2024-09-21, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Har han besökt akutpsyk för att söka sympatier och fakea content ännu en gång? När man inte trodde han kunde bli mer patetisk

Lägg upp en lipvideo för fan så vi får se ditt torrlipande

Minns ni när han klagade på skavsår under ögonen för han lipat så mycket? Haha

Han ligger visst där just nu, han måste väl böla ut om sin hemska uppväxt & hur elaka människor är mot en sån fin person han uppenbarligen tycker han är...
Blir ny kraft så han kan fortsätta & hänga ut & skrota människor...

Men efter den här resan börjar nog det bli jobbit att inse att barnen kommer placeras i stödfamiljer, finns nog inget val för familjen...
Socialtjänsten I Trosa börja visst höra vår bön❤️❤️❤️
Citera
2024-09-21, 19:28
Avstängd
Crabby88s avatar
Skojar du eller?
Inget att ljuga om. Alltså det tillför inget i tråden menar jag.
Citera
2024-09-21, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Syftet är ju ganska klart tycker jag om du inte har förstått de så är de ditt problem.
Det kanske kommer i tråden eller någon annanstans.
Det fanns alltså inget syfte.
Citera
2024-09-21, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Japp jag har haft ett intressant samtal med en taxi chaufför faktiskt sanna mina ord.
Men jag förstår inte syftet med att dela med mig till dig 🙄
Den som körde rasken i väg till
Nyköpings lasarett, Visornas väg 3🤔🫣🙃
Citera
2024-09-21, 19:32
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Han ligger visst där just nu, han måste väl böla ut om sin hemska uppväxt & hur elaka människor är mot en sån fin person han uppenbarligen tycker han är...

Men efter den här resan börjar nog det bli jobbit att inse att barnen kommer placeras i stödfamiljer, finns nog inget val för familjen...
Att man hellre väljer att göra videos om andras påhittade fel och åka in till akutpsyk för att förstärka lögnen istället för att ta ansvar för sina egna handlingar bevisar hur obotligt sjuk han är.

Hoppas han blir inlagd med tvångströja i ett madraserat rum, där kan han skrika och "lipa" bäst fan han vill. Ungarna behöver hjälp av stödfamilj NU
Citera
2024-09-21, 19:32
Medlem
Citat:
Den som körde rasken i väg till
Nyköpings lasarett, Visornas väg 3🤔🫣🙃
Den berömda taxichauffören som haft intressanta samtal idag?
Citera
2024-09-21, 19:41
Medlem
trasig-axels avatar
Hahaha Rask sluta!! Det smärtar av cringe! Din senaste video var så jävla genomskinlig, den var adresserad direkt till uthyraren. Du försökte manipulera så att snubben skulle hyra ut till en kriminell, skuldsatt familj, hur fan kan du ens försöka med något sådant? Nu har du stuckit till psyket utöver det vilket är ännu mer genomskinligt, vad fan gör du ens där? Vad ska du säga?
Citat:
Hej alla framstjärtar nu har vi kommit fram till psyket! För... jag mår så dåligt, jag behöver hjälp. För 20 år sedan så såg jag min pappa sova och det stod tomma ölburkar i köket. För en vecka sedan så försökte jag, en kriminell skuldsatt förtalsbaron, att hyra bostad av en privatperson, men blev nekad. Har ni något som hjälper för såna som mig eller? Vill du säga något till kameran? Varför kallar du på vakter...?
Citera
2024-09-21, 20:00
Medlem
Raskens på psyket? Hur reagerar hans framstjärtar på sådana nyheter? Kan hyresvärden komma i skottgluggen om dom vädrar blod?
Citera
2024-09-21, 20:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Raskens på psyket? Hur reagerar hans framstjärtar på sådana nyheter? Kan hyresvärden komma i skottgluggen om dom vädrar blod?

Inga konstigheter på insta för 2 timmar sen så tveksam till det där
Citera
2024-09-21, 20:05
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:

Jag tror dig inte!

Vart skulle du ha fått den infon från?
Citera
2024-09-21, 20:14
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Vet ni egentligen vad ni gjort här inne?!
Rask han har legat i sängen flera dagar nu och mått dåligt! Therese får sköta allt där hemma just nu samtidigt som hon har ett annat jobb att sköta! Edward har inte gått till skolan utan sitter hemma och spelar Fifa då han fått ont i magen pga det här, och nej han speglar inte sin pappas beteende!
Och har ni tänkt på alla Rasks följare?! Dom har faktiskt blivit lovade flyttvloggar som nu inte kommer komma pga er!

Vilka har gjort vad exakt? Han läser väl inte ens tråden. Är det så att han mår dåligt så är det väl på grund av hur han själv ställt till sitt liv, men det fattar inte Baronen.
Citera
2024-09-21, 20:21
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trasig-axel
Haha vi vet ju att han är här och läser eftersom han i varje video berättar saker som står här i tråden. Med det sagt så, ska ni verkligen trolla karl till att göra en rättsprocess av detta? För all del, det vore så sjukt kul att följa Jurisbaronen!

Hade blivit bra content, dragit en ny bunte följare, och på köpet får dom huset förmodligen. Win/win.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in