2024-09-18, 23:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronstigen3
Alltså detta sjungandet på morgonen har ju gått överstyr nu. Det är viktigare att sjunga, filma och lägga ut varje dag istället för att ta upp C. Så tydligt idag när C visar tydligt att hon vill komma upp, morfar är på väg att ta upp henne när J säger att vi ska sjunga först… Hans händer som var på väg att lyfta upp henne dras snabbt tillbaka! Nu verkar han ju ändå lite vettig och lägger en hand på Cs rygg under tiden de sjunger innan han snabbt lyfter upp henne.
Kan man hoppas att han vågar säga ifrån att sluta med den här idiotin och låta C behov gå först. Vill hon komma upp ur sängen så skit i att sjunga och ta upp barnet.

Och Js skärmdump på klockslag, vad vill hon visa med det? Är ju inte så svårt att ställa larmet på mobilen på 11.10 och låta det ringa varje dag, sen är det bara att vänta in att klockan blir 11.11 och ta en skärmdump… Men varför?

Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Benägen att hålla med Er Millan75 & Smultronstigen3 till 100%.

Som om man inte kan sjunga med ett barn i famnen om det nu är så viktigt med mobilkameran klistrad i C ansikte var morgon. Akta dig för att rubba på Ego-hä..ornas regler där hemma. Me, Myself and I i första hand.....
Därefter kommer ingenting, sen kommer ingenting, Sen kommer Chiara.
Man får tygla sig för att inte koka över.🤮

Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Nu får det faktiskt räcka !!!

Förlåt om jag återupprepar mig just nu men morgondagens händelse fick mig en stor klump i magen !!

Varför undrar ni säkert ?
Har så svårt att förstå att något kan vara så mkt viktigare än sitt barnbarn som står & gråter och vill komma upp .
Trodde först jag hörde fel då morfar vill ta upp C som sträcker sina små armar efter han och hon säger NEJ

PGA EN JÄVLA Filmstnut som hon ska visa följarna för vi har begärt det !

NEJ VI BEGÄRDE DET INTE !! Utan vi hade någonstans hopp om att N kanske tog med C denna gång på resa då inget las upp på JS sida därför undra vi inget annat

Att man som mormor ej förstår det är bara så konstigt I min värld
Snygg barnvakt N har skaffat sig för att åka I väg på sina resor som inte ser till barnets behov utan endast sina för att locka mer följare

Och det som blir så fel är att N just går ut med att hon ska skydda sin dotter .
Och måste komma bort från A

Men då frågar jag er var någonstans skyddar hon C ??

Enligt mig inte alls , för då väljer man ej bort sin dotter och jag köper ej att det är pga jobbresor hon åker på utan även nöjes resor mm
Då det finns något som heter föräldra ledigt i Sverige och är för att man i lugn och ro ska bygga upp en närhet , trygghet till sitt barn lära känna det .

Här har N gjort ett medvetet val att skita i det för att göra saker som är viktigare för N

Man har oxå medvetet tagit bort en annan tryghet i Cs liv nämligen pappan .

Visst mormor / morfar kan oxå ge en tryghet men inte alla i närheten av sina föräldrar kan ge. Finns forskning på det för dom som ej tror det
Särskilt barn som blir övergivna el bortlämnade som senare i livet kan få stora problem.

Nä detta måste få ett stopp så länge N är ute och reser och väljer bort se så är hon ej mogen som mamma

Dags för myndigheter agera fortare nu innan det är för sent

#teamChiara #

Sanningen kommer ALLTID fram den riktiga sanningen " vi som vet vi vet 🙏🫶❤️

Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Känns som dom måste överbevisa allt hela tiden men de verkar inte gå speciellt bra. ”C gillar morgonstunden” nej det gör hon itne när hon gråter, då tar man upp barnet & tröstar. Andra dagar ser hon ut att va glad ja, men idah skulle dom ha tagit upp henne direkt.

