Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-02-14, 03:17
Medlem
Begins avatar
Omöjligt o hitta Raloxifene? finns ej på varken HB eller flugis...
Citera
2021-02-15, 11:23
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Någon som har provat Noveaux's BPC? (Apoteksbutiken)
Citera
2021-02-18, 21:27
Medlem
Generalen11s avatar
Någon som vet vilken shop som torskat??
https://www.gp.se/nyheter/västsverige/fyra-häktade-i-dopningshärva-1.41711393

Västsverige, Nio personer har häktats i en massiv dopningshärva, där försäljning ska ha skett på nätet och en företagschef är misstänkt. Rekrytering till försäljningen misstänkt ha skett via ett bemanningsföretag.
– Vid ett av tillslagen fick man ta in ordningspolisen och behövde en polisbuss och en polisbil och ytterligare en bil för att hämta allt. Det är mycket stora mängder, säger spaningsledaren Per Björkman.
Citera
2021-03-01, 00:00
Medlem
Apotekshuset är bra, snabb, ärliga. Bra shop.
Citera
2021-03-01, 20:30
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95
Apotekshuset är bra, snabb, ärliga. Bra shop.
Du menar den sidan som är slående lik apoteksbutiken?..
Citera
2021-03-01, 20:35
Medlem
Green-Devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Fick leverans idag som förväntad av Mshop. Tack för snabba leveranser. Kommer ha ett gött sammarbete detta år

Beställde Arimidex samt Testo cyp, samtliga från PHD Remedies. Riktigt proffsiga förpackningar tycker jag. Arimidexen kom i förpackning samt glasburk. Testot kom också i en förpackning

Sätter första skottet idag!

Har aldrig varit missnöjd med Mshop faktiskt, vet att de var i blåsvädret lite för ett tag sedan med BM och allt men efter de fixat riktiga analyser på allt så har allt faktiskt varit helt utomordentligt bra (de produkter som de har analyser på alltså).
Sen att de är snabba är bara ett stort plus!
Citera
2021-03-01, 21:42
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green-Devil
Har aldrig varit missnöjd med Mshop faktiskt, vet att de var i blåsvädret lite för ett tag sedan med BM och allt men efter de fixat riktiga analyser på allt så har allt faktiskt varit helt utomordentligt bra (de produkter som de har analyser på alltså).
Sen att de är snabba är bara ett stort plus!
Håller med dig. Köpte enbart av Mshop för flera år sedan. Nu efter några år off så valde jah återigen Mshop, och är väldigt nöjd.
Citera
2021-03-03, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Du menar den sidan som är slående lik apoteksbutiken?..

Kan vara den ja. Bra grabbar bakom den webben. Ärliga rör. Bra stabila grejer. Sist jag dundrade på deras grejer vid min diet, så spelade ingen roll hur hårt jag pushade varken mat, eller cardio. Vikten gick inte ner. Tills jag helt enkelt tog bort deras EQ när den tog slut. Då gick jag ner ytterligare något kg minns jag. Knall hård blev jag. Mycket lyckad diet.
Citera
2021-03-08, 15:49
Medlem
Jaggermeisters avatar
Ytterligare en leverans från Mshop som förväntat. Man kan alltid lita på dom grabbarna, jag diggar dom starkt. Ett litet småfel bara, men det kan nog lösas internt

Keep up the good work boys
Citera
2021-03-08, 21:56
Medlem
exades avatar
Kan också säga att jag är väldigt nöjd med hur mshop skött leverans, paketering och service!
100% grön
Citera
2021-03-10, 09:24
Medlem
-Gustavssons avatar
Lite sen gröning till apoteksbutiken, mer påfyllt av Nouveaux och AB-Labs.
Citera
2021-03-11, 12:26
Medlem
Roidberts avatar
Har apoteksboden stängt eller bytt namn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in