2014-02-06, 16:27
Medlem
Jokerswes avatar
Ja, träffa någon som sitter inne för skattefusk
Nej just det, inte lika spännande som en mördare eller våldtäktsman.
Har du en sådan där BDSM fetish eller något?

Seriös fråga: Vilken typ av kriminell är det du söker?
Vad är det som är så spännande med kriminella?
Citera
2014-02-06, 21:34
Medlem
morotspajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jokerswe
Ja, träffa någon som sitter inne för skattefusk
Nej just det, inte lika spännande som en mördare eller våldtäktsman.
Har du en sådan där BDSM fetish eller något?

Seriös fråga: Vilken typ av kriminell är det du söker?
Vad är det som är så spännande med kriminella?

Om han sitter inne för skattefusk är det helt klart intressant/godkänt. Hade inte velat träffa någon som är dömd för kvinnomisshandel, pedofili eller våldtäkt. Jag är ju inte dum i huvudet. Just pedofiler har jag själv råkat ut för som barn, min pappa övergav mig så tja, vem vet det är kanske bidragande faktorer som gör att jag skulle vilja ha en kille som sitter inne.

Dem förslagen som postades med länkar på amerikanska hemsidor var SKIT. För det första var alla fula, för det andra är det en i Sverige jag vill hitta.

Har någon nån polare som sitter inne?
Citera
2014-02-08, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morotspaj
Om han sitter inne för skattefusk är det helt klart intressant/godkänt. Hade inte velat träffa någon som är dömd för kvinnomisshandel, pedofili eller våldtäkt. Jag är ju inte dum i huvudet. Just pedofiler har jag själv råkat ut för som barn, min pappa övergav mig så tja, vem vet det är kanske bidragande faktorer som gör att jag skulle vilja ha en kille som sitter inne.

Dem förslagen som postades med länkar på amerikanska hemsidor var SKIT. För det första var alla fula, för det andra är det en i Sverige jag vill hitta.

Har någon nån polare som sitter inne?
Jag kan ge dig lite tips om hur systemet funkar. Precis som någon tidigare skrev så har de intagna inte tillgång till internet. All kontakt sker via tele/brev/möten. Man måste ansöka om teletillstånd, där alla uppgifter om personen du vill ha kontakt med ska anges. Det körs koll på personen. Dessutom är det möjligt (kommer inte riktigt ihåg) att samtal avlyssnas också. I alla fall i början.

Samma gäller för brev har jag för mig. Dock är det bara om du sitter på låst/röd avdelning som breven läses innan du får dem. (åklagaren gör detta) Efter det så öppnas breven inför dig, men läses inte. (de kollar efter knark, dylikt)

Vore jag du om du är seriös med att du vill ha kontakt med någon, då skulle jag författa ett alldagligt brev men utelämna ganska mycket, bara förklara att du vill ha kontakt med någon. Sen skulle jag skicka detta till valfritt häkte/fängelse och låta personalen där checka om någon av de intagna är sugen på en brevvän. Jag garanterar dig att någon är det. Man uppskattar brev/kontakt sjukt mycket när man sitter inne.

EDIT: Just det, allt sånt som händer inom kriminalvården tar lång tid på sig, så förvänta dig inte att du kommer få några svar omgående. Dvs ansöker ni om ett telefontillstånd/tillstånd till besök etc, så KAN det gå fort, men det KAN också ta 2månader... Kriminalvården är som sagt en seg instans.
Senast redigerad av uppisnoken 2014-02-08 kl. 00:45.
Citera
2014-02-08, 00:53
Medlem
Tjejerna på sajten var ju skitsöta! Fan vad skumt.
Citera
2014-02-08, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Baconkitten
Tjejerna på sajten var ju skitsöta! Fan vad skumt.

Du kanske borde ta och vakna upp?!
Den svenska mannen är fan under enorm hjärntvätt, fyfan vad korkade ni är
Citera
2014-02-08, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuksmoker
Du kanske borde ta och vakna upp?!
Den svenska mannen är fan under enorm hjärntvätt, fyfan vad korkade ni är

Jag är inte svensk och om du tittar på inmate sajten så fanns det många tjejer som såg schyssta ut.
Citera
2014-02-08, 17:10
Medlem
Så det du söker är kåkfarare och inte hur någon är el ser ut?
Tror du trollar annars är du bland det blåstaste människa jag hört
Citera
2024-09-23, 00:38
Medlem
Citat:
Ja ni läste rätt. Hade velat träffa någon kille som sitter inne. Finns uppenbarligen inga dejtingsidor för detta, så hur går jag tillväga?

onödiga skitkommentarer undanbedes.

Lyckades du hitta någon?
Citera
2024-09-23, 01:22
Medlem
Baritsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjabamse
Lyckades du hitta någon?

Aa hon heter svetlana och svettades när hon trycktes
Citera
2024-09-24, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baritsu
Aa hon heter svetlana och svettades när hon trycktes
Trevligt!!
Citera
2024-09-24, 01:40
Medlem
Baritsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjabamse
Trevligt!!

Hennes syster olga gillar att bli ollad
Citera
2024-09-24, 01:53
Medlem
Flash-Becks avatar
Citat:
Ja ni läste rätt. Hade velat träffa någon kille som sitter inne. Finns uppenbarligen inga dejtingsidor för detta, så hur går jag tillväga?

onödiga skitkommentarer undanbedes.

Det är gay och efterblivet.
Ingen riktig man kommer villja ha en kvinna som haft förhållande med förbrytare från mellanöstern, för låt oss inte lura oss själva nu det är med största sannolikhet nån sorts arab det handlar om då de av en ren slump är överrepresenterade i svenska fängelser.
Händelseförloppet är väldigt enkelt
1) Sex och spänning
2) Stryk
3) Efter ett tag lyckades du ta dig fri, eller dör
4) Ensam (se ovan varför)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto