan deras språk - är det något trix du kan lära ut? Hur bär du dig åt...?
Det är faktiskt omöjligt att veta om man inte kan språket. Det låter bara som ingenting alls.
Citat:
TS talar, skriver och förstår arabiska helt och har även lärt sig kinesiska på ett och ett halvt år - du må vara något helt speciellt...
Kan många olika språk på c2 nivå. Språk har alltid kommit väldigt, väldigt enkelt för mig. Likaså matte.
Citat:
Kan inte lilla babbesvinet tänka själv? Nehej, okej...

Ibland är det helt jävla uppenbart trots att man inte kan språket.

Man kan ha med sig en vän som kan språket.

Man kan sitta på tågstationen och spela in vad zigenarna skriker till varandra, och maskinöversätta när man kommer hem. De är inte alls diskreta och de fattar inte att datorer finns, verkar det som.
Inte någonstans nämnde du varken kompisar eller appar som kan översätta ljud till text.

Och nej det är inte uppenbart VAD dem säger. Står och skriker så kan man förstå att personen är arg men du vet inte vad han säger. Arabiska är ett helt annat språk.

Du bara ljuger ju och AutDisceAutDiscede ser rakt igenom dig. Det är därför du blir sur och anklagar honom för att vara ett babbesvin.
Citat:
Din äckliga, lilla lögnare - ingenstans i det inlägget jag svarade på nämnde du något om någon "kompis som kan språket", eller "språkapp" - du är en lögnaktig sopa. Detta skrev du dock;

Du kan INTE veta vad de säger utan att kunna språket - du kan gissa vad de säger och möjligen vara i närheten, men aldrig "veta"...
Han kan inte vara i närheten alls. Skriker personen så kan han förstå att han är arg, säger han enstaka ord som kelb eller liknande kan man förstå att han sa hund. Men en arab som pratar arabiska kan man inte ens gissa i närheten av vad den säger.

Vad får dig att tro det?
Citat:
Syftet med tråden är att öka hatet mellan etniska grupper i Sverige. Inte att faktiskt fråga eller diskutera någonting.
Nej inte alls.
Citera
2024-09-25, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tillfkonto12
Deras egna trasiga kultur gör att de känner sig underlägsna, inte svårare än så. I Mellanöstern är det mer accepterar med korruption och våld eller hot om våld för att få sin vilja igenom. Svenskens passivitet (som oftast bara handlar om att avvakta) tolkas som mesighet. Till viss del får man ge dem rätt. De har stångat sig in i landet, utnyttjat vår gästfrihet och vänt vår konsensuskultur emot oss själva.
Haha vilka dumheter. Sluta projicera.
Citera
2024-09-25, 13:45
Medlem
Sasha08s avatar
Mindrevärdeskomplex såklart
Citera
2024-09-25, 13:50
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskamanarcucks
Jag är en vit, etniskt svensk man. Ursvensk. Kan däremot flytande arabiska, både höra, läsa och tala. Detta öppnade upp en hel ny värld för mig. Jag förstår allt som araber säger till varandra och ni kan inte ana om hur mycket dem snackar skit om oss. Dem pratar öppet när jag är där för dem tror ju såklart att jag inte vet ett skit av vad dem pratar om.

Jag ska inte ljuga, det är ganska roligt det dem säger och dem prickar rätt.

En gång satt jag i pizzerian och käka. In kommer två personer, man och kvinna. Båda i 40/50 års åldern.

Pizzeriabagaren står bakom bänken varpå de två står precis framför och läser på skärmen ovanför på menyn. Snubben säger att han vill ha en kebabpizza med pommes på och stark sås på, hans fru säger sedan ”två styckna Margareta pizzor”

Pizzeria bagaren tittar lite konstigt och säger ”en kebabpizza med pommes och stark sås och två Margareta pizzor?” Varpå kvinnan säger ”nej bara två Margareta pizzor” pizzabagaren tittar på mannen och säger ”du vill inte ha kebabpizzan?” Varpå han tittar tillbaks lite osäkert och säger ”nä”.

Pizzeriabagaren tittar på sin kollega som står där man gör pizzorna och säger vad han ska börja laga och efter säger han att mannen är patetiskt och att kvinnan är värdelös och avskum. Han säger, äcklad som bara den, att denna undermänniska blir tillsagd av hans fru vad han ska göra och att frugan borde bli skjuten på plats.

