2024-09-19, 13:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Alltså ser ni inte? Är som att prata till döva öron. Lyfter samma sak om och om igen som hack i skivan. Lönlöst att ha en dialog med någon som kör monolog och så tydligt dömt ut någons vilja till försoning. Hugger ord i sten FAST att A sagt vid upprepade tillfällen att han var i en chock till en början. Men vill inget annat än att vara med från början, t om på förlossning (som hon bestämde redan i september att han inte skulle få) och träffa sin dotter. Att han önskar finnas för henne. Vilket familjen H med N, J & J i spetsen har sett till att så ska inte ske. Inte bara berövat Chiara att få träffa sin pappa utan även sina farföräldrar. Undrar om de hade haft samma ståndpunkt om pojkarna E&E hade fått uppleva samma som A?

Tittade på yt, snabbspolade. Samma storyn hon la upp på yt för 5 år sedan. Mycket sorgligt och hemskt att hon så som alla som upplevt övergrepp. Tyvärr fler än vad man tror även i förskola och skola trots att J inte trodde det var så vanligt. Kan bara säga är det någon podd man ska se eller lyssna på så är det DUMPEN.
Där tror alltså J fel när hon tror att N är "ensam" om det. Idag är det kanske något bättre och tidigare pratar man om "stopp min kropp". Jag tycker att N's lärare gjorde fel som inte tog upp det med alla parter om hon nu inte gjorde det. Jag tänker inte kommentera mer än så om hennes fall i barndom och tonåren.

Som sagt hon upprepar det hon la upp tidigare i 2 videos. Mycket riktigt tog J upp det jag sa de kommer göra. Att man kan vara med om övergrepp fler gånger med liknelsen "bara för man blivit rånad en gång är det inget som säger att det inta kan ske igen" men på riktigt dessa jämförelser. Ja det kan hända igen, räcker med att säga det. Det är fruktansvärt och förändrar dig som person.

För N är det viktigare att killar inte dömer henne och tycker hon är "jobbig" pga hennes upplevelser. Hade kanske varit viktigare att bearbeta sina trauman hos en psykolog.

Märker att J är den drivande om anmälningar för plötsligt ville hon anmäla "bartendern" vilket inte hade varit fel utifrån vad N sagt. Tycker nog att det borde de gjort mot killen som skickade sms:et också. Är inte polisutredningen mot A klar än? Kan de inte säga nu vad det är han gjort?

Du minns Millan det jag tog upp om frukostscenen med sexprat på LI.

Lögnen kommer på slutet, enligt J har N "bara" anmält 2 personer EN gång var. Största lögnen ever. Att det sedan blev nedlagt betyder inte att hon inte anmält. Vi vet ju att hon gjort mer än en anmälan mot A. Hittar inte den länken nu med alla anmälningarna. Håll er till sanningen så blir allt annat mer trovärdigt.

#teamChiarasRättigheter
Men hjälp vad är detta ???? Du har så rätt så även här tänker vi lika 😉
Blir mörkrädd att man kan vara så jäkla blid el blunda för saker som finns så mkt bevis på att man ej kan undankomma sanningen

Ja jag minns den scen så väl, och både du och jag visste att detta kommer slå emot han.
Det var för den som missat strypsex kinky sex varpå A svara jasså du gillar sånt !!!

Oj hur ska dom ha det I ett tidigare avsnitt i podden säger N att hon bara anmält 1 i sitt liv nu helt plötsligt fler .

Största lögnen hittills.
Jag vet tyvärr inte hur man gör när man länkar men gå in på Yt och kolla varför N alltid har problem med killar som blir polisanmälda

Tror det finns på clueNews oxå fanns förut .
Då kan man hitta hur N fungerar och hennes beteende mot killar när det tagit slut och även hur hon behandlar dom

Kolla Bens kompis som berättar allt detta finns på Yt

# Teamchiara 🤜💕🫶🙏
Senast redigerad av Millan75 2024-09-19 kl. 13:56.
2024-09-19, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Och hur vet du att det är sant ?? För att N säger det ! Snacka om att kasta sten i glashus . Att hon riktar sin ilska med hela svenska folket och låter folk hota sitt barns pappa till döden tycker du är fräscht då ?
Jag har aldrig hört henne säga det. Ej heller A.
Det är här i tråden det har påtalats ganska många gånger av er andra att det skett .
Med försvar dessutom.
Nej absolut inte okej att hota folk med varken det ena eller andra. Fruktansvärt beteende från båda håll.
2024-09-19, 13:56
Medlem
Citat:
säg det inte till mig säg till dj putte . Vet jag oxå men hon har sett till att A ej har umgänge sen får du säga vad du vill
Du skrev nåt annat, därför rättade jag till det.
2024-09-19, 14:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Du skrev nåt annat, därför rättade jag till det.
Oj här har det inte hänt ett skit sen jag lämna tråden sist . Ditt ord är lag el
2024-09-19, 14:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ingen gör något till ens egen ensak i denna tråd.
I detta forum delger vi ideer, tankar och fakta med varandra. Utan diskussion-ämne, ingen tråd och allt välkomnas så länge man inte bryter mot reglerna.

