2024-09-25, 07:20
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Två västkustsreflektioner.

Poya tar över Häcken. Känns kompatibel, har inga problem med att utveckla och lira unga förmågor. Vill spela en framåtlutande fotboll som passar Häcken.

Tycker att det pratas för lite om Billborns fiasko med Götet. Han har lyckats med att göra ett dåligt lag ännu sämre. Man rör sig mindre för att öppna upp ytor för varandra, presspelet är som bortblåst. Nu ska man inte byta tränare för sakens skull men med det spelarmaterialet man kan ställa ut är det inget annat än fiasko.
Jag förstår inte alls hur tankeprocessen ser ut i Göteborg. Först hämtar man in Askou, en ganska sunkiga tränare från Danmark utan några märkvärdiga meriter, och sen när det är uppenbart att Askou inte håller måttet följer man alltså upp med Billborn? Nog fan måste dom ha haft bättre alternativ än så?
Citera
2024-09-25, 08:03
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Jag förstår inte alls hur tankeprocessen ser ut i Göteborg. Först hämtar man in Askou, en ganska sunkiga tränare från Danmark utan några märkvärdiga meriter, och sen när det är uppenbart att Askou inte håller måttet följer man alltså upp med Billborn? Nog fan måste dom ha haft bättre alternativ än så?

Ändå kul att läsa på blåvitts svenskafans forum där önskar dom Billborn sparken och spekulerar i hur många som kommer gå på matcherna vid en ev nedflyttning någon gissar på mellan 0-4000…
Citera
2024-09-25, 08:41
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Härligt att se den nye ödmjuka Kukräven
Vissa är ödmjuka på andraplats medan andra höll brandy-nivå i bottenstriden 2023.
Citera
2024-09-25, 08:44
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
...och ni ser fortfarande inte bra ut även om resultaten gått er väg.
Det summerar hela Difs höstsäsong tycker jag.

Säger fortfarande att det är jämt skägg vem som kommer först av Aik och Dif.
Dif har den stora fördelen att ha +9 mot Aiks +0 i målskillnad, men å andra sidan så Aik ser lite starkare ut och Dif har tuffare schema.
Citera
2024-09-25, 08:55
Medlem
Mycket kriminalitet i fotbollen på sistonde

(FB) Allsvensk fotbollsspelare åtalad för grovt penningtvättsbrott
Citera
2024-09-25, 09:04
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Hade ni inte hängt i Superettan-tråden tills nu hade ni vetat att det enda jag är tjurig över är hur Kalifatets brutala kommundoping har förstört Allsvenskan. Jag hävdar bestämt att vi borde behandla MFF som den franska ligan behandlar Monaco med sina fördelaktiga skatteregler. Vi skickar helt enkelt en räkning till dom inför varje säsong för att balansera ligan så får dom helt enkelt betala om dom vill vara med och sparka boll.

Men shit vad du bölar. Är det inte dina fria fantasier om att våra europaframgångar skulle vara annat än sportsliga är det hulkningar om GAIS.

Du får byta profilbild till någon mer gråtmild avatar.
Citera
2024-09-25, 09:10
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Men shit vad du bölar. Är det inte dina fria fantasier om att våra europaframgångar skulle vara annat än sportsliga är det hulkningar om GAIS.

Du får byta profilbild till någon mer gråtmild avatar.
Inte jag som gråter, precious se så, betala en marknadsmässig hyra på de hektar ni hyr från kommunen era jävla bidragsparasiter.
Citera
2024-09-25, 09:12
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Inte jag som gråter, precious se så, betala en marknadsmässig hyra på de hektar ni hyr från kommunen era jävla bidragsparasiter.

Lika världsfrånvänt som om någon utanför Birkazonen skulle förklara framgångarna för DIF med att fogden slussar pengar från Norrland till Stockholm.
Citera
2024-09-25, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Mycket kriminalitet i fotbollen på sistonde

(FB) Allsvensk fotbollsspelare åtalad för grovt penningtvättsbrott
Dåligt jobb av Flash detektivbyrå inte fått fram ett namn än..
Citera
2024-09-25, 09:19
Medlem
Teus avatar
Citat:
Lika världsfrånvänt som om någon utanför Birkazonen skulle förklara framgångarna för DIF med att fogden slussar pengar från Norrland till Stockholm.
Sluta deflektera och förklara istället för mig varför ni ska få hyra flera hektar mark i centrala Malmö för nån tusenlapp. Sluta böla och gör rätt för er själva istället för att hålla era lokalpolitiker i fickan på skolgården. Det räcker nu.
Citera
2024-09-25, 10:01
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Sluta deflektera och förklara istället för mig varför ni ska få hyra flera hektar mark i centrala Malmö för nån tusenlapp. Sluta böla och gör rätt för er själva istället för att hålla era lokalpolitiker i fickan på skolgården. Det räcker nu.

Skapa egna framgångar.

Hitta på egna invektiv.
Citera
2024-09-25, 10:07
Moderator
easy_dans avatar
Citat:

För att inte tala om gnaget och pengar som gick in föreningen från bedrägerier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in