2024-09-21, 09:18
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Någon skrev att de pluggat tillsammans och att han fått läsa om flera kurser. Betyder att han kuggat på flera omtentor/inlämningsuppgifter. Dock visar mrkoll folks legitimationer, så till sist tycks det gått vägen. Undrar vad hans examensuppsats handlade om? 🤔

Gädda #483:s examensarbete handlade om barn-och ungdomar, det tippar jag på.. Bäst för jobbet
Citera
2024-09-21, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MercedesDeAcosta
#483 är veckans raket på Mrkoll: "XX är extremt eftersökt i den här tjänsten. Denna månad har vi hittills lämnat ut information om honom vid 1176 tillfällen#.

Och med sitt speciella utseende blir han snabbt igenkänd på gatorna i såväl som Borlänge som Falun. Men räcker det med att klippa av sig håret och byta glasögon eller att skaffa sig kontaktlinser för att kunna visa sig utomhus?

#483 Linser, en riktig frisyr och vettiga kläder skulle göra susen.
Citera
2024-09-21, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Gädda #483:s examensarbete handlade om barn-och ungdomar, det tippar jag på.. Bäst för jobbet

#483 Ska googla och se om jag hittar infallsvinkel, kan ju vara något sjukt som "Hur får man barn att känna sig trygga på fritids" eller dylikt.
Citera
2024-09-21, 09:23
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#483 Ska googla och se om jag hittar infallsvinkel, kan ju vara något sjukt som "Hur blir barn trygga på fritids" eller dylikt.

Jag vet inte vad fanskapet heter #483, men du kanske vet så googla på namnet så kanske du hittar hans arbete, skulle vara intressant att se vad galningen har skrivit om.
Citera
2024-09-21, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Det är faktiskt konstigt. Han har väl gjort anställningsintervjuer som man gör för de flesta jobb? Vem släpper fram en sådan här person till att jobba med barn? Vem tyckte att han var den bästa kandidaten?

Vi vet ju inte om det är ett anpassat arbete.
Jag hade personligen inte anställt denna mannen.

Man hör ju på honom att han inte har alla negrer på bomullsfältet.

Det märks ju tydligt på honom.
Citera
2024-09-21, 10:59
Moderator
Carlboms avatar
Uppdatering från Dumpen om #483.

Det är ju helt skandalöst hur skolan har skyddat och krattat runt gäddan trots alla klagomål och rapporter genom åren. Hur kan ledningen varit så flat och rädd för att styra upp det hela? "Han har en kramig personlighet.." Herregud..

Några citat från artikeln:

Citat:
2019 Tre skolanställda väljer att gå till skolledningen då en fritidspedagog är allt för närgången mot skolans elever. Han lyfter, har barnen i sitt knä, kramar, kittlar, smeker på rygg och beter sig närgånget på ett sätt som man inte tidigare sett någon personal göra.
Citat:
2019-2022 fortsätter klagomål rörande fritidspedagogen. Barn, personal och föräldrar har pratat med skolledningen.

Citat:
2022 blir fritidspedagogen avstängd på grund av olämpligt beteende. Han uppges ha burit barn på axlar med barnets skrev mot ansiktet och varit alldeles för närgången.

https://dumpen.se/2024/09/21/uppdatering-483-borlange/
Citera
2024-09-21, 11:03
Medlem
Jag känner till att det sedan tidigare finns en lista på de gäddor som valt att avsluta sina liv. Men vore det inte magiskt med en lista på gäddornas # och rebusar på namnen? Låt oss säga iaf på de 50 sista…
Citera
2024-09-21, 11:04
Medlem
Vilken flat rektor i Borlänge. Skrämmande hur man kan skydda trots flera anmälningar
Citera
2024-09-21, 11:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scharlottenlok
#479 har lagt upp ett klipp från tv4 på sin Facebook. ”Det får du inte säga och göra online – kan ge upp till fyra års fängelse”

Han skriver att det gäller alla och syftar nog på att han anser sig nättrakasserad. Klippet handlar även om barn som får nakenbilder skickat till sig.

Så, han tycker alltså att andra ska få fängelsestraff för att han blir nättrakasserad, ser ingen koppling till att barn blir utsatta av honom? Förnekelse de lux.

Det är nog en vanlig chockfas som inträtt där. Väldigt vanligt att gäddorna börjar handla och göra irrationella saker efter dom blivit kända i kultursatsningen.
Citera
2024-09-21, 11:07
483 Uppdatering på dumpens hemsida.
Jag hajjar inte hur en fritidsfröken som blivit avstängd för olämpligt sexuellt beteende mot barn får jobba kvar med barn. Premissen var att han inte får vara ensam med barnen.

Hur sjukt är inte det?
Citera
2024-09-21, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhadsson
Vilken flat rektor i Borlänge. Skrämmande hur man kan skydda trots flera anmälningar
Kanske dags för honom att se sig om efter ett nytt arbete…
Citera
2024-09-21, 11:13
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Uppdatering från Dumpen om #483.

Det är ju helt skandalöst hur skolan har skyddat och krattat runt gäddan trots alla klagomål och rapporter genom åren. Hur kan ledningen varit så flat och rädd för att styra upp det hela? "Han har en kramig personlighet.." Herregud..

Några citat från artikeln:

https://dumpen.se/2024/09/21/uppdatering-483-borlange/

Det syns ju lång väg att gädda #483 har något fel på intellektet, så att han ens blev anställd från början är faktiskt konstigt. Än mer anmärkningsvärt att skolan inte tagit i med hårdhandskarna trots gränslöst beteende samt klagomål från vårdnadshavare och barn.

Illa, illa...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in