På allvar han säger detta, medan de stå framför helt omedvetna om vad som sker. Kan man inte arabiska låter det bara som att han pratar helt normalt.

Men han fortsätter och säger att han hellre på allvar skulle flå sig själv levande än att leva så.

När jag går på gatan kan jag höra kommentarer som ”titta vilken hora” när en lättklädd kvinna går förbi.

Kommer ihåg en gång att jag var i ett apotek för några år sedan. In kommer en man, kvinna och deras son. Bakom bänken står en väldigt, väldigt ung kvinna som jag tror var praktikant där (ingen aning men ny som fan var hon). Jag nära så jag ser och det var sjukt kul.

Den unga muslimska araben med slöjan står där när de kommer fram. Hon tittar på pappan och frågar ”vad kan jag hjälpa er med?” Varpå det är mamman som börjar prata om medicin de ska ha utskrivet, kvinnan ställer några frågor och per automatik tittar hon alltid på mannen när hon ställer frågorna men mitt i så slutar hon, tittar tillbaka på hennes kollega (som också var otroligt ung, muslimsk arab med slöja) och säger samtidigt som hon småskrattar ”hans fru bestämmer över honom. Äckliga jävel. Äckliga familj. Sjuka land.” Varpå kollegan börjar skratta. Hon vänder sig tillbaka och beter sig som om inget har hänt och fortsätter ställa några frågor. Återigen är familjen helt omedvetna om vad som skett samtidigt som hon står och flinar och håller sig för skratt.

Ska erkänna det tog mycket för mig att inte ens flina, göra en liten grimasch. För att de inte ska veta att man vet vad de säger.

Familjen går därifrån varpå kollegan kommer fram till henne varpå de börjar prata igen ”han är ingen man. hon är ingen kvinna. det är något allvarligt fel på dem. stackars barn. kvinnan borde få stryk” osv osv. Dem gråter av skratt. Jag antar att det handlar om tragikomik. Det är så tragiskt att dem skrattar åt det.

Minns en annan gång där man satt i ett köpcentrum varpå två unga lättklädda kvinnor kommer förbi och 5 araber i grupp ser och säger ”dem är till för att användas och sen slängas” ”ingen respekt för deras pappa, usch”

En annan gång i affären så är man i affären. Två personer, en man och en kvinna, går med en sådan vagn. Mannen tar en grej och lägger i varpå kvinnan tar ut den och säger till honom att lägga tillbaks det. Strax därpå står två äldre muslimska araber i slöja och ser detta och de säger ”såg du det? hon la tillbaka det han la in, fy fan alltså” ”usch äckliga hora” ”hon har ingen respekt för honom” ”han har ingen respekt för sig själv som accepterar detta” ”hon förtjänar stryk” ”hur vågar hon” ”tack gode gud för att jag är muslim” ”usch för fan alltså hur fan kan något sådant här ske?”

Dem blev väldigt upprörda.

Och jag håller förövrigt med dem allihop men det är fortfarande kul.

Jag gav några exempel för att visa att detta inte var någon engångshändelse. Har hänt så många gånger, vill ni kan jag fortsätta ge exempel.

Men varför snackas det så mycket skit om svenskar i Sverige av invandrare som talar på annat språk?

Araber som jämt ska snacka skit om svenskar, i Sverige?

Har ni märkt av liknande?

Dessa har en sådan bra syn på livet att dem inte tål att se hur svenskar lever idag.

De är så aggressiv också. Många gånger man hör ”jag kommer döda honom” ”han kommer ångra det där” ”finns inte en chans att jag släpper det där” ”äckliga horunge” ”skäms han/hon inte?” ”Jag slakta dig” osv osv osv.

På daglig basis.

Varför?

Kan detta ens lagföras eller på något sätt påverkas?

Pizza-historian behöver man ju inte vara Arab för att tycka är underlig.

Hade du vart lite fyndig och gillat komik som är lite pinsam hade du översatt för familjen vad dom bakom disken på apoteket sa
Citera
2024-09-25, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Du ska bara höra vad mycket skit svenskar pratar om araber.

