2024-09-25, 10:35
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Sluta deflektera och förklara istället för mig varför ni ska få hyra flera hektar mark i centrala Malmö för nån tusenlapp. Sluta böla och gör rätt för er själva istället för att hålla era lokalpolitiker i fickan på skolgården. Det räcker nu.

Du inser inte att 95% av forumet anser att det är du som lipar va? Du kan bara inte ta in det?
Citera
2024-09-25, 11:37
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Det summerar hela Difs höstsäsong tycker jag.

Säger fortfarande att det är jämt skägg vem som kommer först av Aik och Dif.
Dif har den stora fördelen att ha +9 mot Aiks +0 i målskillnad, men å andra sidan så Aik ser lite starkare ut och Dif har tuffare schema.

Dif har tätare schema men på papperet enkla matcher förutom derbyt mot oss kvar. Blir otroligt jämnt i slutändan vilka som får Europaplatserna. Jag hade gett upp lite efter att vi kryssade mot Peking och hade Elfsborg nästa som jag var helt säker på vi skulle torska på förhand. Vinst mot Häcken imorgon och det ser ljust ut igen!
Citera
2024-09-25, 12:13
Medlem
over9ks avatar
Fan bra form på Sirius, nästa lika bra som AIK. Kan bli en tuff fight!
Sirius: Sju senaste = fem segrar en förlust en oavgjord.
AIK: Sju senaste = sex segrar en oavgjord.

(redigerad av mod)
Senast redigerad av zantera 2024-09-25 kl. 14:27.
Citera
2024-09-25, 12:17
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over9k
AIK: Sju senaste = sex segrar två oavgjorda.

Vi får glädja oss åt att vi inte har torskat på stundenternas på länge, Sedan 2009 har vi 7 vinster 2 oavgjorda och 0 förluster.
Citera
2024-09-25, 13:18
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Airsh menar att han skulle göra succé i allsvenskan om någon värvade honom. Och att han var chockad över att Blåvitt inte kontaktat honom. Såg han sig själv spela senast i Blåvitt? Vem fan skulle värva honom?

Så ni tar alltså in Poya som tränare?

Nästan Alm varning på honom!
Citera
2024-09-25, 13:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Jag förstår inte alls hur tankeprocessen ser ut i Göteborg. Först hämtar man in Askou, en ganska sunkiga tränare från Danmark utan några märkvärdiga meriter, och sen när det är uppenbart att Askou inte håller måttet följer man alltså upp med Billborn? Nog fan måste dom ha haft bättre alternativ än så?

Ja, man får känslan av att ledningen inte riktigt kan bestämma sig vilket håll de ska gå åt. Oerhört många kockar i den soppan som försöker få rätt på skutan. Den sportsliga ledningen står fortfarande och famlar trots ändringar. Man har inte heller gjort sig av med han där norska scouten som var i Norrköping tidigare. Oerhört misskött förening.
Citera
2024-09-25, 13:30
Medlem
bananjuices avatar
Ja svårt att välja match ikväll, å ena sidan kul att se lilldiffen få det på nöten av farmarklubben men det är nog roligare från studenternas..
Citera
2024-09-25, 13:34
Medlem
Citat:
AIK: Sju senaste = sex segrar två oavgjorda.
Nu vet jag ej hur man räknar i 08 land haha nej driver bara men gissar du skrev fel på Aik 7 senaste..6+2=8
Citera
2024-09-25, 14:10
Medlem
over9ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Nu vet jag ej hur man räknar i 08 land haha nej driver bara men gissar du skrev fel på Aik 7 senaste..6+2=8
Helvete en oavgjord ska det va!
Citera
2024-09-25, 14:11
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Bara deleta ditt konto för så här kan vi inte ha det med kvaliteten på detta forum...
Citera
2024-09-25, 14:12
Medlem
Skarparattarns avatar
Om det finns någon gud så vinner BP ikväll.
Citera
2024-09-25, 14:13
Medlem
Citat:
Haha vi gör alla misstag ibland
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto