2024-09-25, 02:01
Bannlyst
Jag är en vit, etniskt svensk man. Ursvensk. Kan däremot flytande arabiska, både höra, läsa och tala. Detta öppnade upp en hel ny värld för mig. Jag förstår allt som araber säger till varandra och ni kan inte ana om hur mycket dem snackar skit om oss. Dem pratar öppet när jag är där för dem tror ju såklart att jag inte vet ett skit av vad dem pratar om.

Jag ska inte ljuga, det är ganska roligt det dem säger och dem prickar rätt.

En gång satt jag i pizzerian och käka. In kommer två personer, man och kvinna. Båda i 40/50 års åldern.

Pizzeriabagaren står bakom bänken varpå de två står precis framför och läser på skärmen ovanför på menyn. Snubben säger att han vill ha en kebabpizza med pommes på och stark sås på, hans fru säger sedan ”två styckna Margareta pizzor”

Pizzeria bagaren tittar lite konstigt och säger ”en kebabpizza med pommes och stark sås och två Margareta pizzor?” Varpå kvinnan säger ”nej bara två Margareta pizzor” pizzabagaren tittar på mannen och säger ”du vill inte ha kebabpizzan?” Varpå han tittar tillbaks lite osäkert och säger ”nä”.

Pizzeriabagaren tittar på sin kollega som står där man gör pizzorna och säger vad han ska börja laga och efter säger han att mannen är patetiskt och att kvinnan är värdelös och avskum. Han säger, äcklad som bara den, att denna undermänniska blir tillsagd av hans fru vad han ska göra och att frugan borde bli skjuten på plats.

På allvar han säger detta, medan de stå framför helt omedvetna om vad som sker. Kan man inte arabiska låter det bara som att han pratar helt normalt.

Men han fortsätter och säger att han hellre på allvar skulle flå sig själv levande än att leva så.

När jag går på gatan kan jag höra kommentarer som ”titta vilken hora” när en lättklädd kvinna går förbi.

Kommer ihåg en gång att jag var i ett apotek för några år sedan. In kommer en man, kvinna och deras son. Bakom bänken står en väldigt, väldigt ung kvinna som jag tror var praktikant där (ingen aning men ny som fan var hon). Jag nära så jag ser och det var sjukt kul.

Den unga muslimska araben med slöjan står där när de kommer fram. Hon tittar på pappan och frågar ”vad kan jag hjälpa er med?” Varpå det är mamman som börjar prata om medicin de ska ha utskrivet, kvinnan ställer några frågor och per automatik tittar hon alltid på mannen när hon ställer frågorna men mitt i så slutar hon, tittar tillbaka på hennes kollega (som också var otroligt ung, muslimsk arab med slöja) och säger samtidigt som hon småskrattar ”hans fru bestämmer över honom. Äckliga jävel. Äckliga familj. Sjuka land.” Varpå kollegan börjar skratta. Hon vänder sig tillbaka och beter sig som om inget har hänt och fortsätter ställa några frågor. Återigen är familjen helt omedvetna om vad som skett samtidigt som hon står och flinar och håller sig för skratt.

Ska erkänna det tog mycket för mig att inte ens flina, göra en liten grimasch. För att de inte ska veta att man vet vad de säger.

Familjen går därifrån varpå kollegan kommer fram till henne varpå de börjar prata igen ”han är ingen man. hon är ingen kvinna. det är något allvarligt fel på dem. stackars barn. kvinnan borde få stryk” osv osv. Dem gråter av skratt. Jag antar att det handlar om tragikomik. Det är så tragiskt att dem skrattar åt det.

Minns en annan gång där man satt i ett köpcentrum varpå två unga lättklädda kvinnor kommer förbi och 5 araber i grupp ser och säger ”dem är till för att användas och sen slängas” ”ingen respekt för deras pappa, usch”

En annan gång i affären så är man i affären. Två personer, en man och en kvinna, går med en sådan vagn. Mannen tar en grej och lägger i varpå kvinnan tar ut den och säger till honom att lägga tillbaks det. Strax därpå står två äldre muslimska araber i slöja och ser detta och de säger ”såg du det? hon la tillbaka det han la in, fy fan alltså” ”usch äckliga hora” ”hon har ingen respekt för honom” ”han har ingen respekt för sig själv som accepterar detta” ”hon förtjänar stryk” ”hur vågar hon” ”tack gode gud för att jag är muslim” ”usch för fan alltså hur fan kan något sådant här ske?”

Dem blev väldigt upprörda.

Och jag håller förövrigt med dem allihop men det är fortfarande kul.

Jag gav några exempel för att visa att detta inte var någon engångshändelse. Har hänt så många gånger, vill ni kan jag fortsätta ge exempel.

Men varför snackas det så mycket skit om svenskar i Sverige av invandrare som talar på annat språk?

Araber som jämt ska snacka skit om svenskar, i Sverige?

Har ni märkt av liknande?

Dessa har en sådan bra syn på livet att dem inte tål att se hur svenskar lever idag.

