2024-09-14, 00:41
Medlem
Gugugagas avatar
Jag är emellanåt lite halvsotis på er som har sådana glidarjobb, men ja, jag hade inte orkat glida omkring på ett jobb utan att göra något vettigt alls eller ens bara lite.
Citera
2024-09-14, 08:30
Medlem
Cybershapes avatar
Rolig tråd med viss igenkänning. Kan det vara så att många som tycker att de slappar emellanåt egentligen inte gör det, utan är högpresterande och utför sina arbetsuppgifter snabbare än sina kollegor?
Citera
2024-09-22, 13:14
Medlem
25Decembers avatar
Jag har sådan tur att min chef sitter på annan ort och ingen annan i mitt team är på det kontor jag är stationerad till. Chefen vill jag ska vara 3-4 dagar i veckan på kontoret men jag snittar nog 1 just nu. Ser till att snabbt ta på mig uppgifter där andra ser det man gjort så det märks när jag jobbar. Samlar ofta ihop en hög med arbete som inte går göra hemma så jag ser väldigt upptagen ut när jag faktiskt orkar ta mig in till jobbet.
Citera
2024-10-04, 13:34
Citat:
Ursprungligen postat av Cybershape
Rolig tråd med viss igenkänning. Kan det vara så att många som tycker att de slappar emellanåt egentligen inte gör det, utan är högpresterande och utför sina arbetsuppgifter snabbare än sina kollegor?

Det tror jag.
Ibland kan jag få dåligt samvete och känna att jag tex tar för lång rast... men i själva verket får jag gjort massor. Får man in rutin på sitt jobb går ju mycket snabbt om man slipper tnka särskilt mycket= det känns som att man inte ansträngt sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in