2024-09-22, 09:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Skitsnack.
Det kända sättet att scamma är att skapa en hemsida.
Har bara blivit scammad en gång under de 10 år jag handlat AAS och det är när jag i början erbjöds köpa via "mejlkran".
Kunder måste kunna gröna annars har man ingen aning eller hur?
Alltid handlat via shoppar som har säljtrådar på FS, HB, BM eller andra ställen där det finns färska gröningar.

https://www.youtube.com/watch?v=S_jc6NtahPM

hahahahahahahahahah, skitsnack?
2024-09-22, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kNekarn
Du menar att få en betald plats på ett olagligt forum gör en shop mer legit?
VEM SOM HELST KAN KÖPA SIG EN PLATS PÅ FORUMEN DU TROR ÄR "LEGIT".

Wow, du måste tänkt länge på den.
Är du också en av alla som tror att "elit" säljare betalar samma men bara råkat förtjäna sin plats?
SVEA var ju bra? konstigt nog fanns det en MOD på ett forum som hade sin hand i den shop, begär ut FUP du som tycker dessa forum är legit!
https://www.youtube.com/watch?v=S_jc6NtahPM
Din ide är ju BRILJANT!

Samtidigt hur ett lagligt forum som flashback ska relatera och göra sig beroende av olaglig verksamhet och göra dess ägare rikare än vad de redan blir idag.

F.ö. aldrig handlat av eller rekommenderat SVEA då jag läst i deras säljtrådar och produkttrådar att det inte var bra kvalitet.
Shoppar kommer och går och exitscam är vanligt så jag håller koll på säljtrådar och produkttrådar för att veta hur det ligger till just innan jag beställer.
Kommer inte svare dig något mer innan mods har städat upp här då du helt tydligt antingen är pantad eller inblandad i hemsidorna.
2024-09-22, 10:14
Bannlyst
Citat:
F.ö. aldrig handlat av eller rekommenderat SVEA då jag läst i deras säljtrådar och produkttrådar att det inte var bra kvalitet.
Shoppar kommer och går och exitscam är vanligt så jag håller koll på säljtrådar och produkttrådar för att veta hur det ligger till just innan jag beställer.
Kommer inte svare dig något mer innan mods har städat upp här då du helt tydligt antingen är pantad eller inblandad i hemsidorna.

Intressant att du missade att mod i själva verket ägde svea, intressant. Mod som skrev att "ledningen" medveten om problemen, i hans egna shop.
Jag börjar förstå att du missar försvårande aspekter samtidigt som du vill vända skutan till att alla ska betala till forumet först.

INTRESSANT.

(FB) Får inflammation varje gång jag sätter testo

En gång i tiden verkade du förstå hur det funkade, vad fick dig att ändra uppfattning?
Senast redigerad av kNekarn 2024-09-22 kl. 10:54.
2024-09-22, 11:15
Medlem
Citat:
Intressant att du missade att mod i själva verket ägde svea, intressant. Mod som skrev att "ledningen" medveten om problemen, i hans egna shop.
Jag börjar förstå att du missar försvårande aspekter samtidigt som du vill vända skutan till att alla ska betala till forumet först.

INTRESSANT.

(FB) Får inflammation varje gång jag sätter testo

En gång i tiden verkade du förstå hur det funkade, vad fick dig att ändra uppfattning?
Tänkte inte svara dig men du har en poäng då HB självklart till stor del är kontrollerad av shopparna fast man har åtminstone möjlighet att kolla färska gröningar vilket inte finns hos scamhemsidor där man oftast inte ens får leverans och heller inte har något ställe att klaga?
Om någon får en undermålig produkt så är min uppfattning att det ändå ganska snabbt dyker upp klagomål i deras säljtrådar eller här på flashback så ser själv inte poängen att handla via någon shop som bara har en hemsida där man varken kan röda eller gröna.
Tror du på allvar att hundratals gröningar hos vardera 20-talet shoppar på t.ex. HB alla är skrivna av shopparna själva?
2024-09-22, 12:08
Medlem
Citat:
Tänkte inte svara dig men du har en poäng då HB självklart till stor del är kontrollerad av shopparna fast man har åtminstone möjlighet att kolla färska gröningar vilket inte finns hos scamhemsidor där man oftast inte ens får leverans och heller inte har något ställe att klaga?
Om någon får en undermålig produkt så är min uppfattning att det ändå ganska snabbt dyker upp klagomål i deras säljtrådar eller här på flashback så ser själv inte poängen att handla via någon shop som bara har en hemsida där man varken kan röda eller gröna.
Tror du på allvar att hundratals gröningar hos vardera 20-talet shoppar på t.ex. HB alla är skrivna av shopparna själva?
FS hade ju ett bra system där forumet håller på BTC tills köparen bekräftat leverans, men håller mig nog undan den typen av sajter ändå eftersom dom har ögonen på sig av andra skäl än förmedlingen av AAS.
Nog sagt från min sida om detta med ett sista önskemål om att moderatorerna funderar på hur dom kan ha regler som stoppar alla nya hemsidor som dyker upp här utan koppling till något säljforum där de kan grönas/rödas.
Senast redigerad av Svemmpa 2024-09-22 kl. 12:10.
2024-09-22, 13:09
Bannlyst
Citat:
FS hade ju ett bra system där forumet håller på BTC tills köparen bekräftat leverans, men håller mig nog undan den typen av sajter ändå eftersom dom har ögonen på sig av andra skäl än förmedlingen av AAS.
Nog sagt från min sida om detta med ett sista önskemål om att moderatorerna funderar på hur dom kan ha regler som stoppar alla nya hemsidor som dyker upp här utan koppling till något säljforum där de kan grönas/rödas.

