Citat:
Ursprungligen postat av
KnolaDinMama
"Civila". Hizbollah har delat ut utrustning till sina medlemmar och ni kallar de civila. Snygg förvrängning, muslimer. Historierevisionism och desinformation verkar vara ert största internetnöje.
Den politiska grenen av Hizbollah är civil. Hizbollah har en civil regeringsgren och driver skolor, sjukhus och andra verksamheter. Det är inte bara en stridande styrka.
Folk skulle bli tokiga om alla Likud-anställdas telefoner bara slumpmässigt exploderade.