Det här diskussionsämnet om N har hon själv skapat genom sitt sätt att vara mot andra människor. Det handlar om en person som har ett skadligt beteende öppet inför allmän beskådan när man har ett litet oskyldigt barn att ta hänsyn till.
Ingen hindrar N från att resa eller vara som hon är. Men för den sakens skull innebär det inte att man inte får tycka att det är högst opassande/olämpligt det hon till viss del gör.
Att göra den typen av olika val där man medvetet väljer att underminera A offentligt & vara en frånvarande mamma från dag ett när man precis fött ett barn till världen är inget någon normalt funtad person förespråkar och eller ser som ett friskt beteende.
Det N gör/gjort mot A & C kan aldrig bli rätt.

Så länge N inte hävdar något annat än att A är pappa till C och öser honom full med anklagelser så kan vi bara utgå ifrån att så är fallet tills motsatsen har bevisats.
Grymt skrivet 👍🙏
2024-09-19, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aragon467
Oj här har det inte hänt ett skit sen jag lämna tråden sist . Ditt ord är lag el

Ser inte bättre ut 😅🙄🫣✌️🫶
2024-09-19, 14:23
Medlem
Citat:
Jo det har hänt en hel del faktiskt. Blandannat kom det fram att du hittade på att A hade kontaktförbud. Ej heller haft heller.
2024-09-19, 14:33
Avstängd
Citat:
Jo det har hänt en hel del faktiskt. Blandannat kom det fram att du hittade på att A hade kontaktförbud. Ej heller haft heller.
Har ej hittat på det som jag skrev jag trodde det blev så eftersom N fick det att låta så jag har bett om ursäkt för felaktig info . Vad är ditt försvar att du ej vill lyssna på vad andra skriver utan du utger dej för att ha rätt. Och den dom säger emot el frågar dej ger du ett hån till svar och svarar aldrig på frågan som kommer tillbaka.
Jag tror inte du vet så jäkla mkt som du ger sken av.
Och som det skrivits förut eftersom du påstår saker som du vet säger du så måste du könna till fam annars får du ej reda på allt
2024-09-19, 14:40
Medlem
Citat:
Att kalla sitt ofödda barn för horunge när det är mamman man är arg på är ju ett tydligt tecken på att man riktar sin ilska åt helt fel håll.
Känns inte så fräscht.

Detta nämnda skällsord hävdas enbart av N. Ingen har vad jag vet hört A version av det hela, förutom att han själv erkänt att man ibland gör saker som man ångrar och att han inte är perfekt.

A har här handlat i affekt på grund av att han i det här läget inte vet om det är N som varit otrogen mot honom och fått klamydia från någon annan man. Ordvalet kan man diskutera. Men om man plockar det ur sitt sammahang så är det kanske inte så jättemärkligt. Ordet är riktat mot N. Ej mot C.
Senast redigerad av Artmovie 2024-09-19 kl. 14:43.
2024-09-19, 14:41
Avstängd
Citat:
OKEJ OM DETTA ÄR SANT !! Som du hävdar så begår dom ett stort jävla tjänstefel då detta sker bakom lykta dörrar och får ej komma ut till allmänheten förrän denna process är över pga allmänheten

Detta blir ju jäkligt intressant mer behöver jag inte säga tack för avslöjandet och välkommen till verkligheten sen
Precis trodde man ej fick gå ut med något förrän det är klart .
Hen är antingen delaktig el släkt

Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
A har sagt vid MER ÄN ETT tillfälle på sin kanal att han vill vara delaktig. INGEN TREDJE PART utan från A själv. Enligt vissa får man tydligen inte ångra sig, vilket A sagt MER ÄN EN GÅNG!! Bara att läsa innantill. Sen att sekten och dess undersåtar försöker tysta honom vid minsta försök att närma sig dottern (om det är hans)
Storys kanske svårare att läsa men det finns det skärmdump på nätet, där han vill vara delaktig och jobbar i det tysta pga N. Så fort han försökte närma sig eller ha en dialog så blev han anmäld (mer än EN gång trots J's lögn i podden) som lades ner efterhand i brist på bevis. Som nu plötsligt simsalabim🪄abrakadabra🪄 trollats fram?!? Obehagliga efterkonstruktioner som allt annat i detta drama från familjen H

#teamChiarasRättigheter
Tydligen är allt vad N med fam vill som är det viktigaste sen att dom ljuger sig blå el låter ett barn hamna mitt i mellan allt skit struntar man i . Utan samma person gång på gång har hakat upp sej på att A en gång sa att han ej vill bli pappa . Men man får ju ej ångra sig tydligen

Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Men hjälp vad är detta ???? Du har så rätt så även här tänker vi lika 😉
Blir mörkrädd att man kan vara så jäkla blid el blunda för saker som finns så mkt bevis på att man ej kan undankomma sanningen

Ja jag minns den scen så väl, och både du och jag visste att detta kommer slå emot han.
Det var för den som missat strypsex kinky sex varpå A svara jasså du gillar sånt !!!