Hon skiter fullständigt i de. Hon har ju inte ”valt” att bli en förebild 😒

Citat:
Ja, och J är så fruktansvärt "jobbig" med sin duttande röst & detta nötande om allt som bara rör dem.
Man skulle bara vilja be dem sätta ner fötterna på jorden och och se sig omkring i det verkliga livet.

Det blir bara så patetiskt och inte trovärdigt när man gång efter annan går in och försvarar allt man säger och gör. Vem håller på så?
Jo, den som i grund och botten inte står ut med sig själv & för att kunna stå ut med sig själv så gör N & J trevande försök i att ständigt rättfärdiga & försvara sina gärningar.
De handlar oftast först innan de tänker ett steg längre, men då är tyvärr skadan redan skedd.
Och när de börjar må dåligt i sig själva av träffande kommentarer från omvärlden så går man ut och kallar allmänhetens reaktioner för världens "hatare" & lägger skulden på motparterna för att lätta på det egna själa-trycket för en stund.

I själva verket handlar det ju egentligen bara om att visa mänskligheten vett och etikett & hur man beter/förhåller sig gentemot andra människor. Det är ingen SLUMP att den gemene lyfter på ögonbrynen när det gäller N med mor i släptåg.
När ska de två börja förstå det??

Man känner lång väg att det är en Falsk fasad N & J tillsammans upprätthåller utåt och allt blir bara så fjantigt och konstlat.
Inget N med mor gör känns äkta.
Det som svider är att de medvetet överför den typen av beteende framför sitt egna barn och barnbarn.
Vad är Det för sorts förebilder?

Man kan tydligt se vad C önskar genom sin mimik, men J & N viljor är starkare och går före allt annat.
C får oskyldigt bara finna sig i det som sker.

Man ska aldrig jämföra människor/familjekonstelationer emellan eftersom vi allas grund ser olika ut.
Däremot är det enkelt att se hur man väljer och agerar i samspelet med sitt eget barn.

Ex. Isabelle O. ammar så fint sin lilla flicka, (vilket inte alla kan och eller har möjlighet till dock,).
Hon tar sina dagliga promenader i solen, är hemma och bara ger sig hän & njuter av tiden med sin bebis 24/7. Man kan verkligen känna kärleken pyra från henne lång väg.

Det N förmedlar i orden hon delger C är som ord där det inte bor någon äkta känsla utan bara ett påklistrat putande leende, en sliskig blick med tittsen i förrummet.
När bägaren av klagomål blivit full pussas det emellanåt hysteriskt på C för att visa tittarna/följarna att " Titta här!!! Jag kan minsann älska min dotter minsann", det slits i C lilla armar & grimascheras framför kameran i ren ilska då någon ifrågasatt N frånvaro.
Varför ens blanda in C i det spelet & i den ilskan?
Är det någon som förmedlar hat så är det ju N själv & det går ut över C.

Det är sådan milsvid skillnad på dessa två LI tjejer (N & I) när det kommer till vad man prioriterar i första hand så man saknar ord för det.

Må myndigheter ta sitt förnuft till fånga, må fadern till C gå segrande ur denna fajt & få tillbaka den tid som gått förlorad i den mån det går.
så himla bra sammanfattat av er allihopa 👍 tror fasiken ni verkligen har fått med allt
Och att detta får fortsätta är för mig ett under 🤔 vet att saker & ting kan ta tid .
Och tror nog dom gör vad dom kan för att få det löst på bästa sätt.

Men det kan verkligen inte vara lätt att ha och göra med denna fam att få fram ett bra beslut för hur dom än gör så kan jag misstänka att dom även hotar och kör utpressning mot myndigheter oxå.

Det har hänt mot Ben , Mathias , Marcelo Nadja ( pappans fru ) Tomas ( pappans bror ) och Andreas!
Detta borde säga er något att det verkligen inte står rätt till .
Som många varit inne på dom glömmer vad dom själva lagt upp och vad dom gått ut med
Och att dom ev ska göra en dokumentär om deras pappas självmord bortgång för att få fram fakta som inte alls stämmer övrens för att få ditt en syndabock

Kanske det beror på deras eget dåliga samvete att det inte alls är som det ser ut och värkar .
Senast redigerad av Molgan098 2024-09-18 kl. 23:52.
2024-09-18, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Ursäkta för sent svar 🙄 om du går in på Js sida på Fb vet ej om hon gjort det privat nu .