De är så aggressiv också. Många gånger man hör ”jag kommer döda honom” ”han kommer ångra det där” ”finns inte en chans att jag släpper det där” ”äckliga horunge” ”skäms han/hon inte?” ”Jag slakta dig” osv osv osv.

På daglig basis.

Varför?

Kan detta ens lagföras eller på något sätt påverkas?
Citera
2024-09-25, 05:23
Medlem
Liberationfronts avatar
Avundsjuka på den styrande rasen
Citera
2024-09-25, 06:11
Ärligt talat är muslimer och araber så patetiska runt om jorden så man kan ge dom det där. Tänk bara hur patetiska dom är att flytta till ett land där alla hatar dom liksom.

Låt dom prata sitt stackars rövarspråk.

Hur kom det sig att du kunde arabiska?
Citera
2024-09-25, 06:35
Medlem
Svenskar gör väl detsamma - snackar skit om Mena
Citera
2024-09-25, 06:39
Kan hålla med om att män som kryper för sina tjejer/damer är ryggradslösa hunsade hundar och är duktigt patetiska. Dock muslimer som har en sagobok som rättesnöre är minst lika skrattretande.
Citera
2024-09-25, 06:40
Medlem
Kapitalistkalles avatar
En bidragande orsak är så klart att vi själva pratar skit om Sverige och oss själva.

Vilket är märkligt eftersom vi ett så rikt innovativt och framgångsrikt land.

De har alltså tagit seden dit de kommer. Sen är det märkligt att kvinnorna verkar vilja bli kontrollerade av sina gubbar (med tanke på dina exempel) men det är väl kulturskillnader. Kvinnorna har lärt sig att de är undergivna. Men visst, är det vad de vill så.
Citera
2024-09-25, 06:55
Medlem
Alla icke svenskar i Sverige pratar ibland skit om svenskar inte bara araber. Det är för att ni är helt jävla dumknullade helt enkelt.
Citera
2024-09-25, 06:56
Medlem
Invällarna är extrema untermensch och de kan väl inte föra en konversation på en högre nivå. Försöker de så halkar de alltid in på islam och koranen.
Citera
2024-09-25, 07:30
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Varför? Därför att de är här för att erövra och ersätta befolkningen.
Citera
2024-09-25, 08:35
Svenskar är ett fint folk. Det väcker avund och hämndstankar i vissa araber.
Säger detta själv som är från mellanöstern.

Rädsla styr mycket i dessa länder. Så när man upptäcker att ett folk inte är rädd då menar jag svenskar. Då blir man avundsjuk och förstör för att skapa rädsla i det svenska folket.

Araber ser sig som macho och tror dom hsr en överkultur.

I grund och botten är det ett förakt man har mot Sverige och svenskar. Det är alltid så något värre börjar.
Citera
2024-09-25, 09:11
Medlem
Psykpatient33s avatar
Bra tråd.

Jag förstår ibland vad de säger utan att kunna språket.

Men är den arabiska rövarkulturen något att ha? Jag föredrar självklart lättklädda fria kvinnor över muslimer, varje dag. Antal grova brott har exploderat sedan araberna kommit hit. Våra grannländer skärper gränskontrollerna mot Sverige för första gången sedan Karl XII invaderade dem, för att slippa kaosbabbarna. Misären breder ut sig. Den misären kommer ju direkt från den kultur som dessa babbar skrattar nedlåtande om svenskar från.

Om man inte tycker om Sverige kan man ju alltid lämna landet. Att ändå stanna trots att man ogillar landet innebär bara att de är beroende av sverige, välfärden, skyddsnät, rikedom. Inget av det hade kunnat skapas av macho-araberna själva. Får de faktiskt igenom sin vilja så blir det lika mycket misär som i hemlandet. Konservativa macho-araber som är beroende av det snälla mjuka fria och tillåtande liberala... haha

De onda horungarna som klär sig lätt och låter kvinnor göra som de vill, de förbannade asen har av ren välvilja och missledd empati släppt in araberna i landet och gett dem hem och pengar till mat, starta-eget-bidrag, tittat mellan fingrarna på enkla brott som de begått... Ja vilka jävla as. Fy fan för svennehoran

Beter man sig som ett äckligt jävla parasitiskt babbesvin är det inte så konstigt att man blir hatad. Men det kanske är lite tanken också? Rättrogna muslimer ska ju inte beblanda sig med kafir infidels. Deras skitsnack är väl en del i den isolerande kulturen. Det är alltid vi-mot-dem inbakat i rövarkulturer.

Det är samma med zigenare också. Samma skitsnack.
Senast redigerad av Psykpatient33 2024-09-25 kl. 09:51.
Citera
2024-09-25, 09:15
Bannlyst
Vi har en halvsame och halvsvensk på jobbet som är en riktigt vidrig horunge. Snackar BARA skit och kränker och förtala andra. Skitsnackare finns överallt och i alla nivåer. Människor i allmänhet är horungar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in