Nu är vi nästan överens!
Jag håller helt med dig om att ett sånt system hade varit bra, men som du skriver att FS är förknippat med narkotikahandel och har mer oönskade ögon på sig.
Många shoppar som polisen tagit ner har oftast någon form sysslat med narkotika och det blir oftast deras fall.
2024-09-22, 13:22
Bannlyst
Citat:

Flashback är öppet för alla, klaga hur mycket du vill här? Det blir raderat om det anses som reklam.
Forum som flashback där man inte får annonsera varken gratis eller betala, är den formen som kommer kunna ses mest trovärdig, finns inget vinstsyfte på vad som postas här.

Du kommer aldrig kunna övertyga någon att ett forum som har en vinstsyfte och bevisligen haft handen i shoppar kommer kunna anses vara opartiskt. Alla shoppar betalar för sig, ingen är på sin plats i olika forumdelar för deras historik.

Alla dessa forum går det manipulerar med konton och diverse saker, så vad är det som får dig att lita på dessa forum och ägare så förbaskat mycket att du gärna ser att det ska ligga grunden till hela doping Sverige?

Det jag skriver har visat sig tidigare också med övriga forum som funnits, när man gick in och promotade sina egna shoppar hårt; vikingstore och steroidakuten pratar jag om då.

Ärligt så tror jag inte du har onda avsikter med dina inlägg, bara att du inte tänkt till hela vägen.
2024-09-22, 15:03
Medlem
Citat:
Flashback är öppet för alla, klaga hur mycket du vill här? Det blir raderat om det anses som reklam.
Forum som flashback där man inte får annonsera varken gratis eller betala, är den formen som kommer kunna ses mest trovärdig, finns inget vinstsyfte på vad som postas här.

Du kommer aldrig kunna övertyga någon att ett forum som har en vinstsyfte och bevisligen haft handen i shoppar kommer kunna anses vara opartiskt. Alla shoppar betalar för sig, ingen är på sin plats i olika forumdelar för deras historik.

Alla dessa forum går det manipulerar med konton och diverse saker, så vad är det som får dig att lita på dessa forum och ägare så förbaskat mycket att du gärna ser att det ska ligga grunden till hela doping Sverige?

Det jag skriver har visat sig tidigare också med övriga forum som funnits, när man gick in och promotade sina egna shoppar hårt; vikingstore och steroidakuten pratar jag om då.

Ärligt så tror jag inte du har onda avsikter med dina inlägg, bara att du inte tänkt till hela vägen.
Funkar inte att klaga här på flashback då X 100 personer redan hunnit beställa innan dom rödats här och då har dom redan startat en ny scammersida.
Om det ska säljas AAS så behövs forumen även om vi vet att många shopar är insyltade.
Alla forum har vinstintresse annars skulle dom inte finnas och ser inga problem med det då det väl är syftet med att sälja AAS.
Som du säger har jag inga onda avsikter. Lite mer oklart med dig som vurmar för nystartade hemsidor utan säljtrådar.
Gör som ni vill flashback, men lite sent att klaga om ni scammats av någon hemsida utan säljtråd på något forum.
2024-09-23, 08:44
Bannlyst
Citat:
Funkar inte att klaga här på flashback då X 100 personer redan hunnit beställa innan dom rödats här och då har dom redan startat en ny scammersida.
Om det ska säljas AAS så behövs forumen även om vi vet att många shopar är insyltade.
Alla forum har vinstintresse annars skulle dom inte finnas och ser inga problem med det då det väl är syftet med att sälja AAS.
Som du säger har jag inga onda avsikter. Lite mer oklart med dig som vurmar för nystartade hemsidor utan säljtrådar.
Gör som ni vill flashback, men lite sent att klaga om ni scammats av någon hemsida utan säljtråd på något forum.

Din intention verkar vara att kapitalisera på olagliga forum genom att föreslå att Flashback skulle bli beroende av sådana plattformar, vilket är både oklart och problematiskt. Det verkar som att du inte har övervägt de juridiska konsekvenserna av detta förslag, men det är förståeligt att man kan bortse från sådana aspekter när målet är att framhäva forumets ägare till varje pris.
2024-09-23, 17:40
Medlem
KirkHammetts avatar
Kan skriva under på att Aston har undermåliga produkter. Inflammation efter första sticket. Aston hänvisar till bäraroljan och att jag skulle vara allergisk. Sedan skriver dom PM till mig och erbjuder ny gratis vial om jag tar bort mitt inlägg. Det säger en hel del om deras verksamhet i överlag.
2024-09-23, 20:33
Medlem
jagteamkillars avatar
Vad är status på mshop idag? Någon som beställt nyligen?
2024-09-23, 20:52
Medlem
KirkHammetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagteamkillar
Vad är status på mshop idag? Någon som beställt nyligen?

La en beställning i Juni som blev beslagtagen. Fick brev från polisen. Fick dock inte någon återbetalning på 50% vilket är vad dom säger sig lova.

Istället skulle jag få 25% rabatt på ytterligare en beställning. Bättre det än ingenting resonerade jag och beställde igen i Augusti. Inget kom fram, inget brev från polis denna gång. Mailade mshop, inget svar. Det finns två shoppar som jag inte litar på och det är mshop och aston.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in