Citat:
Ursprungligen postat av
St0ny
Då jag lever i verkligheten, och har varit i krig två gånger i mitt liv, så kan jag berätta till dig att vad du tycker och tänker, har ingenting med vad som händer i andra delen av världen.
Jag förstår att du är en svag person som går ihop i mobbar och skulle bränna ner andra människors egendom.
Det är precis såhär Hitlers makt kom till. Nu händer precis samma sak i väst, bara det att det sker på andra premisser än då.
Och nu när vi i väst har tappat vårat våldskapital och inte kan styra och bestämma som vi gjort de senaste århundradena, så måste vi anpassa oss eller gå under.
Vi håller just nu på att gå under, eftersom vi är totallurade av våra politiker, som arbetar helt och hållet år främmande makter som har ett mål att förgöra Ryssland.
Nu får ni sitta och ryggdunka varandra här i tråden om hur dåligt det går för Ryssarna, jag kommer in då och då och uppdaterar den verkliga bilden av kriget.
Ha en bra dag!
Nu är det du som tycker att det är OK för en skurk i det här fallet ett land att stjäla en annans egendom.
Varför blir du då upprörd om en annan person vill stjäla av dig? Det är ju uppenbarligen så du vill att ett samhälle skall fungera.
Det är det vi andra inte stöder, men uppenbarligenbarlien är det för svårt för dig att förstå.
Det jag beskrev är precis det du efterfrågar och stöder
Det är bakgrunden till att EU de flesta Nato länder plus de länder som lever i en civiliserad kultur stödjer Ukraina och rena skurkstater stödjer Putin.
Jag har nog mer erfarenhet av globalt samarbete och förståelse för hur värden fungerar, jämfört med nån lätt störd serb.