2014-02-06, 01:48
Medlem
morotspajs avatar
Ja ni läste rätt. Hade velat träffa någon kille som sitter inne. Finns uppenbarligen inga dejtingsidor för detta, så hur går jag tillväga?

onödiga skitkommentarer undanbedes.
Citera
2014-02-06, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morotspaj
Ja ni läste rätt. Hade velat träffa någon kille som sitter inne. Finns uppenbarligen inga dejtingsidor för detta, så hur går jag tillväga?

onödiga skitkommentarer undanbedes.
http://www.convictpenpals.com/
Citera
2014-02-06, 01:54
Medlem
frihetskrigares avatar
Menar du någon som sitter i fängelse eller spenderar mycket av sin fritid inomhus?
Citera
2014-02-06, 01:57
Medlem
sebastian66s avatar
Blev nyfiken,av vilken anledning??
Är du 1 sån person som dras till spänning??
Citera
2014-02-06, 02:00
Medlem
http://www.meet-an-inmate.com/

Där kan du välja ålder, kille , tjej vad du vill! lycka till
Citera
2014-02-06, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morotspaj
.. Finns uppenbarligen inga dejtingsidor för detta, så hur går jag tillväga?.

Jo.. Det finns dejtingsidor för personer som sitter inne i sverige.

Edit:
Förr fanns det i alla fall flera seriösa sidor men verkar som de försvunnit. Kanske använder de de vanliga dejtingsiterna och får hjälp av polare att skriva.

Vart i landet/ vilka fängelser kan du tänka dig åka till då? Kanske är någon på flashback som kan hjälpa dig med en kontakt.

edit2:
http://prisonmatch.webs.com/ (sunkig sida, verkar inaktiv men kanske värt att kolla upp)
Senast redigerad av (ô_Ô) 2014-02-06 kl. 02:20.
Citera
2014-02-06, 08:30
Medlem
1235oops4567s avatar
Fanns en sajt som var uppe och fungerande som jag tänkte trolla förut, prisondate.se, den verkar inte vara uppe längre. Jag hatar kvinnor som dras till kriminella mer än pesten så tanken var att förstöra lite. Nu verkar det dock försent.
Citera
2014-02-06, 11:17
Medlem
O-Lyckligs avatar
Så här beskriver drömprinsen Ralf hur kontakt med de tuffa killarna på Kumla kan ske:

(FB) Raffa Pancamo/Gangland Sweden (läs spoiler 3)

Lycka till med den framtida svärmorsdrömmen!
Citera
2014-02-06, 14:23
Medlem
för det första intagna i landets fängelser har inte tillgång till internet så glöm den vägen. i övrigt varför vill någon normal kvinna inleda en relation med en våldtäktsman, pedeofil, narkoman eller dito ?, Titta istället på dig själv och fråga varför du vill träffa en intagen som sitter inne, vad är det som du saknar eller är olycklig över ?
Har själv arbetat inom kriminalvården i 15 år, efer min erfarenhet så är de kvinnor som inleder relationer med intagna antingen naiva tjejer vilka oftast är i övre tonåren som tycker det är häftigt och lite ballt (dessa ångar sig och tänker om senare i livet till 90%, när de blir lite klokare och erfarrnare.) En annan grupp är de som vill bli någonslags extra mamma till de intagna och tror de kan förändra dem, dessa relationer slutar sällan lyckligt.
Sedan finns det dem som har alldeles för mycket hjärta och alldeles för lite hjärna och tycker synd om de intagna, oftast går de på de intagnas snyft berättelser om att de egentligen är oskyldigt dömda osv.
Citera
2014-02-06, 14:28
Bannlyst
Jag kommer aldrig förstå hur kvinnor tänker. Äckliga jävla badboy älskare.
Citera
2014-02-06, 16:20
Medlem
Majja81s avatar
Jag tillhör ej den skaran av kvinnor. Jag föredrar mjukisar

Citat:
Ursprungligen postat av bustusgbg
Jag kommer aldrig förstå hur kvinnor tänker. Äckliga jävla badboy älskare.
Citera
2014-02-06, 16:26
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewmpe
http://www.meet-an-inmate.com/

Där kan du välja ålder, kille , tjej vad du vill! lycka till

nice, tänkte faktiskt på detta för någon vecka sen, men ser ändå fake ut
Citera
  • 1
  • 2