Citat:
Ursprungligen postat av
mickenyqvist123
Jag försöker, men livsgnistan är inte direkt hög. Vid det här laget är jag villig att pröva vad som helst. När man kollar videos om detta på Youtube så hävdar vissa att deras problem löstes med psykedeliska svampar, vilket låter som hokus pokus för mig men jag är villig att testa dem, dock så är de ju illegala så den avenyn låter ju halvkul att rota omkring i. Man vill ju ha recept på något legit, inte något som säljs på plattan av suspekta individer.
Tack för din pepp iaf.
Som svar på trådstarten;
Jag är väldigt nöjd med min läkare, träffar aldrig någon annan än just honom heller.
Ser att många tydligen får träffa nya läkare vid varje besök?
Jag blev tilldelad min läkare som tog över från min förra, och det var samma med henne, var aldrig tal om att jag skulle få någon annan (oavsett anledning till besök).
Man har ju rätt att ha en fast vårdkontakt.
Citat:
Du ska få möjlighet att välja en fast läkarkontakt på den vårdcentral där du är listad. Då kan du när det är möjligt, få träffa samma läkare varje gång som du söker vård på vårdcentralen.
https://www.1177.se/Stockholm/sa-fungerar-varden/att-valja-vardmottagning/valja-vardmottagning/
Gällande svampar, det går utmärkt att klicka hem små odlingskit på nätet.
Är inget avancerat (och nog närmast omöjligt) att misslyckas med att odla fram dom.
Så du behöver inte söka dig ut på gatan för att testa på svamp.