2024-09-20, 21:09
Varfr lmnar folk blommor och ljus fr en kriminell? Han gav uppenbarligen sig in i leken, ingen oskyldig som dtt direkt.

Tnd ett ljus fr alla de barnfamiljer som bor i omrdet istllet fr detta importerade sldder till kriminell.
Citera
2024-09-20, 21:45
Medlem
WAH frn Bredng hade tydligen gjort fel mot rven,
Citera
2024-09-20, 21:49
Medlem
NorthernCrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Hller med, jttemrkligt faktiskt.

Men kom igen Flashback, grv lite. Vem r BO och hur f-n kan det vara mjligt att en infdd tlp frn hlan som gud glmde lyckas anstifta ett mord p en Stockholmsgangster?

EDIT: Skulle grna grva sjlv men fljer inga gangsterkonton och jag har inga anknytningar till hlan s vet inte vem MGM anstiftaren r eller vilka han knner
Jag var p OKQ8 imorse och skulle kpa cigg som vanligt men det var stngt "pga rdande omstndigheter igr kvll"
Jag sg att det stod en halvrisig BMW parkerad precis utanfr som sg ut att ha sttt dr hela natten, registreringnummret var UNE909. Det kanske inte har ngot med saken att gra men det kndes lite konstigt.
Citera
2024-09-20, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
Kanske blev lurad till pizzerian av ngon han litade p.

Mitt i en panikartad skottlossning p ty ca skott? Nr man springer fr sitt liv reagerar kroppen i frsvar, du kan inte riktigt sjlv bestmma om du springer hger eller vnster. Om din kropp ju lyckas ens springa i chock.

Det enda jag fr ihop i mitt huvud, r i sfall, om BO sjlv skulle vart planerande och delaktig i skottlossningen, fr att sedan springa till bestmd trff med " vnnen". Men vnnen var en dubbelspelare och var menat att knppa han. Ntt liknande mste vara hndelsefrloppet fr att det ska g ihop.
Citera
2024-09-20, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernCross
Jag var p OKQ8 imorse och skulle kpa cigg som vanligt men det var stngt "pga rdande omstndigheter igr kvll"
Jag sg att det stod en halvrisig BMW parkerad precis utanfr som sg ut att ha sttt dr hela natten, registreringnummret var UNE909. Det kanske inte har ngot med saken att gra men det kndes lite konstigt.

Var det bilen med skotthl?

Kan inte vara den leasade bilen som de frdades i. gs av en lokalbo i 50-rsldern.

Edit: Mer troligt att det r ett vittne som var inne p macken vid tillfllet som fick lmna bilen p.g.a avsprrningarna.
Senast redigerad av trazdockans 2024-09-20 kl. 21:58.
Citera
2024-09-20, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadsagerman
Mitt i en panikartad skottlossning p ty ca skott? Nr man springer fr sitt liv reagerar kroppen i frsvar, du kan inte riktigt sjlv bestmma om du springer hger eller vnster. Om din kropp ju lyckas ens springa i chock.

Det enda jag fr ihop i mitt huvud, r i sfall, om BO sjlv skulle vart planerande och delaktig i skottlossningen, fr att sedan springa till bestmd trff med " vnnen". Men vnnen var en dubbelspelare och var menat att knppa han. Ntt liknande mste vara hndelsefrloppet fr att det ska g ihop.

Ja men faktiskt. Knns mer troligt att det r MGM p pizzerian som r anstiftaren mtp ditt scenario.
Citera
2024-09-20, 22:00
Medlem
NorthernCrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Var det bilen med skotthl?

Kan inte vara den leasade bilen som de frdades i. gs av en lokalbo i 50-rsldern.

Edit: Mer troligt att det r ett vittne som var inne p macken vid tillfllet som fick lmna bilen p.g.a avsprrningarna.
S r det nog, kndes bara lite konstigt att den har sttt dr hela natten.
Citera
2024-09-20, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omerta164
WAH frn Bredng hade tydligen gjort fel mot rven,

Vad vet du mer om den dr wah ?
Citera
2024-09-20, 22:04
Bannlyst
r Jonathan BO eller GM ?
Ser att han r dmd, var fr typ vad det ?
https://www.krimfup.se/search?name=J...ahammar&crime=

Verkar ha varit ett "problembarn" frn grundskolan, stmmer det ?
Citera
2024-09-20, 22:09
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemerad
Han t med plasthandskar lste jag i ngon artikel.
Mste sett ut som ett freak att smaska i sig skrpmat med plasthandskar p.
Citera
2024-09-20, 22:10
Medlem
Har ngon bild p BO eller GM, ngot frn sjlva brottsplatsen?
Citera
2024-09-20, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1428sek
r Jonathan BO eller GM ?
Ser att han r dmd, var fr typ vad det ?
https://www.krimfup.se/search?name=J...ahammar&crime=

Verkar ha varit ett "problembarn" frn grundskolan, stmmer det ?

Han r GM eller han sitter vl fr medhjlp till mord
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in