Där hade hon lagt ut när dom hissar ner urnan och Nadja Mickes fru undra varför dom ej meddelat henne om gravsättning mm då kan du läsa allt bland kommentarerna

Så får du se vad detta är för människor.
Så otäckt och skrämmande att inte fler folk reagerar.
Så man förstår vad A har att bråkat med .

Skrev samtidigt du svarade, tack för svar❤️
Ska kolla på det sen. Känner bara att allt det DE håller på med ger mig så dålig smak i munnen🤢

Nu tar det upp detta ämne för att folk inte ska våga säga ifrån eller glömma det karaktärsmord som pågått och pågår mot A. Som sagt det är fruktansvärt med övergrepp men det förtar inte vad som pågår just nu.

Tycker också synd om Chiaras farföräldrar som aldrig fått en ärlig chans, även om det är inte deras "rättighet", men något J tagit som sin rättighet och så fult berövat dom på den relationen.

#teamChiarasRättTillTvåFöräldrar
2024-09-18, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isisea
Tack Millan för en fint och snällt svar förut. Skulle bara skriva nu och att det är precis det jag undrar. Hur f-n kommer hon undan när jag vet hur mycket de höll på med mig. Det är för mig en gåta. Plus så synd om C som nog har en jättefin pappa i A. Det hade jag varit överlycklig för.

Det är just det här jag menar. Du önskar inget annat än att din situation var annorlunda och ditt barn hade en bra och inte våldsam pappa. Du fick kämpa för detta mot myndigheter för att skydda ditt barn.

Medans hon utnyttjar en teknikalitet och beröver sin dotter sin far och sin fars familj. A har verkligen inte visat våldsamma tendenser som de vill ge sken av, med alla anmälningar. Om hon måste skydda sitt barn från A, vad gör hon då utomlands titt som tätt? (hon vill ha egentid 🫣🙄 ). Varsågod ta all egentid du behöver Nicci men låt då Chiaras pappa få den tiden med henne då. Det är detta jag menar är ett grovt karaktärsmord på A när hon säger dottern måste skyddas när hon inte säger från vad.
2024-09-18, 23:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Skrev samtidigt du svarade, tack för svar❤️
Ska kolla på det sen. Känner bara att allt det DE håller på med ger mig så dålig smak i munnen🤢

Nu tar det upp detta ämne för att folk inte ska våga säga ifrån eller glömma det karaktärsmord som pågått och pågår mot A. Som sagt det är fruktansvärt med övergrepp men det förtar inte vad som pågår just nu.

Tycker också synd om Chiaras farföräldrar som aldrig fått en ärlig chans, även om det är inte deras "rättighet", men något J tagit som sin rättighet och så fult berövat dom på den relationen.

#teamChiarasRättTillTvåFöräldrar
Exakt ! Orkar inte med denna fam mer visst jag behöver inte följa men gör det för C skull för jag vill ha ett bra slut .
Det är så egoistiskt så det finns inte bara hon och hennes sekt fam .
Även om hon är osams med A som borde ändå farmor & farfar få chansen att lära känna sitt barnbarn
2024-09-19, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Exakt ! Orkar inte med denna fam mer visst jag behöver inte följa men gör det för C skull för jag vill ha ett bra slut .
Det är så egoistiskt så det finns inte bara hon och hennes sekt fam .
Även om hon är osams med A som borde ändå farmor & farfar få chansen att lära känna sitt barnbarn

Helt rätt, man behöver inte följa dom. Som du säger, man gör det för Chiaras skull, inte deras!!
(Även för A's skull, hoppas någon i hans närhet ser vad som pågår och börjar skynda på saker)
2024-09-19, 00:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronstigen3
Alltså detta sjungandet på morgonen har ju gått överstyr nu. Det är viktigare att sjunga, filma och lägga ut varje dag istället för att ta upp C. Så tydligt idag när C visar tydligt att hon vill komma upp, morfar är på väg att ta upp henne när J säger att vi ska sjunga först… Hans händer som var på väg att lyfta upp henne dras snabbt tillbaka! Nu verkar han ju ändå lite vettig och lägger en hand på Cs rygg under tiden de sjunger innan han snabbt lyfter upp henne.
Kan man hoppas att han vågar säga ifrån att sluta med den här idiotin och låta C behov gå först. Vill hon komma upp ur sängen så skit i att sjunga och ta upp barnet.