Inte offentligt och inte i det sociala rummet. På fb, ja, och kanske hemma bland vänner etc. Men aldrig att svenskar är så otrevliga som araber är i det offentliga rummet. Inte bara verbalt utan även på gatan, i trafiken. Inte en chans de lämnar företräde, tackar för de blivit framsläppta, öppnar dörren för äldre etc. Finns inte på deras karta. De ska alltid visa vem som bestämmer.
I ett normalt samhälle hade de anpassat sig till kulturen de flyttat till. Men de är så väldigt många och behöver egentligen inte anpassa sig till Sverige och svenskar utan bara förhålla sig till sin egen medärvda kultur och brist på uppfostran.
Bara för att "stämma i bäcken" då det snart kliver in någon i tråden "men jg känner minnsan en trevlig arab". Klart du gör, min troligen inte så många.
Citera
2024-09-25, 14:01
Citat:
Låt mig gissa: du är själv en hunsad jävel.

Eller styr och ställer du i ditt eget hem?

Jag styr med fast hand, behöver bara förklara en gång. Antar att du går i koppel.
Citera
2024-09-25, 14:02
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
De flesta drar absolut rasistiska skämt och snackar skit om invandrare. Med rätta. Det är så många beter sig bakom stängda dörrar.

NEJ. Vilka pratar du om egentligen?!! Definitivt inte högutbildade eller medelklass iaf.
Citera
2024-09-25, 14:03
Medlem
Citat:
Pizzeriabagaren tittar på sin kollega som står där man gör pizzorna och säger vad han ska börja laga och efter säger han att mannen är patetiskt och att kvinnan är värdelös och avskum. Han säger, äcklad som bara den, att denna undermänniska blir tillsagd av hans fru vad han ska göra och att frugan borde bli skjuten på plats.

Inget ovanligt. Själv går jag aldrig till pizzerior längre.

Citat:
Familjen går därifrån varpå kollegan kommer fram till henne varpå de börjar prata igen ”han är ingen man. hon är ingen kvinna. det är något allvarligt fel på dem. stackars barn. kvinnan borde få stryk” osv osv. Dem gråter av skratt. Jag antar att det handlar om tragikomik. Det är så tragiskt att dem skrattar åt det.

Antingen hittar du på eller så har dessa kvinnor fått extremt mycket stryk. Först av sina pappor och nu av sina män. Klart dom blir avundsjuka på fria kvinnor.

Har besökt många muslimska länder och väldigt ofta ser man kvinnor som tar initiativ. Men det är också allmänt känt att vi har importerat sumpen som den muslimska världen själv inte vill ha.
Citera
2024-09-25, 14:07
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazeCrace
Svenssons snackar skit som fan och är lömska opålitliga elaka backstabbers som saknar förfining

Avundsjuka är otroligt vanligt och för minsta småsak.
Dom börjar hata andra otroligt lätt , är förskräckligt långsinta, trångsynta och går hur långt som helst för att förstöra livet för sina hatobjekt
allra mest älskar dom när dom riktigt lyckas få någon att vrida sej på spettet länge.

Deras sätt mot alla icke svenssons är lika vidrigt som dom där arabernas
Och dom beh inte varandra mkt bättre

Svenssons har ett annat sätt att vara vidriga ute i det offentliga
Det handlar om att tro sej vara subtil med ord och kroppsspråk och tro att man är så jävla bra på att dölja vad man visar och att den man kastar skit på är för dum för att se det

Hemma pratar dom skit med fula ord och ohämmat

Araber favoriserar jag inte, dom använder sin religion som en business för att öka sin egen makt och rikedom , religionen skiter dom i.

Dom håller på med sitt jihad, men det är bara för self gain inget annat.
Du verkar ganska hatisk själv. Vilken hatisk folkgrupp tillhör du då?

Har du hört talats om det svenska ordspråket "att kasta sten i glashus"?

Angående det fetstilta så låter det som mindervärdeskomplex från din sida.
Det är inte svenskarnas fel att du inte behärskar vårt sätt att kommunicera och att du därmed känner dig utanför missförstår och tar åt dig av inbillade kränkningar.
Senast redigerad av Bone Collector 2024-09-25 kl. 14:10.
Citera
2024-09-25, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tillfkonto12
Trasiga ? De gifter fortfarande,födda barnen ,kvinnor är kvinnor,män är män mm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in