Oj hur ska dom ha det I ett tidigare avsnitt i podden säger N att hon bara anmält 1 i sitt liv nu helt plötsligt fler .

Största lögnen hittills.
Jag vet tyvärr inte hur man gör när man länkar men gå in på Yt och kolla varför N alltid har problem med killar som blir polisanmälda

Tror det finns på clueNews oxå fanns förut .
Då kan man hitta hur N fungerar och hennes beteende mot killar när det tagit slut och även hur hon behandlar dom

Kolla Bens kompis som berättar allt detta finns på Yt

# Teamchiara 🤜💕🫶🙏
Mkt intressant detta vill jag veta mer om.
2024-09-19, 14:54
Avstängd
Ursäkta !
Var tvungen att gå ur tråden ett tag för att samla mig och inte låta alltför otrevlig el trampa någon på tån 🤔

För det första N valde att bli gravid ingen har påtvingat henne det ! Sen har N valt att vara ensamstående inget A har valt åt henne.
Ensamvårdnad är något helt annat som N får i samband när barnet är fött

Föräldrarna har 14 dagar på sig att skicka in papper till skatteverket.
A Skickar in N skiter I det . A får reda på detta via kommun och skatteverket. Vill ha ett möte på vad som är fel .
Här väljer åter igen N agera själv och inte samarbeta.

Så hur kan detta bli As fel ???
A begär ett faderskapstest som alla vet för det har N lagt upp på sociala medier och får inte respons på det som hon trodde

Vi vet att hon necka A då hon kalla han idiot och att han ej bryr sig om C vilket ej är sant

A Går då ut på sin Storie och förklarar sin del i det hela och han vill ta det i det tysta..
Kolla vad Millan skrev för bra i går så förstår ni

Åter igen A försöker få till en medling mellan han och N men åter nekar hon att han ska få ta test el skriva på
Därför kan han inte bekräfta något hur svårt ska det vara för visa att förstå

Och kom inte och säg att det är hörsägen hit och dit och att det är något vi hittar på
Nej det är det inte N och J har delat flitigt all på sociala medier som dom flesta har sett el fjölt

Vi vet oxå att Andreas vill ha umgängesrätt el ha gemensam vårdnad något som N försöker sätta stopp för pga dessa anmälningar mot A 3 är nedlagda av 5
Hon kommer ej ge sig . Sen kan ni läsa på spelar ingen roll om N har egen vårdnad om A med advokat anser att N utför umgängessabotage efter som det finns en lag som säger att barnet har rätt till båda sina föräldrar! Kan varken jag du el någon annan ändra på

Så kör inte med era taktik snack det hjälper ej sanningen kommer ALLTID fram
Senast redigerad av Hulken52 2024-09-19 kl. 15:13.
2024-09-19, 15:06
Medlem
Citat:
Har ej hittat på det som jag skrev jag trodde det blev så eftersom N fick det att låta så jag har bett om ursäkt för felaktig info . Vad är ditt försvar att du ej vill lyssna på vad andra skriver utan du utger dej för att ha rätt. Och den dom säger emot el frågar dej ger du ett hån till svar och svarar aldrig på frågan som kommer tillbaka.
Jag tror inte du vet så jäkla mkt som du ger sken av.
Och som det skrivits förut eftersom du påstår saker som du vet säger du så måste du könna till fam annars får du ej reda på allt
Nej, du skrev inte att du trodde han hade kontaktförbud. Du skrev mer än en gång att han hade det. Du har ej heller bett om ursäkt för det. Vem nu du nu menar att du skull ha gjort det till.
Där har du ett typexempel på hur ni som förstår varann så bra ändå tolkar samma person helt olika. Då blir det nästan alltid fel.

Jag läser självklart vad ni skriver, varför skulle jag inte göra det? Jag lägger mig inte i vad ni tycker om N och J och C kläder, sängkläder och hjälmar osv. Där handlar det om tycke och smak och alla är olika och inget är rätt eller fel.

Jag vet inte vad det är du ska ha svar på som du inte tycker att jag besvarar? Det är inte så att du bara tror att jag inte svarar för att svaret inte faller dig i smaken?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in