Och Js skärmdump på klockslag, vad vill hon visa med det? Är ju inte så svårt att ställa larmet på mobilen på 11.10 och låta det ringa varje dag, sen är det bara att vänta in att klockan blir 11.11 och ta en skärmdump… Men varför?

Citat:
Benägen att hålla med Er Millan75 & Smultronstigen3 till 100%.

Som om man inte kan sjunga med ett barn i famnen om det nu är så viktigt med mobilkameran klistrad i C ansikte var morgon. Akta dig för att rubba på Ego-hä..ornas regler där hemma. Me, Myself and I i första hand.....
Därefter kommer ingenting, sen kommer ingenting, Sen kommer Chiara.
Man får tygla sig för att inte koka över.🤮

Citat:
Blir illamående av hennes beteende ”nej vi ska sjunga först” TA UPP BARNET?

Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Nu får det faktiskt räcka !!!

Förlåt om jag återupprepar mig just nu men morgondagens händelse fick mig en stor klump i magen !!

Varför undrar ni säkert ?
Har så svårt att förstå att något kan vara så mkt viktigare än sitt barnbarn som står & gråter och vill komma upp .
Trodde först jag hörde fel då morfar vill ta upp C som sträcker sina små armar efter han och hon säger NEJ

PGA EN JÄVLA Filmstnut som hon ska visa följarna för vi har begärt det !

NEJ VI BEGÄRDE DET INTE !! Utan vi hade någonstans hopp om att N kanske tog med C denna gång på resa då inget las upp på JS sida därför undra vi inget annat

Att man som mormor ej förstår det är bara så konstigt I min värld
Snygg barnvakt N har skaffat sig för att åka I väg på sina resor som inte ser till barnets behov utan endast sina för att locka mer följare

Och det som blir så fel är att N just går ut med att hon ska skydda sin dotter .
Och måste komma bort från A

Men då frågar jag er var någonstans skyddar hon C ??

Enligt mig inte alls , för då väljer man ej bort sin dotter och jag köper ej att det är pga jobbresor hon åker på utan även nöjes resor mm
Då det finns något som heter föräldra ledigt i Sverige och är för att man i lugn och ro ska bygga upp en närhet , trygghet till sitt barn lära känna det .

Här har N gjort ett medvetet val att skita i det för att göra saker som är viktigare för N

Man har oxå medvetet tagit bort en annan tryghet i Cs liv nämligen pappan .

Visst mormor / morfar kan oxå ge en tryghet men inte alla i närheten av sina föräldrar kan ge. Finns forskning på det för dom som ej tror det
Särskilt barn som blir övergivna el bortlämnade som senare i livet kan få stora problem.

Nä detta måste få ett stopp så länge N är ute och reser och väljer bort se så är hon ej mogen som mamma

Dags för myndigheter agera fortare nu innan det är för sent

#teamChiara #

Sanningen kommer ALLTID fram den riktiga sanningen " vi som vet vi vet 🙏🫶❤️

Citat:
Ursprungligen postat av Isisea
Tack Millan för en fint och snällt svar förut. Skulle bara skriva nu och att det är precis det jag undrar. Hur f-n kommer hon undan när jag vet hur mycket de höll på med mig. Det är för mig en gåta. Plus så synd om C som nog har en jättefin pappa i A. Det hade jag varit överlycklig för.

Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Det är just det här jag menar. Du önskar inget annat än att din situation var annorlunda och ditt barn hade en bra och inte våldsam pappa. Du fick kämpa för detta mot myndigheter för att skydda ditt barn.

Medans hon utnyttjar en teknikalitet och beröver sin dotter sin far och sin fars familj. A har verkligen inte visat våldsamma tendenser som de vill ge sken av, med alla anmälningar. Om hon måste skydda sitt barn från A, vad gör hon då utomlands titt som tätt? (hon vill ha egentid 🫣🙄 ). Varsågod ta all egentid du behöver Nicci men låt då Chiaras pappa få den tiden med henne då. Det är detta jag menar är ett grovt karaktärsmord på A när hon säger dottern måste skyddas när hon inte säger från vad.
Så jag tror jag fått med er alla annars ber jag om ursäkt 🥺❤️
Först vill jag säga att ni är otroligt gryma allihop på att skriva och få med det vi känner tycker och få ta del av .

Är oerhört tragiskt för Lilla C att behöva växa upp i denna destruktiva miljö jag kan inte få det till något annat!

Vad jag har förstått så är det åter N som sätter sig emot allt och Andreas får arbeta i motvind hela tiden .
Såg att hon skulle ta upp om övergreppen i morgon i sin podd mkt tragiskt för N om dessa övergrepp har hänt .
Visst hon kan ha blivit utsatt för detta men har väldigt svårt att tro att en 6 åring kan berätta så detaljerat som hon gör .
Och att dom kan hunnit hålla på så länge innan en vuxen kommer på dom i kuddrummet hon har berättat detta i 3 olika sammanhang och historien ändras på vägen

Sen blir jag skeptisk om hon skulle börja prata om partners som utsatt henne .
Hon kan åka ditt för förtal då ingen av dessa har blivit dömd

Men åter tillbaka till lilla C , jag ber er håll ut tro inte att inget händer !! Som A skrivit saker sker I det tysta pga av en anledning jag har själv varit i exakt samma sitts som A .

Ju mer N håller på att strula och vill ej samarbeta med nån kan detta ta upp till 18 mån
Varför det kan ta så lång tid är att dom måste följa upp varje punkt allt från födseln till anmälningar på A orosanmälningar på N kanske måste kontakta BVC oxå. Dom måste gå igenom alla som C träffar. För att få så rättvis bild som möjligt .

Och jag hoppas dom även går igenom allt som läggs upp på IG TT YT då detta är förtal och smutskastning mot den andre föräldern
Och det kan stå N dyrt .

Jag personligen tror att även dom är inne på umgängessabotage jag hoppas att det är så för Lilla C skull 🫶✊️
Senast redigerad av Hulken52 2024-09-19 kl. 00:37.
2024-09-19, 00:37
Medlem
Citat:
Ja, och J är så fruktansvärt "jobbig" med sin duttande röst & detta nötande om allt som bara rör dem.
Man skulle bara vilja be dem sätta ner fötterna på jorden och och se sig omkring i det verkliga livet.

Det blir bara så patetiskt och inte trovärdigt när man gång efter annan går in och försvarar allt man säger och gör. Vem håller på så?
Jo, den som i grund och botten inte står ut med sig själv & för att kunna stå ut med sig själv så gör N & J trevande försök i att ständigt rättfärdiga & försvara sina gärningar.
De handlar oftast först innan de tänker ett steg längre, men då är tyvärr skadan redan skedd.
Och när de börjar må dåligt i sig själva av träffande kommentarer från omvärlden så går man ut och kallar allmänhetens reaktioner för världens "hatare" & lägger skulden på motparterna för att lätta på det egna själa-trycket för en stund.

I själva verket handlar det ju egentligen bara om att visa mänskligheten vett och etikett & hur man beter/förhåller sig gentemot andra människor. Det är ingen SLUMP att den gemene lyfter på ögonbrynen när det gäller N med mor i släptåg.
När ska de två börja förstå det??

Man känner lång väg att det är en Falsk fasad N & J tillsammans upprätthåller utåt och allt blir bara så fjantigt och konstlat.
Inget N med mor gör känns äkta.
Det som svider är att de medvetet överför den typen av beteende framför sitt egna barn och barnbarn.
Vad är Det för sorts förebilder?

Man kan tydligt se vad C önskar genom sin mimik, men J & N viljor är starkare och går före allt annat.
C får oskyldigt bara finna sig i det som sker.

Man ska aldrig jämföra människor/familjekonstelationer emellan eftersom vi allas grund ser olika ut.
Däremot är det enkelt att se hur man väljer och agerar i samspelet med sitt eget barn.

Ex. Isabelle O. ammar så fint sin lilla flicka, (vilket inte alla kan och eller har möjlighet till dock,).
Hon tar sina dagliga promenader i solen, är hemma och bara ger sig hän & njuter av tiden med sin bebis 24/7. Man kan verkligen känna kärleken pyra från henne lång väg.

Det N förmedlar i orden hon delger C är som ord där det inte bor någon äkta känsla utan bara ett påklistrat putande leende, en sliskig blick med tittsen i förrummet.
När bägaren av klagomål blivit full pussas det emellanåt hysteriskt på C för att visa tittarna/följarna att " Titta här!!! Jag kan minsann älska min dotter minsann", det slits i C lilla armar & grimascheras framför kameran i ren ilska då någon ifrågasatt N frånvaro.
Varför ens blanda in C i det spelet & i den ilskan?
Är det någon som förmedlar hat så är det ju N själv & det går ut över C.

Det är sådan milsvid skillnad på dessa två LI tjejer (N & I) när det kommer till vad man prioriterar i första hand så man saknar ord för det.

Må myndigheter ta sitt förnuft till fånga, må fadern till C gå segrande ur denna fajt & få tillbaka den tid som gått förlorad i den mån det går.

Ja man ser ju verkligen vilka som prioriterar barnen & inte. Gäsp.

Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Först vill jag säga att ni är otroligt gryma allihop på att skriva och få med det vi känner tycker och få ta del av .

Är oerhört tragiskt för Lilla C att behöva växa upp i denna destruktiva miljö jag kan inte få det till något annat!

Vad jag har förstått så är det åter N som sätter sig emot allt och Andreas får arbeta i motvind hela tiden .
Såg att hon skulle ta upp om övergreppen i morgon i sin podd mkt tragiskt för N om dessa övergrepp har hänt .
Visst hon kan ha blivit utsatt för detta men har väldigt svårt att tro att en 6 åring kan berätta så detaljerat som hon gör .
Och att dom kan hunnit hålla på så länge innan en vuxen kommer på dom i kuddrummet hon har berättat detta i 3 olika sammanhang och historien ändras på vägen

Men åter tillbaka till lilla C , jag ber er håll ut tro inte att inget händer !! Som A skrivit saker sker I det tysta pga av en anledning jag har själv varit i exakt samma sitts som A .
Ju mer N håller på att strula och vill ej samarbeta med nån kan detta ta upp till 18 mån
Varför det kan ta så lång tid är att dom måste följa upp varje punkt allt från födseln till anmälningar på A orosanmälningar på N kanske måste kontakta BVC oxå. Dom måste gå igenom alla som C träffar. För att få så rättvis bild som möjligt .
Och jag hoppas dom även går igenom allt som läggs upp på IG TT YT då detta är förtal och smutskastning mot den andre föräldern
Och det kan stå N dyrt .

Jag personligen tror att även dom är inne på umgängessabotage jag hoppas att det är så för Lilla C skull

Hoppas verkligen att dom är inne på umgängessabotage. Finns inte på världskartan att det inte skulle klassas som det då hon konstant motsätter sig C’s rätt till sin pappa.
Hoppas de du skriver stämmer, det är dags för en förändring där. Stackars lilla barn.
Deras enda mål verkar vara att klä ut henne till en docka, oftast med allt för stora kläder dessutom. Barn ska ha bekväma kläder så dom kan röra sig ordentligt, inte massa mannekängkläder. Absolut att man kan klä upp barnen, men det ser absolut inte bekvämt ut för hennes del.
2024-09-19, 00:42
Avstängd
Citat:
Ja man ser ju verkligen vilka som prioriterar barnen & inte. Gäsp.

Hoppas verkligen att dom är inne på umgängessabotage. Finns inte på världskartan att det inte skulle klassas som det då hon konstant motsätter sig C’s rätt till sin pappa.
Hoppas de du skriver stämmer, det är dags för en förändring där. Stackars lilla barn
Ja jag hoppas verkligen det för Cs skull . Kan inte få det till något annat vore konstigt annars . Varför skulle N kunna komma undan detta då ingen annan gör det !!
För dom kan inte ha missat det allt finns ju dokumenterat och allt finns nedskrivet vad N sagt och smutskastat A gång på gång
2024-09-19, 00:46
Medlem
Citat:

Och det kan stå N dyrt .

Jag personligen tror att även dom är inne på umgängessabotage jag hoppas att det är så för Lilla C skull 🫶✊️

Tack för dom orden🙏❤️
Förstår allt tar tid sorgligt nog😔 lätt att börja tvivla på myndigheter i detta läget.
Ja på yt i deras podd finns mycket det kommer få förklara. T ex deras planer att flytta i december i 3 månader till Spanien. Ska Chiara få träffa sin pappa då eller?
Jag håller med dig och allt finns redan på yt om övergreppen, så varför upprepa det nu? Även det du säger om förtal. Som de själva säger, sanningen kommer alltid fram, även om dem!!

#teamChiara
2024-09-19, 00:58
Medlem
Citat:

Och det kan stå N dyrt .

Av vilken anledning skall allt du rabblade upp tas upp? Från födsel tills nu och allt däremellan. Har ju inte med fastställande av faderskap att göra. Ej heller om umgänge eller gemensam vårdnad.
Och ej heller umgängessabotage då du trodde att dom även är inne på det.
2024-09-19, 07:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Av vilken anledning skall allt du rabblade upp tas upp? Från födsel tills nu och allt däremellan. Har ju inte med fastställande av faderskap att göra. Ej heller om umgänge eller gemensam vårdnad.
Tar det för sista gången då du medvet el vill ej fatta ! Och detta görs vid varje fall av faderskap och vårdnadstvist om A har lagt in om nån !

1. Dom kollar varför N ej medgivet en pappa

2 dom gör ett DNA för att fastställa

3 Är det så att A är pappa och det är fastställt och har lagt in om gemensam el tom egen vårdnad
Så görs en bakgrunds koll
Från när C föddes tills nu på båda föräldrarna

4 . Dom kommer ifrågasätta varför N har medvet gått in och sabba en relation mellan C & A . Och det kommer ej räcka med att hon säger att det är för att skydda sin dotter måste finnas belägg för det

Här kan N åka ditt för umgängessabotage och det spelar ingen roll att hon har egen vårdnad för det.
Och Om han bara vill umgängesrätt med C.

Dom kommer även fråga varför A ej har haft umgänge & träffat sin dotter . Dom kommer även fråga han varför han ev vill ha ett faderskapstest fastställt och han kommer få ge sin version

5 efter detta tas det ställning till vad som är bäst för Chiara och dom ser till barnets bästa ej föräldrarnas bästa

Så kom ej med argument el ifrågasätta när du ej varit med !

Jag har gått igenom allt detta från faderskap till umgängessabotage mm
Allt har gått via kommun , socialnämd och rätten blivit ett domslut

Och det är vad som kommer väntas A oxå
Senast redigerad av Hulken52 2024-09-19 kl. 07:22.
2024-09-19, 07:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Hade tänkt hålla käften när det kommer till dig och ej skriva !
Sen tänkte varför då , var ska jag vara tyst pga min dyslexi som du ständigt hånar .
Men måste fråga varför snöar du in dej enbart på det fastställande faderskapet ???
Allt runt omkring då ? Ns delaktighet du tror inte att det är den största delen i detta ! Och varför tror du A inte har kunnat fastställa detta

Jo just pga N du har ju själv kunnat ta del av spektaklet el det kanske du har missat !
Senast redigerad av Millan75 2024-09-19 kl. 07:59.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in